Yasutoco Napisano 5 Wrzesień 2008 Napisano 5 Wrzesień 2008 Wieszak na pędzle fajny, ale mógłbyś go troche urozmaicić puścic gdzieś bevela, chamfera itp jesli chodzi o samochody 2 zasady równo i muszą być 4-kąty (triangle tylko na płaskich powierzchniach, w tedy nic złego robią).
gedzior Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 Kurcze, wszystko naprawde ladnie, pieknie... tez bawie sie w modelowanie wiekszych lub mniejszych rzeczy, tak dla sprawdzenia swoich umiejetnosci. Powiedz mi prosze tylko, jak robisz to, ze łączysz render z siatką w jednym obrazie. Czy to jest jakis plugin, czy normalna opcja w 3DS ?! Z gory dzieki za odpowiedz :)
Apollo Napisano 9 Wrzesień 2008 Napisano 9 Wrzesień 2008 Jest taka normalna opcja :) Nakladasz na siebie 2 modele przy czym jeden z modyfikatorem push i wire w material editorze. Mnie interesuje inna rzecz. Jaka metoda zrobiles te hm... wymyslne nozki?
mileS Napisano 9 Wrzesień 2008 Autor Napisano 9 Wrzesień 2008 gedzior -> Nakladasz na siebie 2 modele przy czym jeden z modyfikatorem push i wire w material editorze. Nie wiem jak w tej metodzie , ale normalnie wystarczy w materiale w diffuse wsadzić wire ( chyba w scanline) W V-rayu masz VrayEdgeTex . Apollo -> mały plane -> convert to editable poly -> porozciągałem edgesy -> połaczyłem krawędzie targetem i potem Shell , trochę zabawy chamferem i Turbosmooth :) Bardzo przyjemnie się to robiło mimo że jest z tym troszkę zabawy Dzięki za komenty w razie problemów piszcie na priv albo na gg :D
gedzior Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 Dzieki za odpowiedz :) Chyba bede musial zaineresowac sie nowa wersja Maxa, bo w mojej 8.0 jakos nie moge nigdzie znalezc tego 'wire' w 'material editorze'... A szkoda, bo efekt naprawde fajnie wyglada :)
Yasutoco Napisano 12 Wrzesień 2008 Napisano 12 Wrzesień 2008 mozesz pokazac jeszcze przyblizenie na tą belke ... bo tam masz duzo poly:( a na renderze slabo widac
mileS Napisano 12 Wrzesień 2008 Autor Napisano 12 Wrzesień 2008 gedzior -> możliwe że w scanline to się inaczej nazywa szukaj w mapach pod diffuse Yasutoco -> Proszę ja ciebie
mileS Napisano 2 Styczeń 2009 Autor Napisano 2 Styczeń 2009 Żeby nie zaśmiecać to rzucam to tu . Co zrobić żeby ten model przypominał kobietę ?
pads Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 z referki robisz? może porównaj sobie głowy mężczyzn i kobiet z referek różnych albo modeli i zobacz czym się różnią... i zastosuj tą wiedze. na moje oko twarz powinna być bardziej smukła no i rzęsy i brwi... hehe makijaż? XD
mileS Napisano 3 Styczeń 2009 Autor Napisano 3 Styczeń 2009 Z głowy ;/ . Musze uzyskać efekt kobiety eleganckiej ale z charakterkiem o mocno zaznaczonych kościach policzkowych. pads -> To jest czysty model zresztą potem ma iść na Low więc rzęsy , brwi , makijaż to odległa droga ;-) Lepiej:
Tomala Napisano 3 Styczeń 2009 Napisano 3 Styczeń 2009 Miles proponuję oglądać dużo refek i próbować odwzorować kształt oczu, nosa, ust i całej twarzy ze zdjęć. Jak ma być taka eleganka kobieta to może poszukaj zdjęć modelek. Zajrzyj np. na stronkę Victoria's secret tam są niektóre fajne modelki. Jak pokazujesz głowę to pokazuj z kilku ujęć bo wydaje mi się że tu twarz jest za płaska. Staraj się obserwować głowę jako całą bryłę i cały czas poprawiaj to co Ci się nie podoba. Jak się skupisz na samych ustach albo np oczach to nawet jak zrobisz je ładne ale nie w tym miejscu co trzeba albo nie w tej skali to nie będzie to dobrze wyglądało. No to teraz wybierz sobie zdjęcie jakiejś ładnej modelki i porównaj ze swoim modelem. Zastanów się co musisz poprawić, co czyni twarz bardziej kobiecą? Nie spiesz się za bardzo. Na Twoim miejscu najpierw skupiłbym się na załapaniu odpowiednich proporcji i prawidłowego oddania szczegółów anatomicznych. Pozdro.
mileS Napisano 11 Styczeń 2009 Autor Napisano 11 Styczeń 2009 (edytowane) Znalazłem wolną chwilę i w przerwie od organiki wydłubałem coś mechanicznego . Postanowiłem się też zabrać za model z ostatniej bitwy, tylko nie mam żadnych pomysłów co do przednich kończyn . Plz HELP... Edytowane 11 Styczeń 2009 przez mileS
tob01 Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 hej, ten robocik, wydaje się jakby miał się przewrócić, w przód... Kierpce ciekawe
mileS Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 (edytowane) tob01 -> Bo niema przednich kończyn i właśnie z tym mam problem ,więc jak ktoś ma jakiś pomysł to bardzo fajnie .pOzdro I pytanie wiecie może gdzie szukać referencji spodni nazywanych sindbadami czy alladynami ? Edytowane 12 Styczeń 2009 przez mileS
bartekb89 Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 kierpce maja trójkąty przy zgięciach meshsmooth nie lubi na nie prostych płaszczyznach trójkątów ;)
Temporal Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Oj tam macie zboczenie do tych trojkatow jakbys nie widzial siatki bartek to bys nienarzekal. Ja mysle ze siate trzeba robic tak by wygladalo dobrze i jesli jest animacja to zeby nie sprawiala zadnych problemow i tyle. Nie ma co plakac ze w siatce znajdzie sie pare trojkatow ktore i tak zaduzo nie mieszaja.
mileS Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Napisano 12 Styczeń 2009 bartekb89 -> dzięki ale w sumie tak jak napisał temporal w niczym one nie przeszkadzały . Temporal -> To jest zawsze sprawa która ma 2 fronty bo nie można wejść w nawyk usługiwania się trojkątami , ale jeżeli one nie przeszkadzają i jest ich mała ilość to czemu nie ;-) Mimo wszystko poprawiłem gdzie mogłem te trójkąty i trochę dodałem .
bartekb89 Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 nie no tak o tylko sobie marudziłem na głos ;D żebyś wiedział jakbyś nie wiedział że ms nie lubi trójkątów ale od nich bardziej nie lubi więcej niż 4-kąty :) tak o tylko mówię jakbyś kiedyś nie wiedział że ci się krzaczy coś i nie wiesz dlaczego w tym przypadku akurat w niczym nie przeszkadzały ... lipa tylko że ta skórka na pięcie wchodzi w but i jest zanurzona widać na renderze górnym ale to już możesz zrobić w animacji jeśli takowa będzie z tymi butami żeby ci wykrywało siatkę i nie przelatywało to samo się na bucika nałoży ta skórka ale ja się na tym nie znam ;) pozdrawiam
09121986 Napisano 14 Styczeń 2009 Napisano 14 Styczeń 2009 hehe buty są :D teraz ziomka trzeba trzaskać ;)
mileS Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 bartekb89 -> Spoko reguły znam bo już troszkę się przyglądam , ale dzięki . Animacji nie będzie ale poprzesuwam vertexy żeby się już modele nie nakładały ... 09121986- > Spoko pomalutku się za to zabieram. Mam już nawet pomysł o pewien koncept oparty.
mileS Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 Up ,pnę się w górę zrobiłem błąd nie zaczynając od bioder i lecąc w drugą stronę ... :( Jakieś sugestie ? Krytyka ?
09121986 Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 No zgrabnie to idzie , ale w tym upku to nie za wiele buty już były ,a teraz tylko dwie proste bryły doszły :P hehe ale czekoladowe budy są spoko :] EEE twoj wątek normalnie rozchwytywany jest :D teraz musisz coś ostrego trzasnąć ;) powodzenia , idziesz chyba w klimat który mi tak średnio podchodzi ale zobaczymy co wyczarujesz .... :D Powodzenia
mileS Napisano 15 Styczeń 2009 Autor Napisano 15 Styczeń 2009 09121986 -> póki jestem na kompie to szybko odpisze :P . Niby 2 proste bryły + poprawki butów ale z 2 godziny verty męczyłem , jeszcze po prostu nie jestem obcykany w formie czego kolwiek organicznego i każdy wierzchołek po 5 razy przesuwałem żeby w miarę to wyglądało . Ale obiecuje że postaram się przy następnym up'ie dać już więcej . EEE twoj wątek normalnie rozchwytywany jestTy w 2 miechy w swoim wątku nabiłeś tyle stron ile ja od prawie 2 lat :D Może rzeczywiście muszę coś większego zrobić , tylko że zawsze jak coś zaczynam to nigdy nie kończę . Poszukaj sobie wątków prze zemnie założonych to zrozumiesz :P pozdrO
jamal333 Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 Gumka od skarpet powinna opinać nogi a u ciebie jest sztywna jak tekturka i do tego włazi w kolana ;P No i łydka jest stanowczo za duża .
duff Napisano 15 Styczeń 2009 Napisano 15 Styczeń 2009 lepiej zacząć modelować od głowy ,bo wtedy łatwiej zachować proporcje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się