pecet Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 ooo lepiej, ale daj jeszcze ciemniejsze studio i może bardziej szare, (ja tam różowego nie widze) i potem dodawaj softboxy, czy cokolwiek żeby dawało ładne refleksy ( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output) 1
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 ( jakieś plane'y, z materiałem mental ray, a w slocie surface OUTPUT i dajesz jakąś większą wartość w ustawieniach output) wybacz ale nie rozumie za bardzo np."w slocie surface output" co to znaczy? :) troche tło w róż wpada żeby na bieżąco, troche za ciemno edit: z tym przesadziłem bo pozmiejszalem opcje w Final Gathher by zaoszczędzic czas i znowu brud jest edit2: ten materiał chyba nie chce odbijac otoczenia:( kolejny
pecet Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 pokaż screen z ustawieniami materiału to może pomoge..tak wogóle toc byś normalnie do maxa sie przesiadł i nie byłoby problemu, bo tak to mało kto może Ci konkretnie pomóc nie znając tego oprogramowania
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 to nie jest tak łatwo smienić soft i wymaga to czasu przedtem używałem innego materiału
pecet Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 hmm ciężka sprawa ;) ja bym się pobawił falloff color i falloff distance dając jakieś graniczne wartości niema tam materiału "mental ray" ?
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 nie ma takiego, ale teraz zobazyłem że jest jakieś falloff w final gather. tam coś ustawie i użyje tego starego materiału bo on sie tak bardziej prawidłowo nazywa mi_car_paint_phen a ten to tak po prosty mia. potem jeszcze spróbuje z tym mia. rezywiście ciężka sprawa, thx za pomoc:)
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 więc to jest ten stary materiał, jeszcze pokombinuje:-( możw są lepsze reflekcje al falloffa nie widać:( a może zły widok kamery by było to dokładnie widać
BARTUS000 Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 taki mały na szbko z innego ujęcia i jak widać falloff na masce czy to poprostu odbicie światła bo nie jestem pewien
BARTUS000 Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 spójżcie na to cudo:) czas renderu tylko 6 min a jaki efekt. jest to bez GI, ale kożystałem z tutka. wrzuce to do finisha jeśli można(nie chce żeby mi przenoszono wątek jak to było z tym kubkiem:D)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 A ja bym dalej popracowal nad tym... widzisz... zrobisz kolejna fure i znowu sie zatrzymiesz nad renderingiem... a tak bedziesz mial juz podstawe i tylko zerkniesz na ustwienia itp :) Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering... wiec sugerowalbym jeszcze podzialac :) Bo jest coraz lepiej!!
Gavreel Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Popracuj jeszcze nad tym - ja tez pracuje nad studiem i robie wlasnie chyba 50 rendering... no, normalka- tylko BARTUS000 wrzuca wszystkie na forum. BARTUS000 chyba powinienes sam widziec, ze to nie do konca jeszcze wyglada naturalnie. Ale rzeczywiscie, jest coraz lepiej.
ReflectVision Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 wrzuce to do finisha jeśli można przeciez to jest nie skonczone, odnosze wrazenie ze chcesz sie jak najszybciej pozbyc tego modelu
BARTUS000 Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 dobra jeszcze będe pracował nad tym mówcie mi Bartek:D chce go skończyć jak najszybciej poniewaz siedze przy nim juz kilka miesięcy
patry Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Nooo... w porównaniu do poprzednich renderów ten jest naprawde dobry! Pomęcz jeszcze troszkę lakier i studio i bedzie wypassss! :)
Gavreel Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 Coraz lepiej! Moze teraz warto "zainwestowac" w lepsze studio ;)
Topek Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 sledze ten watek od jakiegos czasu. coraz lepiej Ci to wychodzi :) serio
pecet Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 no lepiej ale nie dawaj do finisha jeszcze! edit: 50 renderów to u mnie idzie jednego dnia testów w rozdziałkach 640*480 ;)
BARTUS000 Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 Dzięki za miłe słowa i zabieram sie do pracy:) ps. Topek moja babcia tez mieszka w ornecie:D
ReflectVision Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 gooood a juz chciales do FW dac, mowilem ze warto powalczyc ? wiec walcz dalej : )
Diablos Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 NO trzeba przyznać że teraz jest już o niebo lepiej :)
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 cholera znowu żadnego rendera nie moge zrobić bo znowu te fatal errory sie pokazują:( edit: chyba z 20raz z rzędu edit2: i zawsze w tym samym mniejscu, czyli pewnie cos sie walneło:(
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 update mała rozdzielczość:) aha takie materiały już moge zostawić i bawić sie uż tylko ze studiem?
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 większa rozdzielczość i troche inaczej ustawione plane'y w studiu;) a tak wogle to ktory jest lepszy ten czy tamten przed przed ostatni?
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 wie może ktoś co może powodować to białe gówno po prawej stronie maski? bo jest ono tam cały czas od kiedy zaczołem renderować mimo ze zmieniałem studia:( patry podpowiedział mi że może np. źle złączone studio, no i właśnie tak ono wygląda tylko że zrobiłem nowe podobne i jest takie same roznieszzcenie materiału zaznaczone to tam gdzie łączyłęm
NV Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 Boski to on jeszcze nie jest :) ale widać olbrzymie postępy. Generalnie pracuj jeszcze nad tym za nim dasz do fw. / bo warto powyciskać jeszcze.
pecet Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 troche za ciemny i przydałoby się ładnie rozłożyć refleksy, bo chaotyczne i kanciaste jakieś
..:: WIKTOR ::.. Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 No a teraz pocwicz jakies NORMALNE ustawienie kamery ;P Bo oswietlenie i jakosc rendera sa teraz wporzo :)
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 no panowie jak taką furą bym pojechał na miasto to wszystkie laski bym wyrwał:) No a teraz pocwicz jakies NORMALNE ustawienie kamery ;P :) o co konkretnie chodzi zla kamer jest? edit: chodzi ci o angle of view, za duży jest?
Kr3tz Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 masakrycznie (!) wielkie postepy w porownaniu do pierwszych renderow! szkoda tylko ze jakosc obrazka slaba [zapisujesz w najlepszej jakosci?]
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 nie, to dlatego w oknie renderu ładniej wygląda
pecet Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 o ładnnie, teraz boku nie ruszaj, może na nadkolem przednim coś trzeba poprawić, i teraz maske i szyby
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 pecet poppracuje jeszcze nad tym kr3tz trzeba było zapisać w innym formacie by była lepsza jakość,
BARTUS000 Napisano 4 Maj 2007 Autor Napisano 4 Maj 2007 chyba jak ciemne to lepiej, nieprawdaż?:) ..:: 3D XTREME ::.. pooglądam ujęci innych aut i poprawie
BARTUS000 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 w tym są 3 plane'y- ten stary render w tym są 2 plane'y a w tym jest 1 plane i on wydaje mi sie za czysty:) oceńcie ktory najlepszy albo czy może coś pozmieniac
Gavreel Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Mi najbardziej pasuje z 2 planami, ale popracuj nad odbiciami na przedniej szybie :)
BARTUS000 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 a jak myślicie ta szyba powinna być zupełnie czysta jak na trzecim renderze?
BARTUS000 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 tak naprawde to tylko tamto ujęcie kamery wygląda dobrze bo np. to, to juz o wiele biedniej:(
Bubu Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 Bo rpawie zawsze tak jest :] przyzwyczjaj sie do tego, ze jak zmienisz ustawienie kamery to bedzieszm musial zmieniac ustawienia switel itd :]
BARTUS000 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 to moze zrobie juz to ostateczne w highres i zaczne pracowac już nad resztą? nad tym ujęciem i nad tym i jeszcze jakieś od tyłu ujęcie zrobie
pecet Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 te dwa ostatkie ujęcia są spoko, render najlepszy (IMO ;) jest z jednym planem, ale może daj jakiegoś gradienta na niego żeby odbicia nie były takie jednolite
BARTUS000 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 czyli wkońcu 2 czy 3 jest lepszy bo ten z jednym planem taki zbyt jednolity chyba, no nie? na nim jest gradient tzn. ramp
BARTUS000 Napisano 5 Maj 2007 Autor Napisano 5 Maj 2007 tak wygląda tył tylko ze nie moge zlikwidowac tego paska, może tak zostać?:) edit: to jest jpg bo bmp nie mieści sie na imageshack >1.5mb
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się