Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka. No więc miało niebyć wipa, bo chciałem tylko poćwiczyć i zrozumieć niektóre funkcje Rhino, dlatego, że miałem duże problemy z porche, ale jakoś mi sie spodobał to daje. Komentarze mile widziane:)

siatkasw2.th.jpg

relf4.th.jpg

  • Odpowiedzi 88
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

patry- bez przesady rhino master to juz tu jest, ale dzieki:D

Yaro16- z materiałami hmm niewiem ale już mam jakiś próbny lak ale na razie nie pokże, dzięki:)

anJek- dzięki no troszke roboty jeszcze jest, ale myśle że jakoś pójdzie:)

Na razie troszke tył ruszyłem

5d3fd152c0db4d27.jpg

Napisano

Yara16- dzięki:)

Thunder- dzięki ja tez jej nie moge pojąc:D

pecet- dzięki no fakt jak sie jest przyzwyczajonym do poly to tak dziwnie to wygląda:)

Lukasz_S- no troszke się namęczyłem z tym tyłem, ale to przebudowałem dam w następnym upie dzięki:)

Napisano

Model wygląda mega superrrrr :)

Weź może nagraj jakiegoś videotutka o modelowaniu autka w rhino :)

PS możesz pokazać model bez siatki??

Napisano

Cały bok zrobił się mocno kanciasty, tymczasem te płaszczyzny poziome przedzielone filletem są delikatniejsze. :)

To co się dzieje na dole tylnego nadkola przy zderzaku jest fu fu fu. ;)

Tak samo narożnik tegoż zderzaka.

Fillet/Blend biegnący między bokiem (szyby itd.) a dachem powinien być dużo większy.

Góra światła nad kierunkowskazem i okolice tego miejsca na blasze wyginają się nieprzyjemnie.

Nie jestem też pewien czy to tylne nadkole łączy się z bokiem tak ostro. Powinno być imo bardziej płynnie. :)

 

Ale i tak jest fajnie, w końcu jeszcze niedawno w ogóle nie miałeś styczności z tym programem. :)

Napisano

z tym bokiem to też mi coś nie pasowało w sumie to mam bardzo słabej jakości mało pasujące do siebie blueprinty a do nich wszystko pasowało, ale rzeczywiscie powinno być bardziej gładko, z boczną szybą to samo, ale to jest własnie rhino, ciężko coś poprawiać na tym poziomie a te nierówności to było z tym troszke problemów, ale po eksporcie do maxa tego nie widać, ale obiecuje że następny wóz będzie lepszy:D ale najpierw tego skończe posiedze troche nad renderingie bo to mi bardzo bardzo marnie idzie, a jakby ktoś zrobiłby mi darmowe korki online z v-raya i ogólnie z renderingu to niech wali na pw albo gg:D dzięki:)

Napisano

Witam i o zdrowie pytam :)

Jest po prostu pięknie!!!

Ja widzę tylko jendego buga na samym dole w kancie tylnego nadkola, ale ogólnie to modelik the best ;)

Napisano

patry- no ten bug niestety teraz musiałbym całkowicie od nowa zrobić tylni zderzak a w maxie tego nie będzie widać, chociarz może jszcze to zrobie zabacze dzięki.

pecet- felgi tak na szybko zrobiłem, bo seryjne z tego wózka sa strasznie trudne moze macie jakieś propozycje na felgi? no i referki. Dzięki

RA no dobra zjoinuje to i potem pokaze tylko teraz to strasznie długo trwa. Dzięki

Napisano

MisieK2 ogólnie nurbsami zajmuje sie jakieś 3 miesiące, a rhino jakieś 2 miesiące to chyba nie tak długo, ale ogólnie wiele trzeba zrozumieć na temat przejść międzi powierzchniami itd żeby coś ruszyło z modelem, no i trzeba sie nauczyć robić od razu dobry model bo tu już jakotako niema odwrotu, no i z tym mam jeszcze problemy.

Napisano

malo cos ostatnio nurbsow :) ale fajnie zobaczyc ze ktos cos robi

dawcio najwiekszy blad to za malo ogladasz zdjecia zanim zrobisz jakas czesc czy element, troszke niezgodny z orginelem a ja tez sie ucyzlem na takich bledach i do dzisiaj trafiaja mi sie takie beledy :)

Napisano

Bzyku- dzięki za wskazóki postaram się bardziej referki oglądać w następnym, właśnie do tego byłem mało przyzwyczajony robić model od razu dobrze poly to poprzesuwasz pare verteksów i jest dobrze, a tu nima lekko:D

RA- no wiem wiem o ty już była mowa, na razie niemam pomysłu na to żeby zrobić to lepiej. Dzięki.

patry- wnętrze niewiem jak będzie ty tylko taka prowizorka bo komp może paść. Dzięki:)

Napisano

niewiem zobacze, mam jeszcze takie pytanko do czego najlepiej eksportować i czym sie różni stl od 3ds bo chyba do jednego z tych dwóch najlepiej niewiem Bzyku do czego ty eksportujesz te twoje cacka:D??

Napisano

mesh najczesciej 3ds(mesh'uje w rhino zapisuje jako 3dm potem w rhino otwieram rozbijam na czesci to co trzeba welduje i dalej exportuje jako 3ds ) najszybciej przez power solids teraz chyba power nurbs ale ma to dlamnie pewne minusy znowu do innych softow nie przejdzie reszta to prawie same plusy

Napisano

aha a ja to robiłem tak, że joinowałem model potem po częsciach eksportowałem do 3ds bez wcześniejszego meshowania(tzn to meshuje podaczas ekportu) dzięki;D

Napisano

Witam :)

Fajny lakierek, ale jakoś nie przekonywuje :)

Ale modelik mega super :)

PS w czym renderujesz??

PS2 kiedy będzie ten video tut?? :D

Napisano

patry- renderuje w vrayu oczywiście:D tut będzie jak będzie czas, na razie niewiem jak się za niego zabrać dzięki:)

pecet- dzieki:) W sumie to niewiem jak poprawić ten lak, żeby był bardziej realistyczy. Help me:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności