Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

ooo lepiej, ale daj jeszcze ciemniejsze studio i może bardziej szare, (ja tam różowego nie widze) i potem dodawaj softboxy, czy cokolwiek żeby dawało ładne refleksy ( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output)

  • Odpowiedzi 273
  • Wyświetleń 24,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output)

wybacz ale nie rozumie za bardzo np."w slocie surface output" co to znaczy? :)

troche tło w róż wpada

żeby na bieżąco, troche za ciemno

24ng8.jpg

edit: z tym przesadziłem bo pozmiejszalem opcje w Final Gathher by zaoszczędzic czas i znowu brud jest

25pm2.jpg

edit2: ten materiał chyba nie chce odbijac otoczenia:(

kolejny

26db0.jpg

Napisano

pokaż screen z ustawieniami materiału to może pomoge..tak wogóle toc byś normalnie do maxa sie przesiadł i nie byłoby problemu, bo tak to mało kto może Ci konkretnie pomóc nie znając tego oprogramowania

Napisano

hmm ciężka sprawa ;) ja bym się pobawił falloff color i falloff distance dając jakieś graniczne wartości

niema tam materiału "mental ray" ?

Napisano
  • Autor

nie ma takiego, ale teraz zobazyłem że jest jakieś falloff w final gather. tam coś ustawie i użyje tego starego materiału bo on sie tak bardziej prawidłowo nazywa mi_car_paint_phen a ten to tak po prosty mia. potem jeszcze spróbuje z tym mia. rezywiście ciężka sprawa, thx za pomoc:)

Napisano
  • Autor

więc to jest ten stary materiał, jeszcze pokombinuje:-(

możw są lepsze reflekcje al falloffa nie widać:(

28bi7.jpg

a może zły widok kamery by było to dokładnie widać

Napisano
  • Autor

taki mały na szbko z innego ujęcia

29id7.jpg

i jak widać falloff na masce czy to poprostu odbicie światła bo nie jestem pewien

Napisano
  • Autor

spójżcie na to cudo:) czas renderu tylko 6 min a jaki efekt. jest to bez GI, ale kożystałem z tutka. wrzuce to do finisha jeśli można(nie chce żeby mi przenoszono wątek jak to było z tym kubkiem:D)

31jg8.jpg

Napisano

A ja bym dalej popracowal nad tym... widzisz... zrobisz kolejna fure i znowu sie zatrzymiesz nad renderingiem... a tak bedziesz mial juz podstawe i tylko zerkniesz na ustwienia itp :) Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering... wiec sugerowalbym jeszcze podzialac :) Bo jest coraz lepiej!!

Napisano
Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering...

no, normalka- tylko BARTUS000 wrzuca wszystkie na forum. BARTUS000 chyba powinienes sam widziec, ze to nie do konca jeszcze wyglada naturalnie. Ale rzeczywiscie, jest coraz lepiej.

Napisano
  • Autor

dobra jeszcze będe pracował nad tym

mówcie mi Bartek:D

chce go skończyć jak najszybciej poniewaz siedze przy nim juz kilka miesięcy

Napisano

Nooo... w porównaniu do poprzednich renderów ten jest naprawde dobry!

Pomęcz jeszcze troszkę lakier i studio i bedzie wypassss! :)

Napisano

no lepiej ale nie dawaj do finisha jeszcze!

 

edit: 50 renderów to u mnie idzie jednego dnia testów w rozdziałkach 640*480 ;)

Napisano
  • Autor

cholera znowu żadnego rendera nie moge zrobić bo znowu te fatal errory sie pokazują:(

edit: chyba z 20raz z rzędu

edit2: i zawsze w tym samym mniejscu, czyli pewnie cos sie walneło:(

Napisano
  • Autor

update

mała rozdzielczość:)

35ug9.jpg

aha takie materiały już moge zostawić i bawić sie uż tylko ze studiem?

Napisano
  • Autor

większa rozdzielczość i troche inaczej ustawione plane'y w studiu;)

36os3.jpg

a tak wogle to ktory jest lepszy ten czy tamten przed przed ostatni?

Napisano
  • Autor

wie może ktoś co może powodować to białe gówno po prawej stronie maski? bo jest ono tam cały czas od kiedy zaczołem renderować mimo ze zmieniałem studia:(

patry podpowiedział mi że może np. źle złączone studio, no i właśnie tak ono wygląda43025090vb0.jpg tylko że zrobiłem nowe podobne i jest takie same roznieszzcenie materiału

zaznaczone to tam gdzie łączyłęm

Napisano

Boski to on jeszcze nie jest :) ale widać olbrzymie postępy. Generalnie pracuj jeszcze nad tym za nim dasz do fw. / bo warto powyciskać jeszcze.

Napisano

troche za ciemny i przydałoby się ładnie rozłożyć refleksy, bo chaotyczne i kanciaste jakieś

Napisano
  • Autor

no panowie jak taką furą bym pojechał na miasto to wszystkie laski bym wyrwał:)

53509949cy1.jpg

No a teraz pocwicz jakies NORMALNE ustawienie kamery ;P :)

o co konkretnie chodzi zla kamer jest?

edit: chodzi ci o angle of view, za duży jest?

Napisano

masakrycznie (!) wielkie postepy w porownaniu do pierwszych renderow! szkoda tylko ze jakosc obrazka slaba [zapisujesz w najlepszej jakosci?]

Napisano

o ładnnie, teraz boku nie ruszaj, może na nadkolem przednim coś trzeba poprawić, i teraz maske i szyby

Napisano
  • Autor

pecet poppracuje jeszcze nad tym

kr3tz trzeba było zapisać w innym formacie by była lepsza jakość,

Napisano
  • Autor

chyba jak ciemne to lepiej, nieprawdaż?:)

42657446af1.png

..:: 3D XTREME ::.. pooglądam ujęci innych aut i poprawie

Napisano
  • Autor

w tym są 3 plane'y- ten stary render

42657446af1.png

w tym są 2 plane'y

45043512fx5.png

a w tym jest 1 plane

27089953de5.png

 

i on wydaje mi sie za czysty:)

oceńcie ktory najlepszy albo czy może coś pozmieniac

Napisano

Bo rpawie zawsze tak jest :] przyzwyczjaj sie do tego, ze jak zmienisz ustawienie kamery to bedzieszm musial zmieniac ustawienia switel itd :]

Napisano
  • Autor

to moze zrobie juz to ostateczne w highres 45043512fx5.png

i zaczne pracowac już nad resztą?

nad tym ujęciem

16825552sa0.png

i nad tym

21226540yi8.png

i jeszcze jakieś od tyłu ujęcie zrobie

Napisano

te dwa ostatkie ujęcia są spoko, render najlepszy (IMO ;) jest z jednym planem, ale może daj jakiegoś gradienta na niego żeby odbicia nie były takie jednolite

Napisano
  • Autor

czyli wkońcu 2 czy 3 jest lepszy bo ten z jednym planem taki zbyt jednolity chyba, no nie?

na nim jest gradient tzn. ramp

Napisano
  • Autor

tak wygląda tył tylko ze nie moge zlikwidowac tego paska, może tak zostać?:)

edit: to jest jpg bo bmp nie mieści sie na imageshack >1.5mb

54539706yn2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.