Napisano 1 Styczeń 200718 l Siemka. No więc miało niebyć wipa, bo chciałem tylko poćwiczyć i zrozumieć niektóre funkcje Rhino, dlatego, że miałem duże problemy z porche, ale jakoś mi sie spodobał to daje. Komentarze mile widziane:)
Napisano 1 Styczeń 200718 l Thunder napisał: w jakim programie modelujesz?? dziwna siata rhino :) model suuuper ale ku(q)ba ma racje :)
Napisano 8 Styczeń 200718 l No wypas.tak trzymaj dalej.Zobaczymy jak sobie poradzisz z materiałami i oświetleniem:p Narazie jest piknie
Napisano 8 Styczeń 200718 l superasto :) pocinaj dalej, sporo roboty jeszcze, ale po tym co juz zrobiles widac, ze model bedzie wypassss! pozdro
Napisano 9 Styczeń 200718 l Autor patry- bez przesady rhino master to juz tu jest, ale dzieki:D Yaro16- z materiałami hmm niewiem ale już mam jakiś próbny lak ale na razie nie pokże, dzięki:) anJek- dzięki no troszke roboty jeszcze jest, ale myśle że jakoś pójdzie:) Na razie troszke tył ruszyłem
Napisano 9 Styczeń 200718 l heh ja też tej siatki nie zabardzo rozumie, jest taka...przypadkowa, ale ogólnie ładny modelik
Napisano 10 Styczeń 200718 l Autor Yara16- dzięki:) Thunder- dzięki ja tez jej nie moge pojąc:D pecet- dzięki no fakt jak sie jest przyzwyczajonym do poly to tak dziwnie to wygląda:) Lukasz_S- no troszke się namęczyłem z tym tyłem, ale to przebudowałem dam w następnym upie dzięki:)
Napisano 10 Styczeń 200718 l Model wygląda mega superrrrr :) Weź może nagraj jakiegoś videotutka o modelowaniu autka w rhino :) PS możesz pokazać model bez siatki??
Napisano 10 Styczeń 200718 l Właśnie, pokaż przód i tył bez siatki, żeby wszystko było ładnie widać. :) Na razie chyba jest ok.
Napisano 10 Styczeń 200718 l Cały bok zrobił się mocno kanciasty, tymczasem te płaszczyzny poziome przedzielone filletem są delikatniejsze. :) To co się dzieje na dole tylnego nadkola przy zderzaku jest fu fu fu. ;) Tak samo narożnik tegoż zderzaka. Fillet/Blend biegnący między bokiem (szyby itd.) a dachem powinien być dużo większy. Góra światła nad kierunkowskazem i okolice tego miejsca na blasze wyginają się nieprzyjemnie. Nie jestem też pewien czy to tylne nadkole łączy się z bokiem tak ostro. Powinno być imo bardziej płynnie. :) Ale i tak jest fajnie, w końcu jeszcze niedawno w ogóle nie miałeś styczności z tym programem. :)
Napisano 10 Styczeń 200718 l Autor z tym bokiem to też mi coś nie pasowało w sumie to mam bardzo słabej jakości mało pasujące do siebie blueprinty a do nich wszystko pasowało, ale rzeczywiscie powinno być bardziej gładko, z boczną szybą to samo, ale to jest własnie rhino, ciężko coś poprawiać na tym poziomie a te nierówności to było z tym troszke problemów, ale po eksporcie do maxa tego nie widać, ale obiecuje że następny wóz będzie lepszy:D ale najpierw tego skończe posiedze troche nad renderingie bo to mi bardzo bardzo marnie idzie, a jakby ktoś zrobiłby mi darmowe korki online z v-raya i ogólnie z renderingu to niech wali na pw albo gg:D dzięki:)
Napisano 20 Styczeń 200718 l Autor Kolejny up teraz troszke żałuje tych bugów bo mogło być fajne autko ale trudno. Komentować mi tu już:D
Napisano 20 Styczeń 200718 l Witam i o zdrowie pytam :) Jest po prostu pięknie!!! Ja widzę tylko jendego buga na samym dole w kancie tylnego nadkola, ale ogólnie to modelik the best ;)
Napisano 20 Styczeń 200718 l no szkoda tych kilku bugów, ale i tak jest ładnie :) ale te felgi takie mało ciekawe.
Napisano 20 Styczeń 200718 l Autor patry- no ten bug niestety teraz musiałbym całkowicie od nowa zrobić tylni zderzak a w maxie tego nie będzie widać, chociarz może jszcze to zrobie zabacze dzięki. pecet- felgi tak na szybko zrobiłem, bo seryjne z tego wózka sa strasznie trudne moze macie jakieś propozycje na felgi? no i referki. Dzięki RA no dobra zjoinuje to i potem pokaze tylko teraz to strasznie długo trwa. Dzięki
Napisano 20 Styczeń 200718 l wow też bym chciał tak umieć :o jak długo robisz w rhino? autko piękne of cors :)
Napisano 20 Styczeń 200718 l Autor MisieK2 ogólnie nurbsami zajmuje sie jakieś 3 miesiące, a rhino jakieś 2 miesiące to chyba nie tak długo, ale ogólnie wiele trzeba zrozumieć na temat przejść międzi powierzchniami itd żeby coś ruszyło z modelem, no i trzeba sie nauczyć robić od razu dobry model bo tu już jakotako niema odwrotu, no i z tym mam jeszcze problemy.
Napisano 21 Styczeń 200718 l malo cos ostatnio nurbsow :) ale fajnie zobaczyc ze ktos cos robi dawcio najwiekszy blad to za malo ogladasz zdjecia zanim zrobisz jakas czesc czy element, troszke niezgodny z orginelem a ja tez sie ucyzlem na takich bledach i do dzisiaj trafiaja mi sie takie beledy :)
Napisano 21 Styczeń 200718 l Dobrze to wygląda, ale na końcu łuku tylnego nadkola po prawej stronie gnie się nieprzyjemnie.
Napisano 21 Styczeń 200718 l Nie no rispekt!! :) Mi tam nic w rhino nie wychodzi :( Jedziesz dalej z modelem bo jest super :) PS Będzie wnętrze??
Napisano 21 Styczeń 200718 l Autor Bzyku- dzięki za wskazóki postaram się bardziej referki oglądać w następnym, właśnie do tego byłem mało przyzwyczajony robić model od razu dobrze poly to poprzesuwasz pare verteksów i jest dobrze, a tu nima lekko:D RA- no wiem wiem o ty już była mowa, na razie niemam pomysłu na to żeby zrobić to lepiej. Dzięki. patry- wnętrze niewiem jak będzie ty tylko taka prowizorka bo komp może paść. Dzięki:)
Napisano 21 Styczeń 200718 l Autor niewiem zobacze, mam jeszcze takie pytanko do czego najlepiej eksportować i czym sie różni stl od 3ds bo chyba do jednego z tych dwóch najlepiej niewiem Bzyku do czego ty eksportujesz te twoje cacka:D??
Napisano 22 Styczeń 200718 l mesh najczesciej 3ds(mesh'uje w rhino zapisuje jako 3dm potem w rhino otwieram rozbijam na czesci to co trzeba welduje i dalej exportuje jako 3ds ) najszybciej przez power solids teraz chyba power nurbs ale ma to dlamnie pewne minusy znowu do innych softow nie przejdzie reszta to prawie same plusy
Napisano 22 Styczeń 200718 l Autor aha a ja to robiłem tak, że joinowałem model potem po częsciach eksportowałem do 3ds bez wcześniejszego meshowania(tzn to meshuje podaczas ekportu) dzięki;D
Napisano 25 Styczeń 200718 l Autor dzisiaj jakoś z nudów ekportłem se model do maxa, dużo to nie widać, ale pokaże jak siatka w maxie wyszła:)
Napisano 25 Styczeń 200718 l bu mi sie podoba. Jetstem bardzo ciekaw jak te autko bedzie wygladac z teksturami. Fajna pracka. Posdro
Napisano 26 Styczeń 200718 l Autor artur728- fajnie, że ci się podoba:D no i pierwsze próby z lakiem, niewiem czy udane czy nie, jestem z niego średio zadowolony, co sądzicie?
Napisano 26 Styczeń 200718 l Witam :) Fajny lakierek, ale jakoś nie przekonywuje :) Ale modelik mega super :) PS w czym renderujesz?? PS2 kiedy będzie ten video tut?? :D
Napisano 26 Styczeń 200718 l Autor patry- renderuje w vrayu oczywiście:D tut będzie jak będzie czas, na razie niewiem jak się za niego zabrać dzięki:) pecet- dzieki:) W sumie to niewiem jak poprawić ten lak, żeby był bardziej realistyczy. Help me:)
Napisano 27 Styczeń 200718 l Autor hmm tylko właśnie niemam fajnych Hdri ma ktoś może jakąś fajną na samochód? Albo jakaś stronka:)
Napisano 27 Styczeń 200718 l wrzuć HDRI i daj refleksy i zobacz czy będzie lepiej.A ogólnie bardzo ładnie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto