Skocz do zawartości

Scena 3D: Stary Młyn


Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Kreska_
Napisano

jo

zdecydowanie ostatnia moja pracka w tym roku, kolorki jeszcze moga ulec zmianie. Oczywiscie na korzyść baśniowy wiec jeszcze dalej od rzeczywistości :)

pozdr

:*

OldMill.jpg

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nice :) Tylko troche barwy za zielone. Troche zmniejsz tą zieleń i może troche glowa daj, jak baśniowe, ale nie dużo ;)

Napisano

Bardzo ładna praca, choć zgodze się, że w dolnej partii jest troche zbyt zielono. Za to niebo mi się podoba takie, jakie jest, bo spasowuje się kolorystycznie z resztą obrazka i przez to sprawia wrażenie całości :)

 

pozdrawiam

Napisano

very good. :) podoba mi sie ogolna kolorystyka, niebo, drewno. tylko kamyki takie niekamykowate :P

widac, ze modeling wiatraka u gory i w ogole jest bardzo dopracowany

Napisano

swietne kolory uwielbiam takie klimaty, niby to ma sie rozpadac niby slonecznie, fajnie, jedyne co mnie razi to kamienie skladajace sie na schodki do wejscia do wiatraka ale to chyba tylko takie moje tam...

Napisano

sam wiatrak wyszedł świetnie,

obrazek jest odrobinę zbyt zielony i kamienie wyglądają dziwnie,

ale całość robi bardzo dobre wrażenie. a wiatrak mistrzowski.

Gość _Kreska_
Napisano

dzieki wszystkim za komentarze :)

wiedziałem ze zaraz bedzie mówione ze zielonego duzo, wiem, wiem ale tak mialo być. No w każdym razie to przesycenie zielono-żółtym jest zamierzone. A co do kamieni to racja, nie wygladaja za dobrze ale naprawde nie wiem juz co z nimi zrobic, chyba tylko do poczatku pozostaje je wydłubać :(

tymczasem jeszcze jedna wersja kolorystyczna, tym razem juz nie tak zielono, ale i tez troche wygladzona, coby miękości nabrala:)

Old_mill-2.jpg

Gość _Kreska_
Napisano

zielony az oczy bolą patrzeć, ale mi też sie bardziej podoba :)

a tu jecze jedno ujęcie, tez zielone ale raczej jako ciekawostka bo pierwsze moim zdaniem zdecydowanie lepsze.

Old_mill-3.jpg

Napisano

Świetna praca...

Ta wersja.. hmm... Chyba bardziej mi się podoba :)

Pozdrawiam!

Napisano

Teraz te burzowe chmury z tyłu nie pasuą. Wczesniej scenka miała ciepły charakter. Takie Letnie uczucie:). Teraz jest ponuro. Zamiast zielonego daj gradient na dole zielony, na górze żólty(albo sam żółty). To takie kolory będą letnie fajne:)

Napisano

A spróbuj zrobić błekitne niebo i zielone dzrewka, to sprawi wrażenie wiosny, i takiego przytulnego sadu z ruderą na tyle. Bardzo ładnie to wygląda.

 

Jaką teksturke nałorzyleś na kamienie?

Gość _Kreska_
Napisano

thx za komenty,

krzyhhh: dzieki podwójne, za wpis na cgtalku :)

BigBen: juz chyba nie mam sily zeby robic kolejne wersje kolorystyczne, chyba chce zapomniec o tej pracy, co do tekstury to masz kawalek, calej nie wrzucam bo duza a i tak powtrza się tu i ówdzie :)

kamienie.jpg

Gość michlord
Napisano

No brawa, pięknie to wszystko wygląda, ale czy taki młyn po troche silniejszym podmuchu wiatru nie rozleci się na kawałki? :D

Gość _Kreska_
Napisano

no co Ty, w ogole tego nie uciaga :), pracowac sie nie da. tu wyjatkowo pozwolilem sobie na wyslwietlenie prawie wszystkiego do printscreena.

Napisano

aa no to zmienia sprawe. Jednak biorąc pod uwage fakt iż ok. 150 poly np w twojej jaskince z kamieni ja zastąpie 1 poly w grze można zmienic zdanie. No i jak mówiłeś każda trawka to osobny obiekt = dodatkowe poly. Czyli ja ok 80 listków trawy zastąpie jednym poly z teksturą. No i ogół mniej poly to myśle, że uciągnie bez problemu nawet z dalekim widoczkiem wymodelowanym z tyłu

 

[edit]

 

modelowanie kazdego liścia osobno to totalny brak oszczędności nawet w pracach hi-poly




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności