Skocz do zawartości

Wiz: Pokój Łukasza Migały


Gość Deomon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Prawdę mówiąc paroma słowami wstępu chciałbym powiedzieć, że wahałem się mocno przed umieszczeniem tej pracy na forum, gdyż czytając posty gdzie ludzie pokazują renderki, które są dla mnie marzeniem i mówią, że skopane to...

Ale cóż. Zdecydowałem się. W maxie tworzę już trzy lata. Poniżej znajduje się pięć renderów pokoju, który zostanie wykorzystany w animacji. Render to MentalRay, 3ds max 9. Czas jednego renderu, czyli jednej klatki to około 38 sekund. Czekam na ostrą krytytę z powodów podanych na początku ale w końcu sam tego chciałem :)

 

PS. Do końca pozostało mi jeszcze Pole kempingowe, jezioro, małe osiedle i stacja kolejowa. Będę je zamieszczał stopniowo w WIPie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dziękuję za komentarze. Te pozytywne i negatywne. Klimat mniej więcej taki właśnie miał być. W każdym razie teraz go nie zmienię bo moim zdaniem pasuje do całości animacji. Interiory tak zostaną (w sumie będzie jeszcze tylko jeden typowy interior). Za nazwę tematu przepraszam jeśli zła (gdzie tu jest przycisk od edycji nazwy tematu?), jeśli wpadnie tu rozgniewany mod to proszę mi wybaczyć ten pierwszy raz. Już kończę bo wyjeżdżam i cały tydzień będę w Zakopanem, czyli ogólnie bez komputerów, bez grafiki :| Chętnia z wami jeszcze podyskutuje jak wrócę.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, albo jestem ślepy, albo tutaj sam mental ray:/

też go lubię, ale jak na tyle modelowania to tylko sobie scenę psujesz

no i ta Hi-Fi, ona sama ma więcej poligonow niż cały pokój chyba, troche szkoda ze poświęciłeś najwięcej czasu na jej modelowanie(tak myślę)

ale nie będę zniechęcać - popraw render i bedzie git

vray w animacji da rade - trochę dłużej...ale warto:)

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke przespałeś 3 lata... 3 lata po 4 godziny dziennie i pełne doby w weekendy, to nie to co brak wyzwań i modelowanie w niedzielę dla fun'u

poprzeglądaj różne rendery pokoi (a tego jest ...wystarczająco... w necie) i zastanów się, co poprawić. z tego, co rozumiem, będzie to jeden z głównych elementów animacji. niepotrzebnie pchasz się w Mental'a, zwykłym scanline można sporo osiągnąć.

osobiście dodałbym tutaj sporo detali. pobaw się w tekstury ze zdjęć, zamiast pakować tysiące vertexów w komórkę, zegarek, roślinki itd. przy animacji nikt nie zwróci uwagi, a szczegóły mogą ożywić trochę pusty pokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za komentarze. Lubię mentala z kilku powodów. Jest szybki, ma dobry mechanizm do dzielenia pracy na wiele jednostek i wraz z nową wersją pojawiły się ciekawe materiały. Jedna osoba naśmiewała się trochę, że nadałem dane osobowe człowiekowi który ma mieszkać w tym pokoju i docelowo występować w animacji. Ja po prostu lubię mieć możliwość nazywania moich tworów po imieniu, uważam że samo to nadaje im trochę życia :) Ta scena już jest gotowa i zostanie wykorzystana i nie jest głównym elementem animacji. Będzie tu jakieś piętnaście sekund akcji. Większość będzie działa się na kempingu na który zwrócę szczególną uwagę gdyż modelowanie exteriorów to zupełnie inna para kaloszy. Miałem cały tydzień na myślenie i powiem, że mam parę ciekawych pomysłów, którymi podzielę się w WIPie. Dywan próbowałem dać. Niestety po umieszczeniu go w scenie stwierdziłem, że pasuje on jak wół do karety i całkowicie psuje klimat dlatego też zdecydowałem się pozostawić gołe panele podłogowe.

Jeszcze raz dziękuję za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności