Jump to content

Modele 3D: Moje wypociny


mileS

Recommended Posts

Witam !

Będe tu zamieszczał różne modele , bądz ich wipy .

Mam na celu potrenowanie modelingu.

Jeżeli ktoś by chciał jeden z modeli to prosze napisać a zamieszcze go na jakimś serwerze...

 

Na początek felga .

Przepraszam za render ale nie umiem w V-ray'u zrobić szybkiego i w miare czystego renderu.

RENDER

SIATKA

 

Edit: 2 felga . Siatki nie mam bo ... a zresztą , szkoda tłumaczyć :)

RENDER

Edited by mileS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Xiz0r - Dzieki :)

Przydały by mi się uwagi bo nie wiem co robie źle , a coś napewno jest źle .

Pozdrowienia.

 

Mam zamiar zrobić coś bardziej wymagającego , ale nie mam pomysłu.

Niechce żeby to było strasznie trudne bo znając mnie odłoże projekt.

Może ma ktoś jakiś pomysł?

 

Edit:

Swinger76 - oj napisalismy w podobnym czasie i cię pominełem :).

Łańcuszek sztuczny bo układałem ręcznie te oczka . Jest jakiś fajny sposób na auto układanie po utowrzonej szcieżce ? no ale żeczywiście jak w polsce to wszystko jest możliwe . Bo przecież tylko w niej są pomysły że ludzie nie pochodzą od małp jak twierdzi pewien znany pan .

Link to comment
Share on other sites

..::Krzysiek M::.. - Wszystkie komentarze te dobre i te złe będą mnie zachęcać do daleszej pracy.

Ciesze się że twierdzisz że idzie mi coraz lepiej gdyż o to chodziło bym się czegoś nauczył i rozwinął swoje skromne umiejętności.

Dzięki i pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

BarlogPL - Dzieki , co do pomysłow to żeczywiście nie jest to łatwa sprawa bo jestem za słaby na bardziej skomplikowane modele i często nie daje rady :/

ja też bym musiał poćwiczyć

To dawajta ;) będe czekał i zycze powodzenia w razie czego pisz =>

Link to comment
Share on other sites

gryf za grubyi wyglada jakby byl prostokatny a powinien miec przekroj litery C albo U, główka tez troche grupa, klucze wyglądają troche inaczej tzn nie wchodza w deche ale sa przyczepione z dołu. Po za tym pickupy troche płaskie i mostek jakis dzwny, ale ogolnie fajnie. Wiem, wiem zboczenie muzyczne:)

Link to comment
Share on other sites

Sventevith - hehe ja gitare miałem 2 razy w ręku i jeszcze kiedyś jedną popsułem więc bardzo możliwe że ta gitara odstaje od norm ;p . ogulnie cała gitarka to może 3 godziny roboty więc to też ma odbicie na takie szczegóły..

 

Mam odrazu pytanie :

Mój komp to 1024 ramu i procek 3.0 a jednak nawet na tym modelu już nie działała płynnie , powiem nawet że dość uporczywie się tnie .

Czy to może być wina jakiś ustawieniach w maxie ? Czy poprostu tak jest ?

 

EDIT:

Wrzucam jeszcze takiego na szybko wydzierganego miniguna ..

KLIK

Link to comment
Share on other sites

bardzo przyzwoite te modele (na gitarach się nie znam)

 

co do maxa który się zacina, powiedz nam ile model ma poly, to się oceni czy max ma prawo czy nie. chociaż tak na oko nie powinien, mam trochę gorsze parametry i zazwyczaj działa płynnie.

ewentualnie przełącz driver z openGL na direct3d albo na odwrót. (customize => preferences gdzieś tam configure driver)

może też masz za dużo innych ramożernych programów otwartych. (opera, photoshop, jakieś gry itd - niepotrzebne pozamykaj)

Link to comment
Share on other sites

BarlogPL - nie poddawaj się ;) >TU

Swinger76 - Dzięki za komenta, co do tej sprawy na PM to zobaczymy co to będzie :)

Ania - Do ciebie jeszcze mi bardzo ,bardzo dużo brakuje , dziekuje że się tutaj pojawiłaś :] .

Co to sprawy z tym maxem to później coś tam pogrzebie a model pewnie nie przekracza 40 k .

Link to comment
Share on other sites

Dobra czas lecieć dalej .

Ostatnio nie miałem siły przysiedzieć przy maxie i nic nie skrobałem ,

naszczęście "szanowny" Swinger :)) zachęcił mnie do motoryzacji i zaczełem troszke obrabiać tutoriala z fiatem 500 i znowu wyratował mnie swinger tłumacząc podstawy i błędy za co mu DZIĘKUJE .

Zmęczony fiacikiem postanowiłem iść w bardziej ciekawe auta i zaczełem robić Sedana(BMW) .

Troszke poszedłem na własną ręke więc model może troszke odbiegać od orginału .... Prosze o C&C (Jeszcze musze go troszke poprostować)

RENDER

SIATKA

Link to comment
Share on other sites

3 model i no coments :) normalnie załamać się można :P

KARNISZ:

 

RENDERfull

 

RENDERnoSymetry

 

SIATKA

 

EDIT :

 

Witam , tym razem chciałem sobie zrobić głowe ( anime ) chodziło przede wszystkim o nauczeniu sie jakis podstaw takiego modelingu . A po drugie o topologie .

Niech ktoś mi powie czy idę w dobrym kierunku i jakie popełniam błedy ...

3fb24602543b7f3emed.jpg

75887bf34db31186med.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Witam , od zawsze chciałem nauczyć się organiki , wiadomo przydaje się żeby jakąś lepszą scenke zrobić, tak więc ćwiczę twarz , refki wziełem z jakiegoś tutka , ale w modelowaniu idę na własną ręke. Daje to radę chodz trochę ?

gowazs5.th.jpg

gowawireez7.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem to jedna z fajniejszych siatek:

 

b4471e516cad461d.gif

 

Ja też zaczynałem od tego tutoriala i jeszcze wielu innych i doszedłem do takiego wniosku, że najlepszą nauką jest uruchomienie ZBrusha i wychodzenie z kulki lub ewentualnie jakiejś słabo uformowanej bazy. Później dodasz sobie siatkę w Zbrushu taką jak na obrazku i wszystko. W ZBrushu od razu widzisz co robisz, a w przypadku budowy siatek poligon po poligonie możesz się szybko zniechęcić. W każdym razie polecam Ci spróbować ZBrusha.

Link to comment
Share on other sites

Maykel -> Jest dużo ładnych głow zrobionych poly i wcale nie gorszych od zbrushowych.

Mam zbrusha ale nie orientuję się w nim zupełnie i jednak pozostane narazie na poly-modelingu bo i tak nawet jak bym miał siąść do sculptu to muszę się nauczyć podstaw w maxie. Ale dzięki :)

Link to comment
Share on other sites

Maykel -> stronka nie działa , Zbrusha się boje bo czuje że nie mam kontroli nad modelem, pewnie to przez nie znanie nawet interfejsu . Zresztą zbrush zawsze kojarzył mi się z bardziej artystycznym podejsciem do modelowania , a z moją artystycznością dobrze nie jest .

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Posłuchałem się maykela i odstawiłem na chwile Vip'y w zamian wziąłem się za poznanie interfacu Zbrusha .

Cały wczorajszy dzień minął mi na ściąganiu i oglądaniu tutkow klicka(Wielki Resp.) strasznie mi one pomogły i postanowiłem oskrobać trochę basemesha który był już w zbrushu(narazie pogress) . jedzcie po mnie ..... Czekam na wielkiego klapsa :D

zbrushrd9.jpg

Link to comment
Share on other sites

nie znam się, ale podłóż go może pod jakiś refek, bo chyba kolana ma za nisko.

Mnie to do dupy niepodobne wychodziły, a Ty sobie nieźle radzisz, nie przejmuj się jesli są jakies błędy, przecież Ajnsztajn nie był od razu Ajnsztajnem :D

Ja to bym się stopniowo uczył, najpierw nawalił ze sto głów, a później leciał niżej... oczywiście im niżej, tym szybciej wolałbym model zmienić na kobiete ;)

Link to comment
Share on other sites

chyba musisz dokładniej przyjrzeć się jakimś referkom anatomicznym - muskuły jakoś dziwnie ci się układają. Masz za dużo mięśni brzucha, bicepsy jakoś dziwnie rozdwojone (no chyba że to mają być tricepsy - a jak tak to raczej bardziej z tyłu ręki niż z przodu), ten duży mięsień na udzie - co to jest? jeśli sartorius to trochę dziwny, a jeśli nie sartorius to nie mam pojęcia co to? Golenie poszły ci na zewnątrz a powinny lecieć mniej więcej środkiem nogi. walcz - jak się poddasz to się sparzysz do zbrusza a to zawsze szkoda.

Link to comment
Share on other sites

Maykel ->z tymi kolanami możliwe ,chociaż w tym miejscu były już na base mashu( stand. brush ) . (do dupy)Chyba nie było aż tak źle ?:P Dzięki za uwagi, a mi jakoś tak wyszło tylko dlatego że miałem już tą baze tak to pewnie by był jeden wielki babol .

Na razie będę musiał się w jakimś sofcie bez sculpta organiki nauczyć a potem się detalem pobawię w Zbrushu . Dzięki za doping ;-)

 

marcin wuu -> wiem , wiem .... dużo tu niezgodności ,ale głównie bawiłem się żeby zaprzyjaźnić się z Zbrushem , nie podglądałem żadnych referencji , co do mięśni na brzuchu to tu straszna gafa ... Muszę dużo ciał pooglądać i nie będę prosił o strony z dobrymi pomocami bo gdzieś na forum się tego pełno szwęda .

 

Claude -> Miło mi to słyszeć , dzięki za motywacje :*

 

Ogólnie dzięki z posty i zabieram się do pracy , na pierwszy ogień rzucam głowy ... i od razu pytanie , Jak bardzo dokładny musi być model pod zbrusha ? Wystarczy trochę porozciągany box o proporcjach głowy i na to detal czy jednak lepiej potroszczyć się o ambitniejszy model w maxie ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy