giorgione Napisano 16 Marzec 2007 Napisano 16 Marzec 2007 dokładnie dokładnie...soda ma rację. Bo w przeciwnym razie jest już ciężej
soda Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Heja! Dawno mnie nie bylo, ale roboty sie nazwalalo i musialem troszke zwolnic. Mimo to udalo mi sie zakonczyc Rig postaci. Jutro postaram sie zrobic ja w innych pozach , zeby pokazac jak te "pompony" dzialaja :] Jak znajde chwilke to cos o rigu napisze. I mam jedno pytanko: czy uzywanie IK solversow jest dozwolone. Pozdrawiam, soda
Bruneq Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Heja! I mam jedno pytanko: czy uzywanie IK solversow jest dozwolone. Pozdrawiam, soda Wg mnie jak wstawiles kosci to zadales pytaie retoryczne!..oczywiscie ze tak! chociaz ja mało wiem!
KLICEK Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 yyyyy zalezy od enginu niektore łykaja tylko fk, a niektore suportuja ik - oczywiscie moge sie mylic :))
_michal Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Exporter którego ja używam plotuje IK na FK, czyli na IK spokojnie możesz animować, ale do gry i tak idą rotacje poszczególnych kosci. IK używane w engine ustawia się już w nim (jak np przyciąganie stopy do podłoża itp)
soda Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc.
Bruneq Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc. to nie łatwiej ci Bipeda podstawic pod to?
_michal Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc. W XSI nie mam żadnych problemów. Uzywam IK, constrainów, expressions. Exportują się tylko rotacje.
soda Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 Moim zdaniem biped to kicha. Za duzo ograniczen. Animacje wychodza trzesace sie i dlatego wole kostki.
Levus Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Fajowe! Kojarzy mi się trochę z Project Entropia:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się