Napisano 19 Luty 200718 l Usiadlem w koncu porzadnie do sculptu i wyszlo mi cos takiego. Uznalem, ze styka. Nie chcialem zameczyc. Az jestem w szoku, ze to takie proste i przyjemne;) ;D Juz nigdy nie bede ukladal bryly siatka: cial, przesuwal wertexy.... bleh. Najpierw sculpt, pozniej NEX w majce do ukladania siateczki. Mniam :) Sama radocha. Mam nadzieje, ze glowa daje rade;) Pozdrawiam P.S. Bez referek, wiec pewnie jakies bledy anatomiczne sa. Zreszta stylistyka pozwolila mi na swobodna zabawe forma ;)
Napisano 19 Luty 200718 l fajny... mi by sie podobalo bardziej jak by mial troche bardziej agresywne rysy ale moze tak mialo byc niewiem, wyglada tak troche jak by cos jadl czy cos takiego, co to jest ten "NEX" ?
Napisano 19 Luty 200718 l Autor A, dodam jeszcze, ze to zrzuty z viewportu, wiec screw you, render freaks ;P Adek: mnie tez by sie bardziej podobal, ale nie chce wszystkiego robic max "evil" ;) NEX to plug komercyjny do majki. Ulatwia i przyspiesza dramatycznie modelowanie.
Napisano 19 Luty 200718 l Witam!! pokaz model baze :) i siatek :) na jakim lewelu robiles ? i jak ci komp dziala ? ogolnie super :) nos tylko nie ten tego ale usta miodzio :) pozdro
Napisano 19 Luty 200718 l nie nosa niezmieniaj, mi sie wlasnie najbardziej podoba z tego modelu nos i oczy ;), tez bym chetnie zobaczyl siatke bazowa
Napisano 19 Luty 200718 l Autor Nielot: model baza? PRosze bardzo, w zalaczniku zrzut ;D Przez wiekszosc czasu pracowalem na 2 i 3 levelu. Jakies konkretniejsze zmarszczki i syfki na 4. Pewnie gdybym dodawal fakture skory jeszcze z raz, dwa bym podzielil. Komp dzialal dobrze, nie narzekam. Model to ponad 577 000 poly i zajmuje ledwo 65 MB ramu. Po zrzuceniu nizszych leveli na HDD nieco przyspiesza, szczegolnie przy konkretniejszych podzialach.
Napisano 19 Luty 200718 l Autor Ten model na pewno wymaga jeszcze troche wygladzania i dopracowania detali, ale to tylko szkic. Gdybym chcial to renderowac, teksturowac, to na pewno bym to zrobil. edit: dodalem zrzut z profilu, bo z przodu zniknal charakter. Postac nie miala byc ludzka, tylko zdeczko SF.
Napisano 19 Luty 200718 l hej test daje rade, z tym NEXem chodzi o to ze robisz sculpta pozniej na nim w majce 'rysujesz' model low poly? cos takiego jak polydraw czy topologydraw (nie pamietam dokladnie nazwy) w polyboost do maxa? czy zle zrozumialem? jeszcze jedno, usiadles do tego tak po prostu czy wczesniej poczytales troche o rzezbieniu klasycznym (www/ksiazki)? to mnie bardzo ciekawi, czy to sie da tak samo z siebie czy trzeba miec o tym szersze pojecie. Osobiscie bardziej kieruje pytanie w nieorganiczne formy 3D, ale ogolnie zasada chyba taka sama :)? a moze po prostu, jak sie umie bez sculptu to zrobi sie i dobry sculpt :) dobranoc pionier.
Napisano 20 Luty 200718 l Autor To jedna z wielu mozliwosci NEXa i rzeczywiscie polega na tym, ze tworzy sie poligony na jakiejs innej powierzchni. Inaczej niz w Silo, zdecydowanie szybciej, przyjemniej, dokladniej i z wieksza kontrola nad tym co powstaje. Narzedzie nazywa sie Quad Draw, polecam filkimi prezentujace mozliwosci. Maykarze z pewnoscia dostana wypiekow;) http://draster.com/component/page,shop.product_details/flypage,software-flypage/product_id,35/category_id,7/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/ Hmm... usiadlem tak po prostu. Ostatnie Twoje zdanie jest chyba najbardziej trafne - jezeli znasz forme i ogarniasz ja, to tak samo dobrze bedziesz ja modelowal, sculptowal i malowal:) Mam background rysunkowo-malarski raczej, rzezby nigdy nie probowalem. A, no i znajomosc anatomii jest bardzo wazna, nie do przecenienia. Modelujac caly czas sie zastanawiam jaka kosc jest pod spodem, jaki miesien, jak sie deformuje, itp. Pewnie pamietacie, ze Pierdziel mowil dokladnie to samo :) To podstawa, bez tego ani rusz. W tym szkicu nie uzywalem refek, wiec wiele rzeczy jest uproszczonych, takich, jak je pamietam, czesto przerysowane. To troche jak karykatura...
Napisano 20 Luty 200718 l tak tez myslalem, hihi, zgadza sie, pierdziel kiedys duzo dobrych zdan powiedzial :) a bawiles sie sculptem w blenderku? dobrze ze przy ruinach itp nie bede musial wiedziec czy jest tam jakis miesien czy kosc hehe :P co do NEXa jeszcze, te filmy widzialem juz wczesniej, ciekawe kiedy i czy w ogole polyboost kiedys tak bedzie potrafil :/ czolem
Napisano 20 Luty 200718 l Autor Thx;) Moze pokusze sie jednak o ciag dalszy. Moze jakies cialko... ;)
Napisano 20 Luty 200718 l Nielot: model baza? PRosze bardzo, w zalaczniku zrzut ;D hehehe :) fajnna baza ;) jesli chodzi o ten plug NEX to w maxie jest tez takie cos tzw nie w maxie a dokladnie w polyboost tak jak Pionier pisal bo widzialem jak ktos takie cos robil ( w tutku) ze w zbrushu zrobil model a w maxie robil wszystkie zagniecenia(do modelu "lowpoly" ale dokladnie nie pamietam musialbym obejzec jeszcze raz :) ale przydatna rzecz jak ktos dobrze operuje sculptem to w pare chwil zrobi model bazowy/lowpoly naprawde przydatna rzecz musze wkoncu zaprzyjaznic sie z polyboos'tem ma duzo ulatwien ... :) Thx;) Moze pokusze sie jednak o ciag dalszy. Moze jakies cialko... ;) pokus sie :) pozdro i powodzenia
Napisano 20 Luty 200718 l Strasznie dużo udało Ci się wyciągnąć ze sphere , ja muszę choćby ukształtowaną bazę zrobić bo nie umiem tego ogarnąć później :) Wyszło bardzo fajnie i dobrze by było gdybyś z tego chociaż pełne popiersie zrobił. Pozdrawiam.
Napisano 23 Luty 200718 l zrzuty z viewporta są takie l33t ;) Super fajnie widzieć Cię na forum z takim powiewem, tak czymaj ;)
Napisano 23 Luty 200718 l Dawaj całe ciałko :) Głóka badzo fajna, trochę zbytnio przerysowane zmaszczki i inne szczegóły.