Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hiii...... dawno nie pisałem na forum ale nie o tym tutaj mowa :) chodzi o to.. otóż pracuje a właściwie już prawie kończe prace nad texturką jedną.. ma jakieś 10800 różno kolorowych punkcików na 5400... nio jak wspomniałem kolorowe to jest nie żadne gryscale rgb korekta kolorów retusz i takie tam.. nio i nie zgadniecie okazało sie że troche mi się sprząt sypie :( :/ do takich zastosowań co jest najważniejsze w sprzęcie? mam P IV 2000 megaherców 512 ramu gforca 2 mx 100/200.. co ja mam robić? :( jak bede musiał znowu pracować nad takimi texturkami to sie powiesze :( więc wole sie na przyszłość zaopatrzyć... ale w co??? te pytanie do was kieruje!

 

ps pozdro dla wszystkich pogode mamy bardzo ładną i w ogóle wypas :)

 

 

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile wiem to- jesli pracujesz w produktach Adobe- pamięć. 512 przy pracy z edytowaniem duzych wielowarstwowych tekstur to raczej mało. Photoshop dziadowsko zarządza pamięcią.

Napisano

RAM, RAM i jeszcze troche RAMu. 1GB to minimum dla grafika.

Tak na marginesie mowiac, ja mam 256MB ;(

Napisano

zgadzam sie z przedmowcami, RAM RAM RAM i to najlepiej jak najszybszy...i nie ma znaczenia czy corel czy photozłom wszystkie tak samo sie zapychaja jak maja za malo...

Napisano

A teraz nowy topic pod tytułem \"ściepa na ram dla SCORPI-ego\" ? :D

Napisano

a ja sie zastanawiam po co biednemu Scorpiemu taka gigantyczna tekstura?:) to bilboardy sie mniejsze robi... A poza tym dobrze ci mowia, RAM ale tez w preferencjach (ctr+K ) powieksz ilosc pochlanianego ramu do jakis 80% ( nie przegnij, zeby windzie starczylo:)) i zmniejsz ilosc undo w histori, a w samych prefeencjach paletki history wylacz robienie snapshoota przy otwieraniu pliku - oszczedzisz czas na otwieraniu ( na zapisywaniu juz nie niesytety.

Napisano

Scorpi na pocieszenie powiem Ci ze moj sprzet to 1/10 tego co Ty masz:)I racja biglego...po co taki gigant?:)W grach o ile sie nie myle obecne karty graficzne nie przetrawia wiekszych textur niz 540x540 ale do modeliku i na render moze byc wieksza :) Zreszta co ja tam wiem :P

Napisano

bilbordy powiadacie.. hmm tylko do bilboardu to 72 dpi w zupelnosci wystarczy i tak wychodzi kasza ale jest przynajmniej tanio, natomast przy pracach dtp takie rozdzialki sa zupelnie normalne :) ale TEXTURA??!! ciekawe co scorpi chce otexturowac :) kule ziemska?? hihi

Napisano

nie moge poweidzieć co texturuje nie stety :)))))) dzieki za pomoc!!! :) już jade kupować rama :P pozdro :)

Napisano
  • Autor

sorki za Anonymousa :) btw jak ktoś wie co texturuje i co teraz robie to siedzieć cicho [killer]

 

Napisano
  • Autor

MAM KOLEJNEGO PROBLEMA :(((( NIE MA KTOŚ ATLASU ZDJEC SATELITARNYCH POLSKI??? INTERESUJE MNIE DOKŁADNIE WARSZAWA I OKOLICE... promień jakieś 100 km... w miare jak najdokładniejsze zdjęcia naszej warszawy.. NIE ma ktoś????? :((((( a jak tak.. mogby ktoś zeskanować albo dac link gdize mozna takei zdjecia znaleść... sam znalazłem ale tylko ogółowe zdjęcia polski w rozdzielczości koło 2000 x na coś tam... ale to mi neiwystarcza kurcz e :/ wiem że jest taki atlas w sprzedaży. może ktoś ma? :(

Napisano

Gdzieś kiedyś widziałem zdjęcia satelitarne Warszawy ale nie pamiętam adresu:|. Spróbuj może w googlu poszukac.

Napisano

Moim zdaniem SCORPIego zatrudnili w nasa do wymodelowania mapy polski zeby rozłozyc punkty strategiczne dla przyszlych baz NATO :]

Napisano

A szukałeś gdzieś poza internetem?

Może to niezupełnieo to chodzi, ale zdjęcie satelitarne okolic Warszawy znalazłam w \"Geograficznym Atlasie Świata\" wydanym przez PPWK w 1997. Jakby co- mogę zeskanować i podesłać.

Napisano
  • Autor

heh a ja zapomniałem o tym dziale :))))) wsumie to znalałżem już.. zdjęcie satelitarne calej warszawy. 1 pixel 2 metry :DDDD ale dzięki wielkie za trud i chęć :))))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności