Skocz do zawartości

[Relacja] Postac 3D: Kombinezon Bojowy


soda

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 160
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Heja!

Dawno mnie nie bylo, ale roboty sie nazwalalo i musialem troszke zwolnic. Mimo to udalo mi sie zakonczyc Rig postaci.

Jutro postaram sie zrobic ja w innych pozach , zeby pokazac jak te "pompony" dzialaja :]

Jak znajde chwilke to cos o rigu napisze.

I mam jedno pytanko: czy uzywanie IK solversow jest dozwolone.

Pozdrawiam,

soda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exporter którego ja używam plotuje IK na FK, czyli na IK spokojnie możesz animować, ale do gry i tak idą rotacje poszczególnych kosci.

 

IK używane w engine ustawia się już w nim (jak np przyciąganie stopy do podłoża itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc.

 

W XSI nie mam żadnych problemów. Uzywam IK, constrainów, expressions. Exportują się tylko rotacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności