kru Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 postanowilem przeniesc mojego lucznika z dzialu WIP do gameart-u... zgodnie z sugestiami z poprzedniego watku dodalem podzialy na twarzy... facjata izometrycznie sylwetka perspektywicznie konkretne komentarze mile widziane ;) dodam jeszcze, ze to na dole twarzy to nie zawansowany nowotwor rzuchwy tylko kozia brudka. nie wiem dlaczego ale jak mam wyobrazic sobie faceta w oponczy to przychodzi mi na mysl tylko ten książę z gumisiow... :( dlatego chcialem zeby ten lucznik byl troche z twarzy do niego podobny - tylko mniej napakowany kru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 fajne ryło to zminiaturki ale ma ble oczy i dolna wara mu za bardzo wystaje, zestawiąć samą głowę z tej miniaturki z postacią uwazam ze ciało powinno być masywniejsze i wyższe, wtedy bedzie mialo klimat, bo tak chucherko jest :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przybysz Posted February 20, 2007 Share Posted February 20, 2007 Calkiem fajnie tylko zdaje się, że brakuje mu jakiś mięśni pleców bo przy tak rozłożonych ramionach klata jest zbyt szeroka a tych mięśni przy łopatkach nie widac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ledyr Posted February 21, 2007 Share Posted February 21, 2007 dałes mu tyle trisów to mógłbyś mu palce zrobić poza tym "ogólnie fajnie" :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted February 21, 2007 Author Share Posted February 21, 2007 dzieki za uwagi delikatnie poprawilem najszerszy grzbietu - nadal nie jest pakerem, ale tez nie ma nim byc zrobilem oczy - mam nadzieje ze teraz sa mniej ble - lepiej nie umiem co do dloni to tak zostawie - po pierwsze bo mi sie nie chce ich robic :P, po drugie ten model robie w celu nauczenia sie wypalania normal map, i jestem ciekawy jak dalece teksturą mozna wyrzezbic cos tak przestrzennego jak palce teraz mapowanie... bleee Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 ok - pomapowalem mojego lucznika, teraz chcialem go wciagnac do mudboxa i dalej porobic, ale tex sie nie pokazuje a jak probuje eksportowac normalne to mowi ze invalid texture coordinates. konkretnie : "Invalid texture coordinates on lowresh mesh". Ktos wie jak wraz z mapowaniem i textura wciagnac plik obj do mudboxa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted March 3, 2007 Author Share Posted March 3, 2007 dobra - poprzedni problem rozwiazalem - jeden face nie mial powierzchni ( wszystkie face'y na jednej linii) tak wiec pamietajcie - siateczki musza byc ladnie poukladane :) teraz nastepny - mudbox w czasie wypalania staje na 90% subdividing i ani drgnie - czy ktos mial cos takiego? ewentualnie jak zmieniam opcje to ewentualnie jest drugi efekt-mapa wypala sie pusta! ehhh zaczynam zrazac sie do tego softu! :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninja_shuriken Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Owacje na stojąco, musiałeś nieźle się napracować :) Popraw nosek i podbródek :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 widze ze wszyscy tu znaja sie na mudboxie... jak czegos nie mozna przeskoczyc to trzeba obejsc... normalne sobie zrobie normalnie - w mayi... na razie jestem na etapie oczu i czola, reszta twarzy nietknieta jak widac. ile zniesie tekstura 1024x1024x24 okolo 1/4 obszaru na twarz (bez symmetry)? zastanawiam sie gdzie zatrzymac sie na detalu... ninja_shuriken: dzieki! w sumie dopoki soft sie nie krzaczy to jest to swietna zabawa ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Cześć! Ciut za małe oczka, brak wgłębień na skroniach... Nos od frontu nie taki jakiś. Pracuj pracuj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 z tymi oczkami to wygląda zajebiscie hehe, brakuje mi słów, ale w skrocie, komicznie , groteskowo , psychopatcznie, taka ostro wygięta postać, mogłaby by być do jakiejs popierzonej gierki jakich juz sie nie robi,gybyś cała postać utrzymał w tej konwecnji co te oczka, czyli zeby wszysko było "wygięte" ale z umiarem i smakiem byłby naprawde oryginalny kolunio Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcziangelo Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Możesz spróbować wrzucić te zmiany: TWARZ: Nos - udostępnić wlot szpar nosowych, podkurczyć skrzydełka, przeskalować 0,9 grzbiet nosa (+zaostrzyć od przodu stożkowo) Zaimplemetować brwi, (radzę położyć w 2/3 fałdy nadoczodołowej, łamane) Oczy - przeskalować 1,15 horyzontalnie oraz 0,65 w pionie szparę oczną (nawieszając górną fałdę powiekową niżej na całej szerokości szpary) Czaszka - w partii skroniowej przeskalowac 0,XX (uznaniowo) Zaimplementować uszy POSTAĆ: Przeskalować 1,XX partię barki-triceps (uznaniowo). Pochylić anatomicznie wzgórek łokciowy ku dołowi - charakterystyczne złamanie partii dolnej pomiędzy ramieniem a przedramieniem (w tym zaznaczony mięsień zginacz łokciowy nadgarstka). Wykazać charakterystyczny łukowaty fałd mięśnia ramienno-promieniowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted April 2, 2007 Author Share Posted April 2, 2007 mario don - ale mnie pojechales! ałł... :) czasem tak to jest... czlowiek sie wdaje w detale zoom in zoom in zoom in a potem sie okazuje taki krzak brakuje mi w mudboxie jakiegos dodatkowego viewportu... wogole to moj pierwszy sculpt i teraz dopiero widze jakie to chwilami bywa zmudne! co jakis czas swedza mnie palce zeby chwycic ta wirtualna gline normalnie, palcami... od razu by bylo lepiej. no ale w realu nie ma wielostopniowego undo i layerow :) oto kolejny update. obecnie sie mecze z grabiami. co do "implementacji uszu"... (btw. termin wart odnotowania) nie chce zmieniac siatki. one mialy byc pod oponcza, ale cos ta oponcza obecnie za mocno odstaje. jeszcze nie wiem jak to rozwiazac... moze jakies sugestie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted April 2, 2007 Share Posted April 2, 2007 Co do opończy, to nie ma czegoś takiego jak "move" w mudzie? Za pomocą pędzla? Możesz też wertexy przesunąć bliżej głowy, nawet jak mapowanie zrobione już masz. Zobacz jak ludzie mają dolną warę "przyczepioną" do twarzy, u Ciebie jest trochę nie tak pod kącikami ust... wcięcie się robi pomiędzy podbródkiem i środkiem dolnej wargi, natomiast rozchodzi się to na boki w postaci takich jakby fałdów:/, delikatncyh wybuleń...(nie wiem jak to opisać, zobacz w lustrze jak wygląda dolna warga w połączeniu z kącikami ust) Hm, wygląda to tak, że kant wargi biegnący poziomo, w momencie gdy zaczyna zbliżać się ku kącikom, z twarzą łączy się płynnie, czyli ten poziomy kant wargi zanika prawie albo nawet całkiem. Na modelu z profilu wygląda to niemal należycie (a może należycie?:) ) natomiast od frontu i z 3/4 już nie bardzo.. Powodzenia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now