Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

pojawił sie bardzo przyjemny plugin do majki na licencji GPL czyli za darmo! znacznie przyspieszający mapownie UV, właściwie to niemal automatycznie robi wszystko ;)

a algorytm tego narzędzie pochodzi z blendera!

 

na stronie można też znaleźć filmiki pokazujące go w działaniu

RoadKill

każdy pszczelarz powinien go mieć ;)

mayaintegrated.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Mam do Was takie pytanie: Otóż napotkałem na problem podczas próby użycia RoadKill'a w Maxie, po wciśnięciu Unwrap nie widzę UVki w edytorze, czym to może być spowodowane ? :/. Proszę o pomoc :)

 

Pozdrawiam

Napisano

A ja mam inny problem: mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym pin, bo kombinuje, oglądam te tutki z strony pullin shapes i nie czaje (tj. nie wychodzi mi tak jak na tutku) ? Będę bardzo wdzięczny :)

 

Jeśli z kolei chodzi o implementacje algorytmu lscm do maxa, to znalazłem jeszcze to: http://www.scriptspot.com/3ds-max/lscmunwrap - nie testowałem, jak potestuje, to podziele się wrażeniami

Napisano

Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze?

Napisano
  Pussik napisał:
Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze?

 

 

troche głupie pytanie bo robisz obj do RoadKill'a żeby dopiero zrobić mapowanie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności