madman1987 Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 Witam. Troche nie postowałem ale to nie znaczy, że próżnowałem :) Powróciłem do nauki blendera- jakieś dwie godzinki zabawy z wirtualnymi dłutkami. c&c welcome
Creator Napisano 12 Marzec 2007 Napisano 12 Marzec 2007 no całkiem nieźle, zbierałem kiedyś Skavenów ;)
_michal Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Świetnie! Jak tylko dodadzą Ngony, to reszta softów padnie lol Dobra pracka. Blender umie piec normalki?
madman1987 Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 umie umie i to bardzo ladnie, robisz sobie low, robisz sobie hi, instalujesz na kompie ati normal mappera, odpalasz w scryptach export to ati normal mapper, otwiera Ci sie okno z opcjami, wybierasz cage, rozmiar mapy, typ puszczania promieni, dajesz bake, w konsoli procenciki leca, jak skonczysz masz normal mapke jak sie patrzy :) blender ma tez jakies swoje bakowanie normalnych, ale nie ma jeszcze prjekcji, ten sposob jest na prawde wygodny, bo nie wychodzac z DARMOWEGO programu przygotowyjesz low poly, hi poly, palisz normalne, zamalowujesz seamy i dysponujesz podgladem z shaderami hlsl w engine, robiac postac mozesz sobie pobiegac ogladajac texturki etc, zas enviro spacer po lokacji na pewno pomoze Ci dopiac karzdy detal na ostatni guzik (nie, nie placa mi z fundacji blendera XD) na prawde profesjonalny program, od kilku tygodni nie mialem nawet potrzeby wlaczac maxa ani lw, animacje tez zaczalem robic w blenderze ufff :) EDIT- ngony juz sa :P zaznaczasz x facow, wciskasz F> make Ngon, tak samo czyscisz ngona, jeszcze srednio dziala ale pomaga wyczyscic siatke podczas pracy
designboot Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 mało skavenowy .. wygląda bardziej jak ufo .. ale to tylko przez pare detali jak np bródka długość górnej szczęki, ucho dziwne .. zobacz arty skavenów z warhammeronline :) http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_01.jpg http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_02.jpg http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/CA_May_2006_13.jpg
kru Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 fajne ale skaven to to nie jest - chyba ze sie spaczenia nazarl
Maqs Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Ładnie. Wiesz mysle ze jak wyłączysz grid floor to bedzie ci lepiej sie sculptowało;) View-->View proporties i wyłącz grid floor oraz X i Y Axis proponuje tez nacisnac Shift+Spacja bedziesz mial full screena, aha no i mozesz tez nacisnac N wtedy wszystkie opcje do sculpta bedziesz mia na wierzchu.
madman1987 Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 designboot; kru- skaven to po prostu nazwa, ktora mi pasowala, to nie ma byc zaden konkretny skaven i nie wzorowalem sie na niczym- fun, szczuropodobne i tyle :P maqs- wiem, ale wole ctrl+uparrow :P tak btw robilem kiedys sporo w blenderze teraz robie na nim w pracy wiec podstawy przynajmniej mam ;)
Maqs Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Spoko, moglbys jeszcze pokazac screena ze smoothem? no i ciekawi mnie base :)
madman1987 Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 a wiec screenik ze smoothem (na solidzie tym razem bo kompik kwiczy XD) i base (wiem, wiem, balaganiarski ;) pozdrowki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się