Guest BigBen Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 Witam potrzebuje rozłożyć na siatki model. Czytałem troche o unvrap mapping i tu do was prożba, czy jest jakiś łatwiejszy sposób na ładne rozłożenie i póżniej malowanie w ps'ie? najlepiej dawajcie linki do videotutoriali, lub zwykłych (najlepiej po polsku). Aha mam model i najpierw zabrać się za światło czy textury? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted March 3, 2007 Share Posted March 3, 2007 1. maya ma w unwrapie bardzo mila opcje unfold ktora robi wlasciwie polowe roboty za ciebie 2. jezeli model bedzie pokazywany tylko z jednej strony to mozesz uzyc projekcji ustawionej z kamery i malowac prawie ze na zywca po scenie(tyle ze w szopie) 3. jezeli model bedzie pokazywany z wielu stron to teoretycznie (widzialem videotutka ale sam nie probowalem) mozesz zrobic tak jak w punkcie 2 ale teksture wypalac i obracac model itd, itd... pozdr ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BigBen Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Dzięki bardzo ide próbować. Jak znajdziesz tego vtutka to możesz podać. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 tutek to gnomon texturing... kolega mial... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 jeśli to do majki to polecam darmowy plugin Roadkill na stronce są też video tutki pokazujące co i jak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BigBen Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Chodzi mi o 3dsmaxa 8 ale maya też może być chociaż jeszcze jej nigdy nie instalowałem. Ale poradze sobie, chociaż z czasem trudno teraz. Dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kru Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 hej fikolek - niezle to wyglada :) BigBen - wejdz na ta stronke z linka - ten soft z tego co wyczytalem wystepuje tez w wersji standalone! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 to naprawde niezle wygląda, i rzeczywiscie standalone. Może przestane się męczyc w koncu z uvkami w maxie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Może przestane się męczyc w koncu z uvkami mi pomógł bardzo bo tak to mi się nie chciało ręcznie grzebać w UV-kach :) to ma algorytm mapowania z blendera! Blenderowcy cieszyli się tym już jakiś czas a ludzie z komercyjnymi softami muszą się gimnastykować :) do czego to doszło :)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
startingmax Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Możesz też użyć bodypaint 3d . Wogóle nie trzeba rozkładać tylko malujesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadzio Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 sorry za spam posta, ale kurcze mogli by takiego roadkill'a zrobic do maxa, bo tak jak fiolek powiedzial, czasem to sie az nie chce babrac z co bardziej zlozonymi modelami... pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 oj tam. pelt mapping i tyle;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweety Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 wrzucasz do Blendera, mapujesz w Blenderze, eksportujesz do maxa, korygujesz, teksturujesz, renderujesz i gotowe. po więcej info odsyłam do wątków Ani z tutorialami do Blendera. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BigBen Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Hmmm pooglądałem kilka tutków z unvrap i uvmapping i rozłożyłem na siatki. Moim zdaniem jest to proste, ale mój model nie jest za bardzo skomplikowany. Narazie tak będe to robił a jak będe miał problemy, to zrobie to tak jak Ania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now