Napisano 1 Maj 200717 l ooo lepiej, ale daj jeszcze ciemniejsze studio i może bardziej szare, (ja tam różowego nie widze) i potem dodawaj softboxy, czy cokolwiek żeby dawało ładne refleksy ( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output)
Napisano 1 Maj 200717 l Autor ( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output) wybacz ale nie rozumie za bardzo np."w slocie surface output" co to znaczy? :) troche tło w róż wpada żeby na bieżąco, troche za ciemno edit: z tym przesadziłem bo pozmiejszalem opcje w Final Gathher by zaoszczędzic czas i znowu brud jest edit2: ten materiał chyba nie chce odbijac otoczenia:( kolejny
Napisano 1 Maj 200717 l pokaż screen z ustawieniami materiału to może pomoge..tak wogóle toc byś normalnie do maxa sie przesiadł i nie byłoby problemu, bo tak to mało kto może Ci konkretnie pomóc nie znając tego oprogramowania
Napisano 1 Maj 200717 l Autor to nie jest tak łatwo smienić soft i wymaga to czasu przedtem używałem innego materiału
Napisano 1 Maj 200717 l hmm ciężka sprawa ;) ja bym się pobawił falloff color i falloff distance dając jakieś graniczne wartości niema tam materiału "mental ray" ?
Napisano 1 Maj 200717 l Autor nie ma takiego, ale teraz zobazyłem że jest jakieś falloff w final gather. tam coś ustawie i użyje tego starego materiału bo on sie tak bardziej prawidłowo nazywa mi_car_paint_phen a ten to tak po prosty mia. potem jeszcze spróbuje z tym mia. rezywiście ciężka sprawa, thx za pomoc:)
Napisano 1 Maj 200717 l Autor więc to jest ten stary materiał, jeszcze pokombinuje:-( możw są lepsze reflekcje al falloffa nie widać:( a może zły widok kamery by było to dokładnie widać
Napisano 1 Maj 200717 l Autor taki mały na szbko z innego ujęcia i jak widać falloff na masce czy to poprostu odbicie światła bo nie jestem pewien
Napisano 2 Maj 200717 l Autor spójżcie na to cudo:) czas renderu tylko 6 min a jaki efekt. jest to bez GI, ale kożystałem z tutka. wrzuce to do finisha jeśli można(nie chce żeby mi przenoszono wątek jak to było z tym kubkiem:D)
Napisano 2 Maj 200717 l A ja bym dalej popracowal nad tym... widzisz... zrobisz kolejna fure i znowu sie zatrzymiesz nad renderingiem... a tak bedziesz mial juz podstawe i tylko zerkniesz na ustwienia itp :) Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering... wiec sugerowalbym jeszcze podzialac :) Bo jest coraz lepiej!!
Napisano 2 Maj 200717 l Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering... no, normalka- tylko BARTUS000 wrzuca wszystkie na forum. BARTUS000 chyba powinienes sam widziec, ze to nie do konca jeszcze wyglada naturalnie. Ale rzeczywiscie, jest coraz lepiej.
Napisano 2 Maj 200717 l wrzuce to do finisha jeśli można przeciez to jest nie skonczone, odnosze wrazenie ze chcesz sie jak najszybciej pozbyc tego modelu
Napisano 2 Maj 200717 l Autor dobra jeszcze będe pracował nad tym mówcie mi Bartek:D chce go skończyć jak najszybciej poniewaz siedze przy nim juz kilka miesięcy
Napisano 3 Maj 200717 l Nooo... w porównaniu do poprzednich renderów ten jest naprawde dobry! Pomęcz jeszcze troszkę lakier i studio i bedzie wypassss! :)
Napisano 3 Maj 200717 l no lepiej ale nie dawaj do finisha jeszcze! edit: 50 renderów to u mnie idzie jednego dnia testów w rozdziałkach 640*480 ;)
Napisano 3 Maj 200717 l Autor Dzięki za miłe słowa i zabieram sie do pracy:) ps. Topek moja babcia tez mieszka w ornecie:D
Napisano 4 Maj 200717 l gooood a juz chciales do FW dac, mowilem ze warto powalczyc ? wiec walcz dalej : )
Napisano 4 Maj 200717 l Autor cholera znowu żadnego rendera nie moge zrobić bo znowu te fatal errory sie pokazują:( edit: chyba z 20raz z rzędu edit2: i zawsze w tym samym mniejscu, czyli pewnie cos sie walneło:(
Napisano 4 Maj 200717 l Autor update mała rozdzielczość:) aha takie materiały już moge zostawić i bawić sie uż tylko ze studiem?
Napisano 4 Maj 200717 l Autor większa rozdzielczość i troche inaczej ustawione plane'y w studiu;) a tak wogle to ktory jest lepszy ten czy tamten przed przed ostatni?
Napisano 4 Maj 200717 l Autor wie może ktoś co może powodować to białe gówno po prawej stronie maski? bo jest ono tam cały czas od kiedy zaczołem renderować mimo ze zmieniałem studia:( patry podpowiedział mi że może np. źle złączone studio, no i właśnie tak ono wygląda tylko że zrobiłem nowe podobne i jest takie same roznieszzcenie materiału zaznaczone to tam gdzie łączyłęm
Napisano 4 Maj 200717 l Boski to on jeszcze nie jest :) ale widać olbrzymie postępy. Generalnie pracuj jeszcze nad tym za nim dasz do fw. / bo warto powyciskać jeszcze.
Napisano 4 Maj 200717 l troche za ciemny i przydałoby się ładnie rozłożyć refleksy, bo chaotyczne i kanciaste jakieś
Napisano 4 Maj 200717 l No a teraz pocwicz jakies NORMALNE ustawienie kamery ;P Bo oswietlenie i jakosc rendera sa teraz wporzo :)
Napisano 4 Maj 200717 l Autor no panowie jak taką furą bym pojechał na miasto to wszystkie laski bym wyrwał:) No a teraz pocwicz jakies NORMALNE ustawienie kamery ;P :) o co konkretnie chodzi zla kamer jest? edit: chodzi ci o angle of view, za duży jest?
Napisano 4 Maj 200717 l masakrycznie (!) wielkie postepy w porownaniu do pierwszych renderow! szkoda tylko ze jakosc obrazka slaba [zapisujesz w najlepszej jakosci?]
Napisano 4 Maj 200717 l o ładnnie, teraz boku nie ruszaj, może na nadkolem przednim coś trzeba poprawić, i teraz maske i szyby
Napisano 4 Maj 200717 l Autor pecet poppracuje jeszcze nad tym kr3tz trzeba było zapisać w innym formacie by była lepsza jakość,
Napisano 4 Maj 200717 l Autor chyba jak ciemne to lepiej, nieprawdaż?:) ..:: 3D XTREME ::.. pooglądam ujęci innych aut i poprawie
Napisano 5 Maj 200717 l Autor w tym są 3 plane'y- ten stary render w tym są 2 plane'y a w tym jest 1 plane i on wydaje mi sie za czysty:) oceńcie ktory najlepszy albo czy może coś pozmieniac
Napisano 5 Maj 200717 l Mi najbardziej pasuje z 2 planami, ale popracuj nad odbiciami na przedniej szybie :)
Napisano 5 Maj 200717 l Autor a jak myślicie ta szyba powinna być zupełnie czysta jak na trzecim renderze?
Napisano 5 Maj 200717 l Autor tak naprawde to tylko tamto ujęcie kamery wygląda dobrze bo np. to, to juz o wiele biedniej:(
Napisano 5 Maj 200717 l Bo rpawie zawsze tak jest :] przyzwyczjaj sie do tego, ze jak zmienisz ustawienie kamery to bedzieszm musial zmieniac ustawienia switel itd :]
Napisano 5 Maj 200717 l Autor to moze zrobie juz to ostateczne w highres i zaczne pracowac już nad resztą? nad tym ujęciem i nad tym i jeszcze jakieś od tyłu ujęcie zrobie
Napisano 5 Maj 200717 l te dwa ostatkie ujęcia są spoko, render najlepszy (IMO ;) jest z jednym planem, ale może daj jakiegoś gradienta na niego żeby odbicia nie były takie jednolite
Napisano 5 Maj 200717 l Autor czyli wkońcu 2 czy 3 jest lepszy bo ten z jednym planem taki zbyt jednolity chyba, no nie? na nim jest gradient tzn. ramp
Napisano 5 Maj 200717 l Autor tak wygląda tył tylko ze nie moge zlikwidowac tego paska, może tak zostać?:) edit: to jest jpg bo bmp nie mieści sie na imageshack >1.5mb
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto