Destroyer Napisano 20 Luty 2007 Share Napisano 20 Luty 2007 pojawił sie bardzo przyjemny plugin do majki na licencji GPL czyli za darmo! znacznie przyspieszający mapownie UV, właściwie to niemal automatycznie robi wszystko ;) a algorytm tego narzędzie pochodzi z blendera! na stronie można też znaleźć filmiki pokazujące go w działaniu RoadKill każdy pszczelarz powinien go mieć ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 20 Luty 2007 Share Napisano 20 Luty 2007 O_o niezłe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 20 Luty 2007 Share Napisano 20 Luty 2007 YEAH! Cudownie! Dzieki :D edit: heheh, Molten Core? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 4 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2007 właśnie pojawiła się nowa wersja 1.1 RC z integracja z 3Dsmaxem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
General Straw Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Roadkill wymiata. Osobiscie uzywam stand alone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serratus Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 Witam, Mam do Was takie pytanie: Otóż napotkałem na problem podczas próby użycia RoadKill'a w Maxie, po wciśnięciu Unwrap nie widzę UVki w edytorze, czym to może być spowodowane ? :/. Proszę o pomoc :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Kwiecień 2007 Share Napisano 4 Kwiecień 2007 A ja mam inny problem: mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym pin, bo kombinuje, oglądam te tutki z strony pullin shapes i nie czaje (tj. nie wychodzi mi tak jak na tutku) ? Będę bardzo wdzięczny :) Jeśli z kolei chodzi o implementacje algorytmu lscm do maxa, to znalazłem jeszcze to: http://www.scriptspot.com/3ds-max/lscmunwrap - nie testowałem, jak potestuje, to podziele się wrażeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pussik Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SEB Napisano 11 Kwiecień 2009 Share Napisano 11 Kwiecień 2009 w00f w00f rewelacja :D ... dzieki za info.! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dynia Napisano 12 Kwiecień 2009 Share Napisano 12 Kwiecień 2009 Importowany do roadkill stand-alone plik obj ma mieć już nałożoną teksturę, czy to się robi w killerze? troche głupie pytanie bo robisz obj do RoadKill'a żeby dopiero zrobić mapowanie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się