Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

umie umie i to bardzo ladnie, robisz sobie low, robisz sobie hi, instalujesz na kompie ati normal mappera, odpalasz w scryptach export to ati normal mapper, otwiera Ci sie okno z opcjami, wybierasz cage, rozmiar mapy, typ puszczania promieni, dajesz bake, w konsoli procenciki leca, jak skonczysz masz normal mapke jak sie patrzy :) blender ma tez jakies swoje bakowanie normalnych, ale nie ma jeszcze prjekcji, ten sposob jest na prawde wygodny, bo nie wychodzac z DARMOWEGO programu przygotowyjesz low poly, hi poly, palisz normalne, zamalowujesz seamy i dysponujesz podgladem z shaderami hlsl w engine, robiac postac mozesz sobie pobiegac ogladajac texturki etc, zas enviro spacer po lokacji na pewno pomoze Ci dopiac karzdy detal na ostatni guzik (nie, nie placa mi z fundacji blendera XD)

na prawde profesjonalny program, od kilku tygodni nie mialem nawet potrzeby wlaczac maxa ani lw, animacje tez zaczalem robic w blenderze

ufff :)

EDIT- ngony juz sa :P zaznaczasz x facow, wciskasz F> make Ngon, tak samo czyscisz ngona, jeszcze srednio dziala ale pomaga wyczyscic siatke podczas pracy

Napisano

mało skavenowy .. wygląda bardziej jak ufo .. ale to tylko przez pare detali jak np bródka długość górnej szczęki, ucho dziwne .. zobacz arty skavenów z warhammeronline :)

 

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_01.jpg

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_02.jpg

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/CA_May_2006_13.jpg

Napisano

Ładnie.

Wiesz mysle ze jak wyłączysz grid floor to bedzie ci lepiej sie sculptowało;)

View-->View proporties i wyłącz grid floor oraz X i Y Axis proponuje tez nacisnac Shift+Spacja bedziesz mial full screena, aha no i mozesz tez nacisnac N wtedy wszystkie opcje do sculpta bedziesz mia na wierzchu.

Napisano

designboot; kru- skaven to po prostu nazwa, ktora mi pasowala, to nie ma byc zaden konkretny skaven i nie wzorowalem sie na niczym- fun, szczuropodobne i tyle :P

maqs- wiem, ale wole ctrl+uparrow :P tak btw robilem kiedys sporo w blenderze teraz robie na nim w pracy wiec podstawy przynajmniej mam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności