giorgione Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 dokładnie dokładnie...soda ma rację. Bo w przeciwnym razie jest już ciężej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 27 Marzec 2007 Autor Share Napisano 27 Marzec 2007 Heja! Dawno mnie nie bylo, ale roboty sie nazwalalo i musialem troszke zwolnic. Mimo to udalo mi sie zakonczyc Rig postaci. Jutro postaram sie zrobic ja w innych pozach , zeby pokazac jak te "pompony" dzialaja :] Jak znajde chwilke to cos o rigu napisze. I mam jedno pytanko: czy uzywanie IK solversow jest dozwolone. Pozdrawiam, soda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 27 Marzec 2007 Share Napisano 27 Marzec 2007 bardzo fajnie to wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 27 Marzec 2007 Share Napisano 27 Marzec 2007 Heja! I mam jedno pytanko: czy uzywanie IK solversow jest dozwolone. Pozdrawiam, soda Wg mnie jak wstawiles kosci to zadales pytaie retoryczne!..oczywiscie ze tak! chociaz ja mało wiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 27 Marzec 2007 Share Napisano 27 Marzec 2007 yyyyy zalezy od enginu niektore łykaja tylko fk, a niektore suportuja ik - oczywiscie moge sie mylic :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Marzec 2007 Share Napisano 27 Marzec 2007 Exporter którego ja używam plotuje IK na FK, czyli na IK spokojnie możesz animować, ale do gry i tak idą rotacje poszczególnych kosci. IK używane w engine ustawia się już w nim (jak np przyciąganie stopy do podłoża itp) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 28 Marzec 2007 Autor Share Napisano 28 Marzec 2007 Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 28 Marzec 2007 Share Napisano 28 Marzec 2007 Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc. to nie łatwiej ci Bipeda podstawic pod to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 28 Marzec 2007 Share Napisano 28 Marzec 2007 Chidzi mi o samo uzywanie w maxie nie o to czy enginy uzywaja :p Domyslam sie ze exportery exportuja tylko pozycje kosci i rotacje, ale chcialbym miec pewnosc. W XSI nie mam żadnych problemów. Uzywam IK, constrainów, expressions. Exportują się tylko rotacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 28 Marzec 2007 Autor Share Napisano 28 Marzec 2007 Moim zdaniem biped to kicha. Za duzo ograniczen. Animacje wychodza trzesace sie i dlatego wole kostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Marzec 2007 Share Napisano 28 Marzec 2007 Fajowe! Kojarzy mi się trochę z Project Entropia:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się