Gość _Kreska_ Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 jo zdecydowanie ostatnia moja pracka w tym roku, kolorki jeszcze moga ulec zmianie. Oczywiscie na korzyść baśniowy wiec jeszcze dalej od rzeczywistości :) pozdr :*
Touch Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Świetny epilog na 2006 rok;) Ciekawe folio;) Pomyślałbym nad zmianą nieba, warto jeszcze poeksperymentować, Pozdrawiam;)
sloqer Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 mi sie podoba. ale sprobuj z ciemnym niebieskim zeby niebo bylo ostre np:nadchodzaca burza
Gość obo Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Nice :) Tylko troche barwy za zielone. Troche zmniejsz tą zieleń i może troche glowa daj, jak baśniowe, ale nie dużo ;)
streaker Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Bardzo ładna praca, choć zgodze się, że w dolnej partii jest troche zbyt zielono. Za to niebo mi się podoba takie, jakie jest, bo spasowuje się kolorystycznie z resztą obrazka i przez to sprawia wrażenie całości :) pozdrawiam
Badyl Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 very good. :) podoba mi sie ogolna kolorystyka, niebo, drewno. tylko kamyki takie niekamykowate :P widac, ze modeling wiatraka u gory i w ogole jest bardzo dopracowany
misiold Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 swietne kolory uwielbiam takie klimaty, niby to ma sie rozpadac niby slonecznie, fajnie, jedyne co mnie razi to kamienie skladajace sie na schodki do wejscia do wiatraka ale to chyba tylko takie moje tam...
Ania Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 sam wiatrak wyszedł świetnie, obrazek jest odrobinę zbyt zielony i kamienie wyglądają dziwnie, ale całość robi bardzo dobre wrażenie. a wiatrak mistrzowski.
Gość _Kreska_ Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 dzieki wszystkim za komentarze :) wiedziałem ze zaraz bedzie mówione ze zielonego duzo, wiem, wiem ale tak mialo być. No w każdym razie to przesycenie zielono-żółtym jest zamierzone. A co do kamieni to racja, nie wygladaja za dobrze ale naprawde nie wiem juz co z nimi zrobic, chyba tylko do poczatku pozostaje je wydłubać :( tymczasem jeszcze jedna wersja kolorystyczna, tym razem juz nie tak zielono, ale i tez troche wygladzona, coby miękości nabrala:)
Gość _Kreska_ Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 zielony az oczy bolą patrzeć, ale mi też sie bardziej podoba :) a tu jecze jedno ujęcie, tez zielone ale raczej jako ciekawostka bo pierwsze moim zdaniem zdecydowanie lepsze.
CzAk1 Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Jakim cudem to sie trzyma? Fajny wiatrak, kamienie troche dziwne. Trawa ładna, drzewka, jabłuszka. Ogólnie jestem na TAK
misiold Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 oooo teraz to git! dobrze zes odalil kamer (bo na to wyglada) [zostawmy sielankowe widoki zajrzyjmy do butelki!]
Gość BiX Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Świetna praca... Ta wersja.. hmm... Chyba bardziej mi się podoba :) Pozdrawiam!
Cruzh3r Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Teraz te burzowe chmury z tyłu nie pasuą. Wczesniej scenka miała ciepły charakter. Takie Letnie uczucie:). Teraz jest ponuro. Zamiast zielonego daj gradient na dole zielony, na górze żólty(albo sam żółty). To takie kolory będą letnie fajne:)
Gość BigBen Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 A spróbuj zrobić błekitne niebo i zielone dzrewka, to sprawi wrażenie wiosny, i takiego przytulnego sadu z ruderą na tyle. Bardzo ładnie to wygląda. Jaką teksturke nałorzyleś na kamienie?
krzyhhh Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 naprawdę niezła robata . ciekawy klimat... jak sen :) (+)te chmury się ruszają Oo
Gość _Kreska_ Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 thx za komenty, krzyhhh: dzieki podwójne, za wpis na cgtalku :) BigBen: juz chyba nie mam sily zeby robic kolejne wersje kolorystyczne, chyba chce zapomniec o tej pracy, co do tekstury to masz kawalek, calej nie wrzucam bo duza a i tak powtrza się tu i ówdzie :)
Death Metal Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 noo fajiutko, mi się dla odmiany bardziej podoba wersja z "odfiltrowaną" zielenią, 2-gi kadr lepszy. 4razy tak:]
Master Kiełbaster Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 Dwójka najlepsza... Bump na kamieniach nie wyszedł realistycznie :*
DesignStudio Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 swietna praca. Pokazałbyś siatke i widok bez renderu na czysto z maxa?
Gość michlord Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 No brawa, pięknie to wszystko wygląda, ale czy taki młyn po troche silniejszym podmuchu wiatru nie rozleci się na kawałki? :D
DesignStudio Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 pytanie czy komp uciąga to w viewporcie na względnej szybkosci klatkowania? Bo własciwie widok z viewa nie wiele ustępuje renderowi z game enginu.
Gość _Kreska_ Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 no co Ty, w ogole tego nie uciaga :), pracowac sie nie da. tu wyjatkowo pozwolilem sobie na wyslwietlenie prawie wszystkiego do printscreena.
DesignStudio Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 aa no to zmienia sprawe. Jednak biorąc pod uwage fakt iż ok. 150 poly np w twojej jaskince z kamieni ja zastąpie 1 poly w grze można zmienic zdanie. No i jak mówiłeś każda trawka to osobny obiekt = dodatkowe poly. Czyli ja ok 80 listków trawy zastąpie jednym poly z teksturą. No i ogół mniej poly to myśle, że uciągnie bez problemu nawet z dalekim widoczkiem wymodelowanym z tyłu [edit] modelowanie kazdego liścia osobno to totalny brak oszczędności nawet w pracach hi-poly
Rekomendowane odpowiedzi