vinc Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Robie projekcik domku w skałach i kombinuje , ale nie podoba mi sie, znacie może jakiś sposób, żeby wymodelowac skały....brzeg nadnorski skalny....cos mniej więcej takiego...
mirach Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Heh, sam kiedys sie strasznie meczylem ze skałami... wyszlo mi cos pomiedzy piaskowcem a kościa dla psa.. :) http://www.3dtutorials.sk/index.php?tutorials=4&software=0&id=93&page=1 Rzuc okiem na to, ale wg mnie mozna dac sobie spokoj z ostatnimi krokami (zageszczanie tego Turbosmoothem i displace) chyba ze skala ma byc glownym elementem, a i tak chyba lepiej uzyc displace renderera (jesli sie takowy ma) pozdrawiam Mirach
vinc Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Napisano 4 Styczeń 2007 hmm...dzieki serdeczne, będe kombinowac, niestety link coś nie działa....pozdro poprawka działa....dzieki serdeczne....wkrótce pokaże efekty w WIPie
mirach Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Mi dzisiaj ta strona tez raz chciala dzialac a raz nie. No to czekamy na WIPa :)
vinc Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 Dzięki MIRACH jeszcze raz za tutrial, przydał sie..do WiPa jeszcze troszke, ale teraz oceńcie która strona skał lepsza...moze zadna, hehe..pozdro
AGmakonts Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 ostatecznie mozesz meczyc sam noise + MS tak jak ja ale nie polecam jeśli to ma być mała czsc sceny bo ta scenka ma 750k
Machu Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Zawsze jeszcze możesz sobie zrobić bitmapę np w Paint Brushu (najlepiej Spray'em) i wrzucić ją do wymodelowania NURBS'a modyfikatorem Displace...
Hynol Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Ja tam zawsze byłem zdania że nawet prosty cellular+noise załtwią sprawe. Oczywiście siatka musi być w miare dobrze zrobiona, bo z brzydką to się zrobi kupa a nie skała. Tutaj 5 minutowa zabawa z materiałami. Efekt może nie jest powalający, ale to tylko test ;).
vinc Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Napisano 8 Styczeń 2007 ooo HYNOL...fajne, napisz frotkiego tutoriala jak to stworzyłeś w 5 min, czy poprostu przesowałeś vertexy siatki + modyfikator...;]
jaras Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 skałki Hynola bardzo fajne - osobiście polecałbym zastosowanie materiału composite w którym można mixować materiały
mirach Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Hynol, daj screena z materiałem, bo kiedyś probowalem uzyskać cos takiego i za cholere mi nie szło, preety please :) Mirach
Hynol Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Tutaj sobie można nawet ściągnąć jakieś shadery któe robiłem wcześniej. Instrukcja to przedostatni post a w ostatnim jest link do pliku. Generalnie displacementem jest zrobione. Cellular chips fraktalowe zmieszane z noisem na VrayCompTexture. Kolor to jakieś ciapki teksturowe nałożone na hamca planarnie. http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=324911&page=3&pp=15 Jaras - Jak najbardziej. Tylko że z Vrayem się gryzie i dlatego używam VrayBlenda. Tutaj nawet nie jest nałożony bo tylko test jednej warstwy. 2
Shogun 3D Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Composite się gryzie z V-rayem? Noooo, to nareszcie wiem, czemu mam bumpa tylko na wierzchniej warstwie materiału, mimo alphy, odsłaniającej warstwy poniżej. :)... Hynol, masz u mnie duuuzego bonusa! :D
mirach Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 kurcze, ten plik na cgtalku juz chyba nie istnieje bo mi wywala ze z serverem sie polaczyc nie moge. Ale wielkie dzieki Hynol, bede eksperymentowal :)
Hynol Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Jeżeli ten plik już umarł to moge go komuś dać do zhostowania. Albo na jakimś sharingu wystawić (dajcie adres czegoś co bez logowania pozwala na dodawanie plików). Shogun - miałem problemy z bumpem, przezroczystością i displacementem używając composite, więc po prostu się przesiadłem na VRayBlend - to samo w zasadzie a mam spokój z wywałkami. Tu jest nowsza wersja shadera - nad tym to już chwile siedziałem. Działa na multiskalowych cellularach. 2
Orangegraphics Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 ja może jestem dziwny ale pierwsza wersja Hynol mi się bardziej podoba. jak piaskowiec. a to drugie to domaga siętekstury już;)
vinc Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 Lol...tyle wam napisze...ale mnie wyzwanie czeka....;]
Machu Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Oczywiście siatka musi być w miare dobrze zrobiona, bo z brzydką to się zrobi kupa a nie skała. Ciekawe, może by sprawdzić kto wykona bardziej realistyczną kupę?
mirach Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Wrzucam plik Hynola. Malutka scenka maxa ze skałką i proceduralnym materiałem, można się troszkę nauczyć o składaniu materiału z mixów. http://futrzaki.nazwa.pl/ftp/rock.rar Jeszcze raz dzieki za podsełanie tego Hynol :) pozdrawiam Mirach
Hynol Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Jak wypuszcze skały które teraz przygotowywuje w scenie to również się podziele. Są nieco bardziej zaawansowane bo korzystają z VrayCompTexture.
Rekomendowane odpowiedzi