Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

small-shiva4rj3.jpg

 

 

Ilustracja pod okładkę do dema dla http://www.myspace.com/symphonypoland. Przesiedziałem nad tym gdzieś ze trzy wieczory. Miałem dosyć wolną rękę... miała to być kobieca postać z połączeniem "mechanicznego" klimatu. Jako że finalnie wyszło w "lodowatych" barwach - jakoś mi się tak skojarzyło i sam dla siebie nazwałęm tę postać Shivą.

 

http://www.downfall.pl/marduk/shiva.jpg

 

Poprawiona wersja:

 

http://www.downfall.pl/marduk/shiva3.jpg

 

Kolejny Update + przerzuciłem całą pracę horyzontalnie:

 

http://img81.imageshack.us/img81/7899/shiva4rj3.jpg

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 9,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nie grało mi tło, więc je szybko zmieniłem (czyt. przerzuciłem horyzontalnie)...

 

Serio jest aż tak źle?? Ja jestem z tej pracy względnie zadowolony. Może nie jest na full skończona, ale mi nie przeszkadzałoby, żeby ją tak jak poniżej zostawić. Pare rzeczy mógłbym w sumie jeszcze wykończyć.

 

 

shiva2.jpg

Napisano

Lepszego? A dlaczego uważasz że to jest złe?

Moim zdaniem praca jest bardzo prosta, ale udana. Kobieta bardzo ładnie wyszła, szczególnie jeśli chodzi o kształty ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

nom....ładne nie znaczy skomplikowane przecież...daj jej moze jeszcze kilka bliczków coby była bardziej...śliska;) jest gitara

Napisano

hmmm fajnie ale dłoń jakoś dziwnie się ucina w cieniu, dwa pośladki maja strasznie poszarpany światłocień, troszkę brak tam dopracowania i dopieszczenia wykończeń, chyba ze był taki zamiar.

Napisano

czepiają się... jest dobrze =)

 

designboot- shiva w serii FF to aeon (summon) elementu lodu

Napisano

ehhh :D nice girl, but . . .

 

prawica "leży" ;), przynajmniej przy takim układzie ciałka tak zacnego, ciężar ciała spoczywa na lewej nodzem zatem wg. mnie prawe biodro powinno być nieco niżej, chyba że cosik pokręciłem, ale cosik z jej prawą "pułkulą" nie tak jest . . .

 

Pracka SUPEREK :D, klimacik fajny . . .

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze. Poprawiłem to troche, choć nadal nie wszystko może być ok...

 

shiva3.jpg

Napisano
  • Autor

Przyznaje, że ten pośladek poprawiłem nie tak jak powinienem... ehh jeszcze jutro nad tym posiedze.

Napisano
czepiają się... jest dobrze =)

 

designboot- shiva w serii FF to aeon (summon) elementu lodu

 

aaaa:)

ok, zwracam honor ;)

Napisano

fajne to..ale poprzedni helm byl lepszy moim zdaniem.. no i ten prawy posladek..ale generalnie bardzo fajne..dobre kolorki

Napisano

Moim zdaniem tez ten hełm jest słabszy od pierwszej wersji. Teraz jest troche za bardzo nackane na nim i ten pośladek faktycznie troche się jakby rozciągnął.

Napisano
  • Autor

Kolejne poprawki. Poprawiłem pośladek i między innymi prawe ramię - Jonasz_Real pisał, że nie pasuje mu jej prawa strona - w sporej części była to chyba wina źle ułożonego prawego ramienia. Przerzuciłem też horyzontalnie... niby niewielka różnica, ale chyba troche lepiej wygląda ;). Mam też w sumie nadzieję, zę to już wszystko ;].

 

shiva4rj3.jpg

Napisano

dla mnie super tylko ona ma ta rękę taką żylastą,, jakby niekobiecą... i troche ten posladek jeszcze dziwnie wygląda.

 

ale ogólnie sam przecież wiesz, ze super :)

Napisano

Ja bym już zostawił. Bo poprawiać prace 100 razy może wyjśc na niekożyść.

Dla mnie spoko ;)

 

Pozdrawiam

Napisano

hej.jest ok.troszke anatomia kuleje ale fajny klimat.niepotrzebnie tak mocno rozswietliles posladki.

pierwsza wersja chyba najlepsza kolorystycznie.

Napisano
  • Autor
troszke anatomia kuleje...

 

Heh - sorry ale troszke mnie coś takiego irytuje. Widzisz co jest źle - napisz co ... rzucenie takiego hasła nic nie pomaga. Najłatwiej jest zarzucić właśnie błędy w anatomii. Przy postaci według porad wykorzystywałem referki ile się dało. Nie twierdze, że już wszystko z anatomii opanowalem - bo tak nie jest, ale wskaż mi idealną anatomicznie postać na ulicy - rozrzuty są spore i nawet niemal idealnemu odwzorowaniu realnej (w pewien sposób charakterystycznej)postaci można zarzucić błędy w anatomii...

 

...pomimo tego mojego wywodu - dzięki za komenty ;).

Napisano

Hym, praca niezła, pomysł i wykonanie , tylko wydaje mi się że ręka za krótka, łokieć powinien byc mniej wiecej ponizej tali, a dłoń w okolicach jednej trzeciej, połowy uda i pośladki, na rysunku wygląda jakby miała jeden sporo większy od drugiego.

Napisano
  • Autor

Hmm to już odpowiem i na drugi post ;] ... generalnie długość ręki nie wydaje mi się aby była aż tak rażąca, ale jest efektem tego, że miała być lekko ugięta - moze nie do konca dobrze to oddalem... ale generalnie cały czas się ucze i jestem raczej jeszcze w początkowej fazie drogi.

 

Co do pośladków - było już wcześniej...

Napisano

Pozwól że wyrażę swoje nic nie wnoszące uznanie - podoba mi się :)

Napisano
Heh - sorry ale troszke mnie coś takiego irytuje. Widzisz co jest źle - napisz co ... rzucenie takiego hasła nic nie pomaga. Najłatwiej jest zarzucić właśnie błędy w anatomii. Przy postaci według porad wykorzystywałem referki ile się dało. Nie twierdze, że już wszystko z anatomii opanowalem - bo tak nie jest, ale wskaż mi idealną anatomicznie postać na ulicy - rozrzuty są spore i nawet niemal idealnemu odwzorowaniu realnej (w pewien sposób charakterystycznej)postaci można zarzucić błędy w anatomii...

 

...pomimo tego mojego wywodu - dzięki za komenty ;).

 

 

po pierwsze ma przesuniety srodek ciezkosci.nie wyglada jakby pewnie stala.a reszta to drobne rzeczy ktore daja niespojny obraz anatomi.nie powiem ci jakie bo sam nie jestem z tego dobry.ale to sie czuje, wiec napisalem.napewno nie zeby ci zrobic na zlosc.czasami lepiej zostawic prace i zabrac sie za cos innego.moze pozniej zobaczysz co jest do poprawnienia.narazie twoje zmiany nie ida w dobrym kierunku. niepotrzebnie wyostrzasz i przejaskrawiasz.pozdr

Napisano

Witaj Ponownie. Ja to widze mniej wiecej tak:) Wyszko ciut krzywo ale jest 3 cia w nocy i dziobalem myszka. Troche przy zebrach pokombinowalem i plecach. Wydaje mi sie, ze masz ta postac zle oswietlona dlatego sporo rzeczy wyglada plaskich. Niektore czesci ciala "unos" swiatlem ktore na nie pada. Na tylku dodaj go na wiekszej plaszczyznie by go wyokraglic. Podobnie na nogach. Juz sie w to nie chcialem bawic bo jak wspomnialem jest 3 cia w nocy a poza tym sam do tego dojdziesz:) Pozdrawiam:)

5ae8f31adca63fd6.jpg

Napisano

Oki moze jednak lewy polpupek w dolnej czesci powinien minimalnie zejsc w lewo i jeszcze mniej prawy;) Hehehe mysz to jednak malopracyzyjne narzedzie;) Aha! Sprawdz dlugosc i proporcje kosci ramienia i przedramienia bo troche krotkawa mi sie wydaje. Moge sie mylic dlatego ze wiaze buty na stojaco;)

Napisano
  • Autor

To już jest zakończony etap i nic w tym nie poprawie, a o pośladkach każdy trąbi za każdym razem. Pośladki i tak będzię przysłaniać logo kapeli. Pozatym na takiej zasadzie one nigdy nie wyjdą dobrze... wiem ze troche ten po lewej jest za duży, ale ty ich dobrze nie poprawiłeś - wyszły strasznie płasko, a lewa krawędź pośladka po prawej nie idzie zgodnie z linią kręgosłupa (w mojej pracy tak nie jest). Pozatym nie uwzględniłeś chyba, że nie każdy lubi jak mu się maże po pracy. Trzeba było zakreślić korekte liniami - byłoby sensowniej.

Napisano

Drogi Marduku. Nie ma co sie obrazac mazaniem po pracy ale po pierwsze nie uwzgledniles jednej podstawowej rzeczy - robilem tak jak mi bylo latwiej. A to dlatego, ze pracuje na dwoch monitorach i kursor myszy mam nastawiony na najszybszy wiec kreslenie liniami po tak malej przestrzeni nawet w powiekszeniu mija sie z celem. Filtrem Liquify mozna jakos sobie poradzic. Dwa - uwaga "na zywo" wygladala by inaczej. Po trzecie jesli tak to obraza Twoja osobe to trzeba z gory zaznaczyc ze mazanie jest niewskazane. Jakos sporo osob mialo zastrzezenia co do jednej rzeczy i z tego co widzialem slowa nic Ci nie pomagaly, wiec wybor byl oczywisty.Co do plaskosci pracy to niestety jest ona plaska i bez moich dodatkow z ktorych na dobra sprawe zrezygnowalem po kilkunatu sekundach z przyczyn wyzej wymienionych.

P.S. Przepraszam, ze chcialem pomoc - obiecuje, wiecej nie bede;)

Napisano
  • Autor

Sorry ze próbuje się wypowiadać na temat swojej pracy i uświadomić niektórym, że to jest już zamknięty etap... to co uznałem za słuszne wezme sobie do serca.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności