Skocz do zawartości

Co preferujecie box modeling czy modeling za pomocą plane ? (auta)


Czym lepiej modelować ??  

35 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czym lepiej modelować ??

    • Box modeling
      12
    • modelowanie za pomocą plane
      23


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

boxmodeling, bo przed rozpoczeciem modowania moge sobie zaplanowac co gdzie chce miec :) a pozniej w razie potrzeby zmienic.

o! o ! i lepiej proporcje ustawic i takie tam ;)

Napisano

Mój kumpel, pro grafik robi samochody i wszystko inne w Rhino z linii, a po zrobieniu obiektu otwiera go w 3ds max i tam texturuje :)

 

A co do mnie to ja jeszcze nie robiłem autek, ale raczej wolałbym box, odrazu ustawił grubość autka itp ;p

Napisano

Ja nie bawie się w NURBSy, bo i tak zagęszczają siatkę, ale za to w sposób calkowicie niekontrolowany. Jak chcę coś wygładzić i narobić sobie dużo poly to od tego mam Turbo Smootha. Tyle, że jak go nakładam, to na w pelni kontrolowany przeze mnie model.

Napisano

Zagłosowałbym, ale na prawdę nie wiem z jakiej "bryły" zaczynam, wydaje mi się że z czasem jest to obojętne i modeluje się odruchowo, często ja także z kostki pozostawiam jedną ścianę itd, każdy robi jak lubi :)

edit - Jednak wybrałem, plane

Napisano

a ja zaczynam od cylindra i pierwsze co modeluje to nadkole :P

i to wcale nie są żarty

 

no dooobra ale tak naprawde to większość ścianek wywalam iiiii zostaje kilka planeów ;]

Napisano

Jak już wcześniej napisano: to praktycznie bez różnicy, z reguły modelując latadła zaczynam od cylindra, lecz równie dobrze mógłby to być box czy płaszczyzna, kiedyś samochody zaczynałem właśnie od maski robionej z plane'a.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności