Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

potrzebuje rozłożyć na siatki model. Czytałem troche o unvrap mapping i tu do was prożba, czy jest jakiś łatwiejszy sposób na ładne rozłożenie i póżniej malowanie w ps'ie? najlepiej dawajcie linki do videotutoriali, lub zwykłych (najlepiej po polsku). Aha mam model i najpierw zabrać się za światło czy textury?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. maya ma w unwrapie bardzo mila opcje unfold ktora robi wlasciwie polowe roboty za ciebie

2. jezeli model bedzie pokazywany tylko z jednej strony to mozesz uzyc projekcji ustawionej z kamery i malowac prawie ze na zywca po scenie(tyle ze w szopie)

 

3. jezeli model bedzie pokazywany z wielu stron to teoretycznie (widzialem videotutka ale sam nie probowalem) mozesz zrobic tak jak w punkcie 2 ale teksture wypalac i obracac model itd, itd...

 

pozdr

 

;)

Napisano

Dzięki bardzo ide próbować. Jak znajdziesz tego vtutka to możesz podać. Pozdrawiam

Napisano

Chodzi mi o 3dsmaxa 8 ale maya też może być chociaż jeszcze jej nigdy nie instalowałem. Ale poradze sobie, chociaż z czasem trudno teraz. Dzięki za pomoc.

Napisano

hej fikolek - niezle to wyglada :)

 

BigBen - wejdz na ta stronke z linka - ten soft z tego co wyczytalem wystepuje tez w wersji standalone!

Napisano

to naprawde niezle wygląda, i rzeczywiscie standalone. Może przestane się męczyc w koncu z uvkami w maxie :)

Napisano
Może przestane się męczyc w koncu z uvkami

mi pomógł bardzo bo tak to mi się nie chciało ręcznie grzebać w UV-kach :)

 

to ma algorytm mapowania z blendera! Blenderowcy cieszyli się tym już jakiś czas a ludzie z komercyjnymi softami muszą się gimnastykować :) do czego to doszło :))

Napisano

sorry za spam posta, ale kurcze mogli by takiego roadkill'a zrobic do maxa, bo tak jak fiolek powiedzial, czasem to sie az nie chce babrac z co bardziej zlozonymi modelami...

pozdr.

Napisano

wrzucasz do Blendera, mapujesz w Blenderze, eksportujesz do maxa, korygujesz, teksturujesz, renderujesz i gotowe.

 

po więcej info odsyłam do wątków Ani z tutorialami do Blendera.

 

Pozdrawiam

Napisano

Hmmm pooglądałem kilka tutków z unvrap i uvmapping i rozłożyłem na siatki. Moim zdaniem jest to proste, ale mój model nie jest za bardzo skomplikowany. Narazie tak będe to robił a jak będe miał problemy, to zrobie to tak jak Ania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.