Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ooo lepiej, ale daj jeszcze ciemniejsze studio i może bardziej szare, (ja tam różowego nie widze) i potem dodawaj softboxy, czy cokolwiek żeby dawało ładne refleksy ( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output)

  • Odpowiedzi 273
  • Wyświetleń 22,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output)

wybacz ale nie rozumie za bardzo np."w slocie surface output" co to znaczy? :)

troche tło w róż wpada

żeby na bieżąco, troche za ciemno

24ng8.jpg

edit: z tym przesadziłem bo pozmiejszalem opcje w Final Gathher by zaoszczędzic czas i znowu brud jest

25pm2.jpg

edit2: ten materiał chyba nie chce odbijac otoczenia:(

kolejny

26db0.jpg

Napisano

pokaż screen z ustawieniami materiału to może pomoge..tak wogóle toc byś normalnie do maxa sie przesiadł i nie byłoby problemu, bo tak to mało kto może Ci konkretnie pomóc nie znając tego oprogramowania

Napisano

hmm ciężka sprawa ;) ja bym się pobawił falloff color i falloff distance dając jakieś graniczne wartości

niema tam materiału "mental ray" ?

Napisano
  • Autor

nie ma takiego, ale teraz zobazyłem że jest jakieś falloff w final gather. tam coś ustawie i użyje tego starego materiału bo on sie tak bardziej prawidłowo nazywa mi_car_paint_phen a ten to tak po prosty mia. potem jeszcze spróbuje z tym mia. rezywiście ciężka sprawa, thx za pomoc:)

Napisano
  • Autor

więc to jest ten stary materiał, jeszcze pokombinuje:-(

możw są lepsze reflekcje al falloffa nie widać:(

28bi7.jpg

a może zły widok kamery by było to dokładnie widać

Napisano
  • Autor

taki mały na szbko z innego ujęcia

29id7.jpg

i jak widać falloff na masce czy to poprostu odbicie światła bo nie jestem pewien

Napisano
  • Autor

spójżcie na to cudo:) czas renderu tylko 6 min a jaki efekt. jest to bez GI, ale kożystałem z tutka. wrzuce to do finisha jeśli można(nie chce żeby mi przenoszono wątek jak to było z tym kubkiem:D)

31jg8.jpg

Napisano

A ja bym dalej popracowal nad tym... widzisz... zrobisz kolejna fure i znowu sie zatrzymiesz nad renderingiem... a tak bedziesz mial juz podstawe i tylko zerkniesz na ustwienia itp :) Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering... wiec sugerowalbym jeszcze podzialac :) Bo jest coraz lepiej!!

Napisano
Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering...

no, normalka- tylko BARTUS000 wrzuca wszystkie na forum. BARTUS000 chyba powinienes sam widziec, ze to nie do konca jeszcze wyglada naturalnie. Ale rzeczywiscie, jest coraz lepiej.

Napisano
  • Autor

dobra jeszcze będe pracował nad tym

mówcie mi Bartek:D

chce go skończyć jak najszybciej poniewaz siedze przy nim juz kilka miesięcy

Napisano

Nooo... w porównaniu do poprzednich renderów ten jest naprawde dobry!

Pomęcz jeszcze troszkę lakier i studio i bedzie wypassss! :)

Napisano

no lepiej ale nie dawaj do finisha jeszcze!

 

edit: 50 renderów to u mnie idzie jednego dnia testów w rozdziałkach 640*480 ;)

Napisano
  • Autor

cholera znowu żadnego rendera nie moge zrobić bo znowu te fatal errory sie pokazują:(

edit: chyba z 20raz z rzędu

edit2: i zawsze w tym samym mniejscu, czyli pewnie cos sie walneło:(

Napisano
  • Autor

update

mała rozdzielczość:)

35ug9.jpg

aha takie materiały już moge zostawić i bawić sie uż tylko ze studiem?

Napisano
  • Autor

większa rozdzielczość i troche inaczej ustawione plane'y w studiu;)

36os3.jpg

a tak wogle to ktory jest lepszy ten czy tamten przed przed ostatni?

Napisano
  • Autor

wie może ktoś co może powodować to białe gówno po prawej stronie maski? bo jest ono tam cały czas od kiedy zaczołem renderować mimo ze zmieniałem studia:(

patry podpowiedział mi że może np. źle złączone studio, no i właśnie tak ono wygląda43025090vb0.jpg tylko że zrobiłem nowe podobne i jest takie same roznieszzcenie materiału

zaznaczone to tam gdzie łączyłęm

Napisano

Boski to on jeszcze nie jest :) ale widać olbrzymie postępy. Generalnie pracuj jeszcze nad tym za nim dasz do fw. / bo warto powyciskać jeszcze.

Napisano

troche za ciemny i przydałoby się ładnie rozłożyć refleksy, bo chaotyczne i kanciaste jakieś

Napisano
  • Autor

no panowie jak taką furą bym pojechał na miasto to wszystkie laski bym wyrwał:)

53509949cy1.jpg

No a teraz pocwicz jakies NORMALNE ustawienie kamery ;P :)

o co konkretnie chodzi zla kamer jest?

edit: chodzi ci o angle of view, za duży jest?

Napisano

masakrycznie (!) wielkie postepy w porownaniu do pierwszych renderow! szkoda tylko ze jakosc obrazka slaba [zapisujesz w najlepszej jakosci?]

Napisano

o ładnnie, teraz boku nie ruszaj, może na nadkolem przednim coś trzeba poprawić, i teraz maske i szyby

Napisano
  • Autor

pecet poppracuje jeszcze nad tym

kr3tz trzeba było zapisać w innym formacie by była lepsza jakość,

Napisano
  • Autor

chyba jak ciemne to lepiej, nieprawdaż?:)

42657446af1.png

..:: 3D XTREME ::.. pooglądam ujęci innych aut i poprawie

Napisano
  • Autor

w tym są 3 plane'y- ten stary render

42657446af1.png

w tym są 2 plane'y

45043512fx5.png

a w tym jest 1 plane

27089953de5.png

 

i on wydaje mi sie za czysty:)

oceńcie ktory najlepszy albo czy może coś pozmieniac

Napisano

Bo rpawie zawsze tak jest :] przyzwyczjaj sie do tego, ze jak zmienisz ustawienie kamery to bedzieszm musial zmieniac ustawienia switel itd :]

Napisano
  • Autor

to moze zrobie juz to ostateczne w highres 45043512fx5.png

i zaczne pracowac już nad resztą?

nad tym ujęciem

16825552sa0.png

i nad tym

21226540yi8.png

i jeszcze jakieś od tyłu ujęcie zrobie

Napisano

te dwa ostatkie ujęcia są spoko, render najlepszy (IMO ;) jest z jednym planem, ale może daj jakiegoś gradienta na niego żeby odbicia nie były takie jednolite

Napisano
  • Autor

czyli wkońcu 2 czy 3 jest lepszy bo ten z jednym planem taki zbyt jednolity chyba, no nie?

na nim jest gradient tzn. ramp

Napisano
  • Autor

tak wygląda tył tylko ze nie moge zlikwidowac tego paska, może tak zostać?:)

edit: to jest jpg bo bmp nie mieści sie na imageshack >1.5mb

54539706yn2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności