Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam niewielki problemik, tzn. w renderze (za pomoca brazila 1) widoczne sa z bliska kwadraciki (tej wielkosci ruchomego, czerwonego kwadratu) i nie wiem jaka za to jest odpowiedzialna opcja. Nie najlepiej to wyglada... jak wyrenderowac objekt, ktory znajduje sie w odleglosci np.1800 cm od kamery, aby obraz byl ostry i widoczne bylyby szczegoly, a zarazem proste krawedzie ?

z gory tnkx

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 3,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jest to mozliwe w naturze? Nie. Albo niska ogniskowa z bliska, albo wysoka z duzej, w ostatecznosci bezkonkurencyjny jest rzut rownolegly.

Napisano
  • Autor

tnkx nie zupelnie na taka odpowiedz liczylem, bardziej interesowaly mnie te kwadraty ...

Napisano

Prosi│ bym o trochŕ szczegˇ│ˇw. Na wyrenderowanym obrazie pozostaj▒ obwˇdki sektorˇw renderingu Brazila?

Napisano

W zak│adce image samplin control zwiŕksz wielkoŠ min i max samples (myÂlŕ, ┐e 1 lub 2 powinno pomˇc :-)

Napisano
  • Autor

Gotham: chyba cos takiego, tak jakby obraz skladal sie z kwadratow renderowanych oddzielnie \"widoczne sa kwadraty\"

Anonymous: sample wybralem p3

Napisano

Oho, to co powa┐niejszego i niezwi▒zanego z samplingiem.

 

Nie spotka│em siŕ z tym, sprawdzŕ w dokumentacji i jutro ci odpowiem konkretnie, co jest nie tak.

Napisano

MyÂla│em nad tym i niestety muszŕ skapitulowaŠ. Jest to b│▒d od ciebie niezale┐ny, mo┐esz co najwy┐ej pobawiŠ siŕ segmentowaniem ekranu (sposobami etc.) na ostatniej zak│adce.

 

Przykro mi nie mogŕ ci pomˇc. Jak▒ masz wersjŕ Brazila?

Napisano
  • Autor

Gotham, wielkie tnkx za zainteresowanie sie ... wersja brazila 1.0

Najwyrazniej mam skopana wersje, gdybym mial duzo pieniedzy to bym dzialal na org., pewnie wowczas nie byloby problemow :-)

Napisano
  • Autor

zauwazlem ze wiekszczosc moich problemow z krzaczeniem sie maxa sa spowodowane przez niego ...

Chyba przesiade sie na scanlina albo jakis inny :-(

Napisano

Sprˇbuj jeszcze pobawiŠ siŕ opcjami Âwiat│a, jak s▒ za niskie to te┐ siŕ krzaczy, a poza tym mo┐esz zmieniŠ wielkoŠ tych kwadracikˇw na wiŕksz▒ lub mniejsz▒. SPrawd╝ to!

Napisano

ja o tym slyszalem, tylko ze w przypadku finalrender i maszyn dwuprocesorowych :-))) zdaje sie ze to jest jakis blad zaokraglania liczb rzeczywistych... jezeli masz mozliwosc to sprobuj pozyczyc od kogos procesor i/lub pamiec i zapusc render, popatrz czy dalej sa te kwadraciki...

Napisano
  • Autor

tnkx ale znalazlem cos ciekawego nie wiem tylko na ile jest to prawda, ale mam rowniez zainstalowana maye i znalazlem to ze gryzie sie z maxem, poniewaz kozystaja z tych samych plikow (chyba 5-ciu)

marczak: hmm uzywam athlona 1 ghz i 256 ddr, watpie aby byl to problem

tnkx wszystkim za zainteresowanie :-) jeszcze sprobuje sie troche pomeczyc moze inna wersje jeszcze sprawdze ...

Napisano

a mo┐e jaki screen ? generalnie, obraz wygl▒da jak pos│adany z kwadratˇw wtedy gdy jest za niskie samplowanie GI

Napisano

czy to co w tym stylu jak na za│▒czonym obrazku ?

 

[Edited on 29-10-2002 by marcoos]

Napisano

excuse me, a to nie jest po prostu jpeg o potwornej kompresji??

Napisano
  • Autor
Originally posted by marcoos

czy to co w tym stylu jak na za│▒czonym obrazku ?

 

[Edited on 29-10-2002 by marcoos]

 

cos podobnego, tylko obiekt jest renderowany niezle, a roznice miedzy tymi kwadratami sa zdecydowanie mniej widoczne ...

Napisano

wygl▒da okropnie bo specjalnie na potrzeby tego obrazka maxymalnie zanirzy│em samplowanie GI ( -4/-4) i viev rate (2)

Napisano

ta sama scena przy saplach GI -1/0 i view rate 15 wygl▒da ju┐ tak jak poni┐ej, je┐eli podnoszenie tych parametrˇw nie pomaga to nie wiem o co mo┐e chodziŠ...

 

[Edited on 30-10-2002 by marcoos]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności