golum Napisano 15 Marzec 2007 Share Napisano 15 Marzec 2007 Witam wszystkich!!! Długo mnie tutaj nie było a jak byłem to raczej na forum 2d. Jednak studia które zacząłem raczej obliguja mnie do opanowania 3dmaxa. Wiec żeby poćwiczyć zrobiłem taki oto prosty głośnik...wiem że jest mnustwo błędów i to duzych...ale wole przjść juz do natępnej pracy. nie wiem tylko dlaczego tył głośnika i kabel nie chciały mi się wygładzić? Prosze nie śmiejcie sie z tego drewna...starałem się:) Prosze o rady i wasze opinie. pozdrawiam P.S. To moja czwarta praca w tym programie...na przestrzeni 2lat:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 zbyt oszczędnie w polygony poszedłeś i kanciato wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 a tyl glosnikow to smoothem trza bylo potraktowac, to przynajmniej tej oszczednosci nie bylo by widac;, no chyba ze na brzegach;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 no dokłądnie, kanciato troszke :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golum Napisano 16 Marzec 2007 Autor Share Napisano 16 Marzec 2007 własnie próbowalem ja potraktować smoothem ale niewiedzieć dlaczego niec się nie znmieniło (w edit poli, zaznaczyłem odpowiednie płaszczyzny i czy dałem np:35 czy też auto. nic się nie zmieniało albo cała płaszczyzna zaczękla wariować:) ) No nic...pewnie tego już nie zmienie:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaro16 Napisano 16 Marzec 2007 Share Napisano 16 Marzec 2007 drewno za bardzo odbija.czemu nie pokazałeś przód głośnika?Ogólnie to sie duzo nie na pracawałeś;d Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 17 Marzec 2007 Share Napisano 17 Marzec 2007 potraktuj to mesh smothem a nie smothem... chociaż w sumie smooth też by się przydał. póki co to pi*drzwi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 17 Marzec 2007 Share Napisano 17 Marzec 2007 Słabiutko. Kiepskie ujęcie, shadery, tekstury. Do tego mało widać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 17 Marzec 2007 Share Napisano 17 Marzec 2007 Ta proceduralna (zgaduje) tekstura drewna kiepsko wyglada, przepalona za bardzo, miekkie cienie by sie przydaly, no i kwadratowo. Mowiac inaczej, popracuj jeszcze troche to bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 21 Marzec 2007 Share Napisano 21 Marzec 2007 4 prace w ciągu 2 lat hmmm... :) łądnie.. widze że nie tylko ja mam taki zamół w 3d :D. . elo.. co do głośnika to wiecej pracy w niego wrzuć!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
golum Napisano 22 Marzec 2007 Autor Share Napisano 22 Marzec 2007 Dzieki za komentarze...zdaje sobie sprawe z tego że nie jest to praca precyzyjna i nie wyglada oszałamiajaco:] , ale nie będe juz tego poprawiał bo przy modelu właściwie testowałem różne opcje modelowania przeważnie nie znajac konsekwencji urzycia danego narzędzia co doprowadziło do mnustwa bugów w modelu:) musiałbym robic model praktcznie od nowa...a nie jest to mój wymarzony temat...obecnie zajmuje sie łazienką (również poopularny temat) i mam nadzieje ze jeszcze dzisiaj znajdzie sie w wipie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czapka28 Napisano 2 Maj 2007 Share Napisano 2 Maj 2007 Mam rozumiec, że w tym głosniku był mikrofon, który nagrał "Taśmy prawdy"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi