Napisano 12 Marzec 200718 l Witam. Troche nie postowałem ale to nie znaczy, że próżnowałem :) Powróciłem do nauki blendera- jakieś dwie godzinki zabawy z wirtualnymi dłutkami. c&c welcome
Napisano 13 Marzec 200718 l Świetnie! Jak tylko dodadzą Ngony, to reszta softów padnie lol Dobra pracka. Blender umie piec normalki?
Napisano 13 Marzec 200718 l Autor umie umie i to bardzo ladnie, robisz sobie low, robisz sobie hi, instalujesz na kompie ati normal mappera, odpalasz w scryptach export to ati normal mapper, otwiera Ci sie okno z opcjami, wybierasz cage, rozmiar mapy, typ puszczania promieni, dajesz bake, w konsoli procenciki leca, jak skonczysz masz normal mapke jak sie patrzy :) blender ma tez jakies swoje bakowanie normalnych, ale nie ma jeszcze prjekcji, ten sposob jest na prawde wygodny, bo nie wychodzac z DARMOWEGO programu przygotowyjesz low poly, hi poly, palisz normalne, zamalowujesz seamy i dysponujesz podgladem z shaderami hlsl w engine, robiac postac mozesz sobie pobiegac ogladajac texturki etc, zas enviro spacer po lokacji na pewno pomoze Ci dopiac karzdy detal na ostatni guzik (nie, nie placa mi z fundacji blendera XD) na prawde profesjonalny program, od kilku tygodni nie mialem nawet potrzeby wlaczac maxa ani lw, animacje tez zaczalem robic w blenderze ufff :) EDIT- ngony juz sa :P zaznaczasz x facow, wciskasz F> make Ngon, tak samo czyscisz ngona, jeszcze srednio dziala ale pomaga wyczyscic siatke podczas pracy
Napisano 13 Marzec 200718 l mało skavenowy .. wygląda bardziej jak ufo .. ale to tylko przez pare detali jak np bródka długość górnej szczęki, ucho dziwne .. zobacz arty skavenów z warhammeronline :) http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_01.jpg http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/WAR_CA_00806_02.jpg http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/full/CA_May_2006_13.jpg
Napisano 13 Marzec 200718 l Ładnie. Wiesz mysle ze jak wyłączysz grid floor to bedzie ci lepiej sie sculptowało;) View-->View proporties i wyłącz grid floor oraz X i Y Axis proponuje tez nacisnac Shift+Spacja bedziesz mial full screena, aha no i mozesz tez nacisnac N wtedy wszystkie opcje do sculpta bedziesz mia na wierzchu.
Napisano 13 Marzec 200718 l Autor designboot; kru- skaven to po prostu nazwa, ktora mi pasowala, to nie ma byc zaden konkretny skaven i nie wzorowalem sie na niczym- fun, szczuropodobne i tyle :P maqs- wiem, ale wole ctrl+uparrow :P tak btw robilem kiedys sporo w blenderze teraz robie na nim w pracy wiec podstawy przynajmniej mam ;)
Napisano 13 Marzec 200718 l Spoko, moglbys jeszcze pokazac screena ze smoothem? no i ciekawi mnie base :)
Napisano 13 Marzec 200718 l Autor a wiec screenik ze smoothem (na solidzie tym razem bo kompik kwiczy XD) i base (wiem, wiem, balaganiarski ;) pozdrowki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto