Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no jest coraz lepiej, samochód trochę lata i brakuje kół z drugiej strony mhy a ten czarny pasek to chyba czarny environment się odbija, ja bym zlikwidował ten pasek

  • Odpowiedzi 273
  • Wyświetleń 22,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

hehe koła włączyłem na layer który jest wyłączony i zapomniałem włączyc

tylko właśnie nie moge znależć źródła tego paska bo mam tylko jeden plane, ok jutro coś sie zrobi, racja

Napisano

No nie jest źle,w lusterku nic sie nie odbija;d i coś aa z drzwiami sie posypało.

Napisano
  • Autor

no bo nie wiem jak zrobić to lusterko, a drzwi tak wyglądają bo mam zrobione ms na division 1 a nie 2(łatwiej sie rusza kamerą)

Napisano

jak chcesz się pozbyć tego paska nad cała sceną, daj jednego wielkiego białego plena, albo tak jak mówiłem już wcześniej zmień kolor environment na biały

Napisano
  • Autor

zrobiłem to inaczej, otoczyłem auto 2 nurbsami jeden to zwykły gradient a 2 to prawie tez gradnient ale prawie w całości czarny(i to on zlikwidował ten pasek)

10zx7.png

Napisano
  • Autor

wpadłem na niesamowity pomysł. zrobie większe rozdzieli i wrzuce na finish. co Wy na to? przeciez jest nawet niezle. nie wiedziałem ze mi to tak dobrze wyjdzie jak zaczynałem robic to auto:) wiem że nie jest to Ameryka ale jak na pierwsze skończone auto:D

proszę o chociaż jedno słowo poparcia, bo i tak już lepiej nie zrobie, poza tym juz mi sie nudzi odpalanie kompa na 1h i łażenie po chacie czekając aż sie skończy render:P

Napisano

eee jeśli chodzi o mnie to nie daje pozwolenia :p ale zrobisz jak zechcesz

(powiem tylko że ja astry do FW już ze 3 miesiące nie wrzucam bo po 1000 renderze jeszcze mi nie pasuje to i owo ;)

Napisano

oświetlenie jako takie jest już całkiem niezłe, ale troche za ciemno jeszcze jest. popracuj jeszcze nad studiem. przde wszystkim przejściem między ścianą, a podłożem jest zdecydowanie za ostre. i cienie na studiu wydają mi się jakieś takie chaotyczne.

 

ale nie jest źle. w porównaniu z tym co było to jest dobrze :D

Napisano
  • Autor

pecet chyba nie chcesz mnie wykończyć:D 1000renderów to bym zapomniał jak sie modeluje. widze, że nie ma jakiegoś strasznego sprzeciwu, wiec uznam to za pozwolenie:) poza tym Ty na pewno robisz jeden model auta w kilka dni a ja go robiłem ponad 3 miechy:( a przeciez dobry model to podstawa, trzeba sie nauczyć dobrze modelować i szybko

Napisano

zrobisz jak zechcesz ale faktycznie jak zrobisz lepszy render będzie milej oglądać Twoją pracę - a włożyłeś jej sporo.

Napisano

Pierwsze na co zwraca uwagę ten render to materiał alusków, mam nadzieję że będziesz zmieniał bo powoli zaczyna ładnie wyglądać. Napisz mi w czym robisz i czym renderujesz bo nie mam czasu na przęglądanie tego BIG TOPICA. Pozdrawiam

Napisano

Fele nie, tylko materiał. Nie podoba mi się.

Napisano

jak dlamnie to nie jest lepsza, ale sam modle coś mi nie pasuje, bo ramiona felg zamiast przy obreczy sie poszerzać to się zwężają

Napisano
  • Autor

te są super i je zostawie, nawet w pimp my ride takich nie robią. sry ze taka jakość ale chyba sie nieda ustawić większej na jpg a bmp na imageshack nie wchodzi.

i juz na 100% nic nie zmienie bo prawie w depre wpadłem jak mi kolejny error si pokazał

41558323ph8.jpgedit: aha to da sie jakoś gdzis wstawić obrazek powyżej 1.5mb bo mie wstawie czegoś takiego do galerii, chyba ze resize zrobie w jakiejs przeglądarce

Napisano

samochod bez silnika - no tak... :) bo chlodnicy nie ma... no chyba ze to jakas hybryda ;P Felgi musisz jakies wypasne dac i popracuj nad ich materialem bo jest nie teges jak dla mnie - dasz rade! :)

Napisano

nie rozumiem problemu, przeciez mozesz zapisywac w najlepszej jakosci jpga, na jedno wyjdzie [obraz bedzie taki jak w bmp], a kilobajtow bedzie duzo mniej...

Napisano
  • Autor

..:: 3D XTREME ::.. wybacz mi

Kr3tz ale jak, z maya korzystasz? bo ja robie zapisz i tam nic nie ma o jakości

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności