Gość Deomon Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Witam. Prawdę mówiąc paroma słowami wstępu chciałbym powiedzieć, że wahałem się mocno przed umieszczeniem tej pracy na forum, gdyż czytając posty gdzie ludzie pokazują renderki, które są dla mnie marzeniem i mówią, że skopane to... Ale cóż. Zdecydowałem się. W maxie tworzę już trzy lata. Poniżej znajduje się pięć renderów pokoju, który zostanie wykorzystany w animacji. Render to MentalRay, 3ds max 9. Czas jednego renderu, czyli jednej klatki to około 38 sekund. Czekam na ostrą krytytę z powodów podanych na początku ale w końcu sam tego chciałem :) PS. Do końca pozostało mi jeszcze Pole kempingowe, jezioro, małe osiedle i stacja kolejowa. Będę je zamieszczał stopniowo w WIPie.
bloo1010 Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Modeling niezły. Rendering za to niezbyt ale jeśli to ma być rzeczywiście do animacji no to może zostać. Ogólnie mnie się nawet podoba. :)
lukasz3d Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 zgadzam sie ze modeling uchodzi-moglbys dodac pare elementów, przedmiotów w celu wzbogacenia sceny.Swiatlo zakladam ze ma byc w takim klimacie:)
Maqs Napisano 14 Styczeń 2007 Napisano 14 Styczeń 2007 Zmień nazwe tematu na zgodny z regulaminem bo mod przyjdzie z krzykiem :D Co do packi, to tak jak wyzej.
Gość Deomon Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Dziękuję za komentarze. Te pozytywne i negatywne. Klimat mniej więcej taki właśnie miał być. W każdym razie teraz go nie zmienię bo moim zdaniem pasuje do całości animacji. Interiory tak zostaną (w sumie będzie jeszcze tylko jeden typowy interior). Za nazwę tematu przepraszam jeśli zła (gdzie tu jest przycisk od edycji nazwy tematu?), jeśli wpadnie tu rozgniewany mod to proszę mi wybaczyć ten pierwszy raz. Już kończę bo wyjeżdżam i cały tydzień będę w Zakopanem, czyli ogólnie bez komputerów, bez grafiki :| Chętnia z wami jeszcze podyskutuje jak wrócę. Pozdrawiam.
lukos86 Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Modeling ok. Trchpche pusty ten pokoik. Propracuj nad materiałami i shaderami. Pozdro
peterr Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Hmm jak robisz już trzy lata to tak średnio Ci wyszło:) ale pewnie Ci sie śpieszyło ,bo w końcu do animacji...co do samego pokoju -troche pusto ,brak dywanu [walnij jakiś box ,tekstura z bumpem.. ] pozdro
tweety Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Deomon: zmien nazwe watku i zapoznaj sie z REGULAMINEM FORUM oraz zasadami dzialu w którym stworzyles watek. Aby dokonac zmiany nazwy watku nalezy wyedytowac pierwszego posta i tam dokonac odpowiednich zmian. W przypadku braku jakiejkolwiek reakcji watek zostanie usuniety.
Reanimator Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Ok, nazwisko juz znamy. Teraz tylko wymodeluj tabliczke z adresem, terminarz, kiedy nikogo nie ma w domu i miejsce, gdzie trzymasz oszczednosci ;D
!Ewert Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 hmmm...powiedz mi jak mozesz pracować w programie 3 lata i takie pokoje słabe robić...chyba pracujesz 3 tygodnie:) modeling może jeszcze ujdzie ale materiały i render to jest klapa na całej lini:)
M4rcus Napisano 15 Styczeń 2007 Napisano 15 Styczeń 2007 Hmm, albo jestem ślepy, albo tutaj sam mental ray:/ też go lubię, ale jak na tyle modelowania to tylko sobie scenę psujesz no i ta Hi-Fi, ona sama ma więcej poligonow niż cały pokój chyba, troche szkoda ze poświęciłeś najwięcej czasu na jej modelowanie(tak myślę) ale nie będę zniechęcać - popraw render i bedzie git vray w animacji da rade - trochę dłużej...ale warto:) Powodzenia
muody Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 troszke przespałeś 3 lata... 3 lata po 4 godziny dziennie i pełne doby w weekendy, to nie to co brak wyzwań i modelowanie w niedzielę dla fun'u poprzeglądaj różne rendery pokoi (a tego jest ...wystarczająco... w necie) i zastanów się, co poprawić. z tego, co rozumiem, będzie to jeden z głównych elementów animacji. niepotrzebnie pchasz się w Mental'a, zwykłym scanline można sporo osiągnąć. osobiście dodałbym tutaj sporo detali. pobaw się w tekstury ze zdjęć, zamiast pakować tysiące vertexów w komórkę, zegarek, roślinki itd. przy animacji nikt nie zwróci uwagi, a szczegóły mogą ożywić trochę pusty pokój
Shogun 3D Napisano 17 Styczeń 2007 Napisano 17 Styczeń 2007 Materiały, materiały i jeszcze raz materiały. Kadrowanie do kitu pod każdym względem. Mieć maxa a pracować na nim to duza róznica, 3 lata to masa czasu.
Gość Deomon Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 Dziękuję za komentarze. Lubię mentala z kilku powodów. Jest szybki, ma dobry mechanizm do dzielenia pracy na wiele jednostek i wraz z nową wersją pojawiły się ciekawe materiały. Jedna osoba naśmiewała się trochę, że nadałem dane osobowe człowiekowi który ma mieszkać w tym pokoju i docelowo występować w animacji. Ja po prostu lubię mieć możliwość nazywania moich tworów po imieniu, uważam że samo to nadaje im trochę życia :) Ta scena już jest gotowa i zostanie wykorzystana i nie jest głównym elementem animacji. Będzie tu jakieś piętnaście sekund akcji. Większość będzie działa się na kempingu na który zwrócę szczególną uwagę gdyż modelowanie exteriorów to zupełnie inna para kaloszy. Miałem cały tydzień na myślenie i powiem, że mam parę ciekawych pomysłów, którymi podzielę się w WIPie. Dywan próbowałem dać. Niestety po umieszczeniu go w scenie stwierdziłem, że pasuje on jak wół do karety i całkowicie psuje klimat dlatego też zdecydowałem się pozostawić gołe panele podłogowe. Jeszcze raz dziękuję za komentarze.
Rekomendowane odpowiedzi