Gość BigBen Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 Witam potrzebuje rozłożyć na siatki model. Czytałem troche o unvrap mapping i tu do was prożba, czy jest jakiś łatwiejszy sposób na ładne rozłożenie i póżniej malowanie w ps'ie? najlepiej dawajcie linki do videotutoriali, lub zwykłych (najlepiej po polsku). Aha mam model i najpierw zabrać się za światło czy textury?
kru Napisano 3 Marzec 2007 Napisano 3 Marzec 2007 1. maya ma w unwrapie bardzo mila opcje unfold ktora robi wlasciwie polowe roboty za ciebie 2. jezeli model bedzie pokazywany tylko z jednej strony to mozesz uzyc projekcji ustawionej z kamery i malowac prawie ze na zywca po scenie(tyle ze w szopie) 3. jezeli model bedzie pokazywany z wielu stron to teoretycznie (widzialem videotutka ale sam nie probowalem) mozesz zrobic tak jak w punkcie 2 ale teksture wypalac i obracac model itd, itd... pozdr ;)
Gość BigBen Napisano 6 Marzec 2007 Napisano 6 Marzec 2007 Dzięki bardzo ide próbować. Jak znajdziesz tego vtutka to możesz podać. Pozdrawiam
Destroyer Napisano 7 Marzec 2007 Napisano 7 Marzec 2007 jeśli to do majki to polecam darmowy plugin Roadkill na stronce są też video tutki pokazujące co i jak 1
Gość BigBen Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Chodzi mi o 3dsmaxa 8 ale maya też może być chociaż jeszcze jej nigdy nie instalowałem. Ale poradze sobie, chociaż z czasem trudno teraz. Dzięki za pomoc.
kru Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 hej fikolek - niezle to wyglada :) BigBen - wejdz na ta stronke z linka - ten soft z tego co wyczytalem wystepuje tez w wersji standalone!
mirach Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 to naprawde niezle wygląda, i rzeczywiscie standalone. Może przestane się męczyc w koncu z uvkami w maxie :)
Destroyer Napisano 8 Marzec 2007 Napisano 8 Marzec 2007 Może przestane się męczyc w koncu z uvkami mi pomógł bardzo bo tak to mi się nie chciało ręcznie grzebać w UV-kach :) to ma algorytm mapowania z blendera! Blenderowcy cieszyli się tym już jakiś czas a ludzie z komercyjnymi softami muszą się gimnastykować :) do czego to doszło :))
startingmax Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Możesz też użyć bodypaint 3d . Wogóle nie trzeba rozkładać tylko malujesz.
tadzio Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 sorry za spam posta, ale kurcze mogli by takiego roadkill'a zrobic do maxa, bo tak jak fiolek powiedzial, czasem to sie az nie chce babrac z co bardziej zlozonymi modelami... pozdr.
tweety Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 wrzucasz do Blendera, mapujesz w Blenderze, eksportujesz do maxa, korygujesz, teksturujesz, renderujesz i gotowe. po więcej info odsyłam do wątków Ani z tutorialami do Blendera. Pozdrawiam
Gość BigBen Napisano 6 Kwiecień 2007 Napisano 6 Kwiecień 2007 Hmmm pooglądałem kilka tutków z unvrap i uvmapping i rozłożyłem na siatki. Moim zdaniem jest to proste, ale mój model nie jest za bardzo skomplikowany. Narazie tak będe to robił a jak będe miał problemy, to zrobie to tak jak Ania.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się