Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pojawił sie bardzo przyjemny plugin do majki na licencji GPL czyli za darmo! znacznie przyspieszający mapownie UV, właściwie to niemal automatycznie robi wszystko ;)

a algorytm tego narzędzie pochodzi z blendera!

 

na stronie można też znaleźć filmiki pokazujące go w działaniu

RoadKill

każdy pszczelarz powinien go mieć ;)

mayaintegrated.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Mam do Was takie pytanie: Otóż napotkałem na problem podczas próby użycia RoadKill'a w Maxie, po wciśnięciu Unwrap nie widzę UVki w edytorze, czym to może być spowodowane ? :/. Proszę o pomoc :)

 

Pozdrawiam

Napisano

A ja mam inny problem: mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym pin, bo kombinuje, oglądam te tutki z strony pullin shapes i nie czaje (tj. nie wychodzi mi tak jak na tutku) ? Będę bardzo wdzięczny :)

 

Jeśli z kolei chodzi o implementacje algorytmu lscm do maxa, to znalazłem jeszcze to: http://www.scriptspot.com/3ds-max/lscmunwrap - nie testowałem, jak potestuje, to podziele się wrażeniami

Napisano
Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze?

 

 

troche głupie pytanie bo robisz obj do RoadKill'a żeby dopiero zrobić mapowanie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności