Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Maszyna do całowania... i nie tylko.

Stary pomysł ale inaczej zrealizowany niż planuje, dlatego wersja 2 ;) (może zrobię serię hehe)

Ok teraz parę wyjaśnień. Dłubałem sobie głowę tak dla treningu, a że nie chciałem żeby się zmarnowała moja praca, umieściłem ją w takiej oto roli:

maszyna1.jpg

 

Wszystko modelowane w Wingsie prócz kabli. Przerzucone do Blendera i zrenderowane w Indigo. Pierwsze co się rzuca w oczy do poprawki to ucho. Tu dzięki Bogu mam sculpta w Blenderze, to ułatwi sprawę :)

Modelowanie to kwestia czasu, ale martwię się głównie teksturami, bo to chyba moja najsłabsza strona.

 

Wszelkie sugestie mile widziane.

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość mariusz_eit
Napisano

Fajny pomysł,a wykonanie jeszcze lepsze:)

Napisano
.... oczy (gałki oczne wyglądają jakby miały mu wylecieć)

 

Wedlug mnie ten wytrzeszcz oczu nadaje dodatkowego klimatu, lekko mozna by go poprawic ale nie usuwac ! :). Napewno moznaby popracowac jeszcze nad samo glowa. Czekamy na updaty.

Napisano

OK!! Dzięki za komentarze.

 

W wolnych chwilach powalczyłem trochę z uchem. Niestety miałem lekki problem z siatką, bo źle ją wymodelowałem w Wingsie i przy rzeźbieniu dziwnie sie zachowywała (a za gęstej siatki mieć nie mogę bo mój sprzęt się dławi), dlatego poprawiałem je chyba z 5 razy. Za długo przy nim siedziałem i teraz już sam nie wiem co jeszcze poprawić, a może jest ok?

zrzut1.jpg

 

a tu po renderze:

maszyna2.jpg

 

Na pewno jest lepiej niż poprzednio ;)

Napisano

Jeśli nie masz pomysłu na tekstury, to proponuję zaczerpnąć inspirację z filmu TRON. Neonowe przewody, świecące lekko układy scalone i podświetlone elementy mechaniczne rozjaśnią scenę, nadadzą całości klimat lekko przypominający jednorękiego bandytę oraz nadadzą eterycznej acz lubieżnej buzi coś w rodzaju otaczającej ją poświaty przewrotnie sugerującej... świętość!

Napisano

pikSar nie mogą hehe, a jak do nich coś dodamy to będzie wszystko jasne...

Shalivan postaram sie to zmienić, bardziej "zmechanizuje" ten słupek, a kable to chyba żaden problem :)

Shogun 3D Nad teksturami popracuje jak dopicuje model, chociaż szczerze mówiąc wolał bym jakąś "brudną" wersje, ale jeszcze pomyślimy :)

Napisano

Ok mam małe poprawki:

maszyna3.jpg

1) poprawiona szczęka, wyrównana, bo tamta była krzywa,

2) policzki spłaszczone i lekko uwydatnione kości policzkowe, w końcu ma otwarte usta to nie może być pyzata ;)

3) nos już nie jest spiczasty, dziurki poprawiłem, ale coś na renderze nie widać efektu, popracuje nad tym.

 

Na razie nie dodaje nowych elementów typu kable, rurki itp, bo chcę wypicować głowę i dopiero wtedy zająć się resztą.

 

A planuję dodać: więcej kabli; jakąś pneumatykę; puszkę z wejściem na żetony; gluta zwisającego z ust i tabliczkę (wiszącą np. na szyi) z napisem "Out Of Order".

Napisano

Ok, żeby nie było ze nic nie robie, mały update:

maszyna4.jpg

 

Usunąłem te obciachowe przyssawki;

Dodałem:

-kable do głowy,

-ścianę,

-skrzynkę na żetony,

-tabliczkę ("out of order")

-gluta w ustach,

 

z resztą widać :)

 

Na ścianie planuje powiesić billboard z reklamą maszyny.

 

Sugestie i wszelkie komentarze nadal mile widziane.

 

PS

Czas ruszyć wątek na bitwie bo stoi zakurzony, jak będę miał już coś konkretnego to dam znać.

 

Edit:

jeszcze zmieniłem ustawienie kamery

kolumna jest trochę za "nowa", kanty są za ostre, ale je poodłupuje hehe ;)

 

jeszcze jedno, nad głową lekko popracowałem, przy łączeniu z kablami i oczy pomęczyłem

Gość Raffaello
Napisano

jak uruchomisz automat to z miłą chęcią zobaczę update,

shogun dał ci kilka fajnych rad też bym tak zrobił jak on ci proponuje

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności