Jump to content

Scena 3D: Stary Młyn


Guest _Kreska_
 Share

Recommended Posts

Guest _Kreska_

jo

zdecydowanie ostatnia moja pracka w tym roku, kolorki jeszcze moga ulec zmianie. Oczywiscie na korzyść baśniowy wiec jeszcze dalej od rzeczywistości :)

pozdr

:*

OldMill.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

dzieki wszystkim za komentarze :)

wiedziałem ze zaraz bedzie mówione ze zielonego duzo, wiem, wiem ale tak mialo być. No w każdym razie to przesycenie zielono-żółtym jest zamierzone. A co do kamieni to racja, nie wygladaja za dobrze ale naprawde nie wiem juz co z nimi zrobic, chyba tylko do poczatku pozostaje je wydłubać :(

tymczasem jeszcze jedna wersja kolorystyczna, tym razem juz nie tak zielono, ale i tez troche wygladzona, coby miękości nabrala:)

Old_mill-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

zielony az oczy bolą patrzeć, ale mi też sie bardziej podoba :)

a tu jecze jedno ujęcie, tez zielone ale raczej jako ciekawostka bo pierwsze moim zdaniem zdecydowanie lepsze.

Old_mill-3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Teraz te burzowe chmury z tyłu nie pasuą. Wczesniej scenka miała ciepły charakter. Takie Letnie uczucie:). Teraz jest ponuro. Zamiast zielonego daj gradient na dole zielony, na górze żólty(albo sam żółty). To takie kolory będą letnie fajne:)

Link to comment
Share on other sites

A spróbuj zrobić błekitne niebo i zielone dzrewka, to sprawi wrażenie wiosny, i takiego przytulnego sadu z ruderą na tyle. Bardzo ładnie to wygląda.

 

Jaką teksturke nałorzyleś na kamienie?

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

thx za komenty,

krzyhhh: dzieki podwójne, za wpis na cgtalku :)

BigBen: juz chyba nie mam sily zeby robic kolejne wersje kolorystyczne, chyba chce zapomniec o tej pracy, co do tekstury to masz kawalek, calej nie wrzucam bo duza a i tak powtrza się tu i ówdzie :)

kamienie.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest michlord

No brawa, pięknie to wszystko wygląda, ale czy taki młyn po troche silniejszym podmuchu wiatru nie rozleci się na kawałki? :D

Link to comment
Share on other sites

Guest _Kreska_

no co Ty, w ogole tego nie uciaga :), pracowac sie nie da. tu wyjatkowo pozwolilem sobie na wyslwietlenie prawie wszystkiego do printscreena.

Link to comment
Share on other sites

aa no to zmienia sprawe. Jednak biorąc pod uwage fakt iż ok. 150 poly np w twojej jaskince z kamieni ja zastąpie 1 poly w grze można zmienic zdanie. No i jak mówiłeś każda trawka to osobny obiekt = dodatkowe poly. Czyli ja ok 80 listków trawy zastąpie jednym poly z teksturą. No i ogół mniej poly to myśle, że uciągnie bez problemu nawet z dalekim widoczkiem wymodelowanym z tyłu

 

[edit]

 

modelowanie kazdego liścia osobno to totalny brak oszczędności nawet w pracach hi-poly

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy