Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemka. No więc miało niebyć wipa, bo chciałem tylko poćwiczyć i zrozumieć niektóre funkcje Rhino, dlatego, że miałem duże problemy z porche, ale jakoś mi sie spodobał to daje. Komentarze mile widziane:)

siatkasw2.th.jpg

relf4.th.jpg

  • Odpowiedzi 88
  • Wyświetleń 13,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  Thunder napisał:
w jakim programie modelujesz??

dziwna siata

rhino :)

 

model suuuper ale ku(q)ba ma racje :)

Napisano

Muszę przyznać, ze całkiem nieźle ci idzie z Rhino. Modele są b. ładne.

Napisano

No wypas.tak trzymaj dalej.Zobaczymy jak sobie poradzisz z materiałami i oświetleniem:p

 

Narazie jest piknie

Napisano

superasto :) pocinaj dalej, sporo roboty jeszcze, ale po tym co juz zrobiles widac, ze model bedzie wypassss!

 

pozdro

Napisano
  • Autor

patry- bez przesady rhino master to juz tu jest, ale dzieki:D

Yaro16- z materiałami hmm niewiem ale już mam jakiś próbny lak ale na razie nie pokże, dzięki:)

anJek- dzięki no troszke roboty jeszcze jest, ale myśle że jakoś pójdzie:)

Na razie troszke tył ruszyłem

5d3fd152c0db4d27.jpg

Napisano

heh ja też tej siatki nie zabardzo rozumie, jest taka...przypadkowa, ale ogólnie ładny modelik

Napisano
  • Autor

Yara16- dzięki:)

Thunder- dzięki ja tez jej nie moge pojąc:D

pecet- dzięki no fakt jak sie jest przyzwyczajonym do poly to tak dziwnie to wygląda:)

Lukasz_S- no troszke się namęczyłem z tym tyłem, ale to przebudowałem dam w następnym upie dzięki:)

Napisano

Model wygląda mega superrrrr :)

Weź może nagraj jakiegoś videotutka o modelowaniu autka w rhino :)

PS możesz pokazać model bez siatki??

Napisano

Właśnie, pokaż przód i tył bez siatki, żeby wszystko było ładnie widać. :)

Na razie chyba jest ok.

Napisano

Cały bok zrobił się mocno kanciasty, tymczasem te płaszczyzny poziome przedzielone filletem są delikatniejsze. :)

To co się dzieje na dole tylnego nadkola przy zderzaku jest fu fu fu. ;)

Tak samo narożnik tegoż zderzaka.

Fillet/Blend biegnący między bokiem (szyby itd.) a dachem powinien być dużo większy.

Góra światła nad kierunkowskazem i okolice tego miejsca na blasze wyginają się nieprzyjemnie.

Nie jestem też pewien czy to tylne nadkole łączy się z bokiem tak ostro. Powinno być imo bardziej płynnie. :)

 

Ale i tak jest fajnie, w końcu jeszcze niedawno w ogóle nie miałeś styczności z tym programem. :)

Napisano
  • Autor

z tym bokiem to też mi coś nie pasowało w sumie to mam bardzo słabej jakości mało pasujące do siebie blueprinty a do nich wszystko pasowało, ale rzeczywiscie powinno być bardziej gładko, z boczną szybą to samo, ale to jest własnie rhino, ciężko coś poprawiać na tym poziomie a te nierówności to było z tym troszke problemów, ale po eksporcie do maxa tego nie widać, ale obiecuje że następny wóz będzie lepszy:D ale najpierw tego skończe posiedze troche nad renderingie bo to mi bardzo bardzo marnie idzie, a jakby ktoś zrobiłby mi darmowe korki online z v-raya i ogólnie z renderingu to niech wali na pw albo gg:D dzięki:)

Napisano
  • Autor

Kolejny up teraz troszke żałuje tych bugów bo mogło być fajne autko ale trudno. Komentować mi tu już:D

81d52481bc0d41de.jpg

Napisano

Witam i o zdrowie pytam :)

Jest po prostu pięknie!!!

Ja widzę tylko jendego buga na samym dole w kancie tylnego nadkola, ale ogólnie to modelik the best ;)

Napisano

no szkoda tych kilku bugów, ale i tak jest ładnie :) ale te felgi takie mało ciekawe.

Napisano

Mogłeś zjoinować albo pokazać w lepszej rozdziałce, bo mało widać. :)

Napisano
  • Autor

patry- no ten bug niestety teraz musiałbym całkowicie od nowa zrobić tylni zderzak a w maxie tego nie będzie widać, chociarz może jszcze to zrobie zabacze dzięki.

pecet- felgi tak na szybko zrobiłem, bo seryjne z tego wózka sa strasznie trudne moze macie jakieś propozycje na felgi? no i referki. Dzięki

RA no dobra zjoinuje to i potem pokaze tylko teraz to strasznie długo trwa. Dzięki

Napisano

wow

też bym chciał tak umieć :o jak długo robisz w rhino?

autko piękne of cors :)

Napisano
  • Autor

MisieK2 ogólnie nurbsami zajmuje sie jakieś 3 miesiące, a rhino jakieś 2 miesiące to chyba nie tak długo, ale ogólnie wiele trzeba zrozumieć na temat przejść międzi powierzchniami itd żeby coś ruszyło z modelem, no i trzeba sie nauczyć robić od razu dobry model bo tu już jakotako niema odwrotu, no i z tym mam jeszcze problemy.

Napisano

malo cos ostatnio nurbsow :) ale fajnie zobaczyc ze ktos cos robi

dawcio najwiekszy blad to za malo ogladasz zdjecia zanim zrobisz jakas czesc czy element, troszke niezgodny z orginelem a ja tez sie ucyzlem na takich bledach i do dzisiaj trafiaja mi sie takie beledy :)

Napisano

Dobrze to wygląda, ale na końcu łuku tylnego nadkola po prawej stronie gnie się nieprzyjemnie.

Napisano

Nie no rispekt!! :)

Mi tam nic w rhino nie wychodzi :(

Jedziesz dalej z modelem bo jest super :)

PS Będzie wnętrze??

Napisano
  • Autor

Bzyku- dzięki za wskazóki postaram się bardziej referki oglądać w następnym, właśnie do tego byłem mało przyzwyczajony robić model od razu dobrze poly to poprzesuwasz pare verteksów i jest dobrze, a tu nima lekko:D

RA- no wiem wiem o ty już była mowa, na razie niemam pomysłu na to żeby zrobić to lepiej. Dzięki.

patry- wnętrze niewiem jak będzie ty tylko taka prowizorka bo komp może paść. Dzięki:)

Napisano
  • Autor

niewiem zobacze, mam jeszcze takie pytanko do czego najlepiej eksportować i czym sie różni stl od 3ds bo chyba do jednego z tych dwóch najlepiej niewiem Bzyku do czego ty eksportujesz te twoje cacka:D??

Napisano

mesh najczesciej 3ds(mesh'uje w rhino zapisuje jako 3dm potem w rhino otwieram rozbijam na czesci to co trzeba welduje i dalej exportuje jako 3ds ) najszybciej przez power solids teraz chyba power nurbs ale ma to dlamnie pewne minusy znowu do innych softow nie przejdzie reszta to prawie same plusy

Napisano
  • Autor

aha a ja to robiłem tak, że joinowałem model potem po częsciach eksportowałem do 3ds bez wcześniejszego meshowania(tzn to meshuje podaczas ekportu) dzięki;D

Napisano
  • Autor

dzisiaj jakoś z nudów ekportłem se model do maxa, dużo to nie widać, ale pokaże jak siatka w maxie wyszła:)

91919ddb05b56572.jpg

ac0674bc05bbb214.jpg

Napisano

bu mi sie podoba. Jetstem bardzo ciekaw jak te autko bedzie wygladac z teksturami.

Fajna pracka.

Posdro

Napisano
  • Autor

artur728- fajnie, że ci się podoba:D

no i pierwsze próby z lakiem, niewiem czy udane czy nie, jestem z niego średio zadowolony, co sądzicie?

a93ab62995441a46.jpg

Napisano

Witam :)

Fajny lakierek, ale jakoś nie przekonywuje :)

Ale modelik mega super :)

PS w czym renderujesz??

PS2 kiedy będzie ten video tut?? :D

Napisano
  • Autor

patry- renderuje w vrayu oczywiście:D tut będzie jak będzie czas, na razie niewiem jak się za niego zabrać dzięki:)

pecet- dzieki:) W sumie to niewiem jak poprawić ten lak, żeby był bardziej realistyczy. Help me:)

Napisano
  • Autor

hmm tylko właśnie niemam fajnych Hdri ma ktoś może jakąś fajną na samochód? Albo jakaś stronka:)

Napisano

wrzuć HDRI i daj refleksy i zobacz czy będzie lepiej.A ogólnie bardzo ładnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności