Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Troche nie postowałem ale to nie znaczy, że próżnowałem :) Powróciłem do nauki blendera- jakieś dwie godzinki zabawy z wirtualnymi dłutkami. c&c welcome

skavendt2.jpg

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetnie!

 

Jak tylko dodadzą Ngony, to reszta softów padnie lol

 

Dobra pracka. Blender umie piec normalki?

Napisano
  • Autor

umie umie i to bardzo ladnie, robisz sobie low, robisz sobie hi, instalujesz na kompie ati normal mappera, odpalasz w scryptach export to ati normal mapper, otwiera Ci sie okno z opcjami, wybierasz cage, rozmiar mapy, typ puszczania promieni, dajesz bake, w konsoli procenciki leca, jak skonczysz masz normal mapke jak sie patrzy :) blender ma tez jakies swoje bakowanie normalnych, ale nie ma jeszcze prjekcji, ten sposob jest na prawde wygodny, bo nie wychodzac z DARMOWEGO programu przygotowyjesz low poly, hi poly, palisz normalne, zamalowujesz seamy i dysponujesz podgladem z shaderami hlsl w engine, robiac postac mozesz sobie pobiegac ogladajac texturki etc, zas enviro spacer po lokacji na pewno pomoze Ci dopiac karzdy detal na ostatni guzik (nie, nie placa mi z fundacji blendera XD)

na prawde profesjonalny program, od kilku tygodni nie mialem nawet potrzeby wlaczac maxa ani lw, animacje tez zaczalem robic w blenderze

ufff :)

EDIT- ngony juz sa :P zaznaczasz x facow, wciskasz F> make Ngon, tak samo czyscisz ngona, jeszcze srednio dziala ale pomaga wyczyscic siatke podczas pracy

Napisano

mało skavenowy .. wygląda bardziej jak ufo .. ale to tylko przez pare detali jak np bródka długość górnej szczęki, ucho dziwne .. zobacz arty skavenów z warhammeronline :)

 

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_01.jpg

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_02.jpg

http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/CA_May_2006_13.jpg

Napisano

fajne ale skaven to to nie jest - chyba ze sie spaczenia nazarl

Napisano

Ładnie.

Wiesz mysle ze jak wyłączysz grid floor to bedzie ci lepiej sie sculptowało;)

View-->View proporties i wyłącz grid floor oraz X i Y Axis proponuje tez nacisnac Shift+Spacja bedziesz mial full screena, aha no i mozesz tez nacisnac N wtedy wszystkie opcje do sculpta bedziesz mia na wierzchu.

Napisano
  • Autor

designboot; kru- skaven to po prostu nazwa, ktora mi pasowala, to nie ma byc zaden konkretny skaven i nie wzorowalem sie na niczym- fun, szczuropodobne i tyle :P

maqs- wiem, ale wole ctrl+uparrow :P tak btw robilem kiedys sporo w blenderze teraz robie na nim w pracy wiec podstawy przynajmniej mam ;)

Napisano

Spoko, moglbys jeszcze pokazac screena ze smoothem? no i ciekawi mnie base :)

Napisano
  • Autor

a wiec screenik ze smoothem (na solidzie tym razem bo kompik kwiczy XD) i base (wiem, wiem, balaganiarski ;)

skavensmoothai0.jpg

skavencagenu9.jpg

pozdrowki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności