Napisano 20 Luty 200718 l pojawił sie bardzo przyjemny plugin do majki na licencji GPL czyli za darmo! znacznie przyspieszający mapownie UV, właściwie to niemal automatycznie robi wszystko ;) a algorytm tego narzędzie pochodzi z blendera! na stronie można też znaleźć filmiki pokazujące go w działaniu RoadKill każdy pszczelarz powinien go mieć ;)
Napisano 4 Kwiecień 200718 l Autor właśnie pojawiła się nowa wersja 1.1 RC z integracja z 3Dsmaxem :)
Napisano 4 Kwiecień 200718 l Witam, Mam do Was takie pytanie: Otóż napotkałem na problem podczas próby użycia RoadKill'a w Maxie, po wciśnięciu Unwrap nie widzę UVki w edytorze, czym to może być spowodowane ? :/. Proszę o pomoc :) Pozdrawiam
Napisano 4 Kwiecień 200718 l A ja mam inny problem: mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym pin, bo kombinuje, oglądam te tutki z strony pullin shapes i nie czaje (tj. nie wychodzi mi tak jak na tutku) ? Będę bardzo wdzięczny :) Jeśli z kolei chodzi o implementacje algorytmu lscm do maxa, to znalazłem jeszcze to: http://www.scriptspot.com/3ds-max/lscmunwrap - nie testowałem, jak potestuje, to podziele się wrażeniami
Napisano 11 Kwiecień 200915 l Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze?
Napisano 12 Kwiecień 200915 l Pussik napisał: Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze? troche głupie pytanie bo robisz obj do RoadKill'a żeby dopiero zrobić mapowanie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto