P4VV37 Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Robiąc orbba z quaqe zauważyłem że mam braki w modelowaniu więc zabrałem się za model porcelanowego słonia. Trąbę podniosę później, na razie niech powisi.
Bruneq Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 ahahahahahhahahahahahah...zdjecie sloni po lewej bezcenne !!!!!!!!!!!!! a co do modelingu...to musisz jeszcze popracowac! unikaj 3katow...bo masz ich sporo! a i przedewszystkim...nawet porcelanowe slonie maja uszy!!
P4VV37 Napisano 2 Kwiecień 2007 Autor Napisano 2 Kwiecień 2007 Już dorobiłem uszy i usunąłem kilka /\. Wiem że uszy jeszcze do poprawy. Zaczyna już wyglądać jak słoń. Jeszcze ogon ,detale i poprawki.
kubi Napisano 2 Kwiecień 2007 Napisano 2 Kwiecień 2007 Zaczyna wyglądać prawie jak słoń. Za szeroko ma nogi rozstawione, jakis taki za pękaty w korpusie jest. Zrób mu łagodniejsze załamania.
P4VV37 Napisano 2 Kwiecień 2007 Autor Napisano 2 Kwiecień 2007 O.K. Odchudziłem go, trochę złagodziłem kształty i poprawiłem ucho.
P4VV37 Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 Niewielki update, dodałem ogon. Chciałem wyglądem przybliżyć trochę model do porcelanowej figurki, wyszło jak widać.
Levus Napisano 3 Kwiecień 2007 Napisano 3 Kwiecień 2007 A ogon to po co mu do tyłka przylepileś? Trąba jakaś płaska na końcu, nie wierzę, że słonie mają takie:D Pracuj pracuj! Pozdrawiam!
P4VV37 Napisano 3 Kwiecień 2007 Autor Napisano 3 Kwiecień 2007 Ogon taki przyczepiony bo wszystkie porcelanowe słonie tak mają, przynajmniej te które mam. Trąba może rzeczywiście trochę za płaska, poprawie. Dlaczego mam taką zabawną miniaturkę?
P4VV37 Napisano 4 Kwiecień 2007 Autor Napisano 4 Kwiecień 2007 Dobra, chyba przechodze już do mapowania. Detale dodam w texturze, przy okazji podniosę trombę.
cta Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 do żywego słonia dużo mu brakuje, ten jest niby porcelanowy, ale... napewno nie kupił bym go :P
Darken Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Heh, chińska podróbka słonia. On taki cherlawy jest. Ja bym go zaczął od nowa. ;D Pozdr.
P4VV37 Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 W takim razie jeszcze nad nim posiedzę. Poprawiłem tył, zmieniłem trochę kształt brzucha Jeszcze przednie łapy i uszy trzeba poprawić. Pozatym widze coś że twarz trochę nie ten teges.
brumugun Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Kształt pupy jeszcze coś nie gra, za płaska z tyłu, trochę kwadratowy grzbiet, uszy dziwnie połączone z głową , poszerz tego fejsa z którego extrudowałeś ucho. Zresztą, co ja tu będę paplał, masz linka do fotek porcelanowego słonia, pstrykałem sobie kiedyś refki, bo sam musiałem takiego wymodelować, to udostępnię je: http://www.martagadomska.neostrada.pl/others/slonref.rar Powodzenia. Pozdro Brumugun.
P4VV37 Napisano 8 Kwiecień 2007 Autor Napisano 8 Kwiecień 2007 Dzięki, zabrałem się już do poprawek, tylko że zniknęło mi ucho:( Zaznaczyłem ucho, kliknąłem "hide" i nie ma. Jak je przywrócić?
P4VV37 Napisano 9 Kwiecień 2007 Autor Napisano 9 Kwiecień 2007 To zaczynam poprawki. Nadal nie wiem jak odkryć ukryte poligony.
brumugun Napisano 10 Kwiecień 2007 Napisano 10 Kwiecień 2007 Czyli zaznaczyłeś face'y i prawy i z menu wybrałeś hide? Jeśli tak, to aby odkryć te face'y , przełączasz się na tryb selekcji obiektów, , prawy p myszki na słoniu i z menu daj show all , powinno odkryć, mi jak ukrywałem obiekty całe, (nie face'y) to wings ukrywał je na amen, nic nie pomagało, dlatego radze uważać z tym. ;]
P4VV37 Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Napisano 22 Kwiecień 2007 O.K. Modelowanie kończe. Trochę poćwiczyłem rendering w mayi i mentalu. brumugun- dzięki. Całe obiekty odkrywa się i zakrywa w geometry graph. Teraz myśle już nad renderem i texturami bo chciałbym wreszcie coś ciekawego w mayi to obok słonia to miałbyć wazon:)
P4VV37 Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Myślę że słonikowi należy się jakaś porządna scena. Na razie wygląda jak widać, słoń leży na stole, jak zmapuje to coś w kałamarzu to będzie to piórem, dziwny zwinięty kształt na blacie to kartka a na ścianie wisi obraz. Zmapowałem już wszystko co się dało jednak niektórych obiektów chyba w wingsie się nie da. W czym zmapować szafkę i krzesło (pobrane z http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35934 ale zmienię je þpóźniej na swoje.)? Maya, Blender...?
P4VV37 Napisano 24 Kwiecień 2007 Autor Napisano 24 Kwiecień 2007 Wstawiłem do mayi,wg. tego# tutoriala trzeba przestawić Photon Intensity i Exponent ale umnie ani przed zaznaczeniem Emit Photons ani po te opcje nie są aktywne. Uaktywnia mi się tylko Global Ilium photons. W Directional takie opcje są.
P4VV37 Napisano 25 Kwiecień 2007 Autor Napisano 25 Kwiecień 2007 O.K. Poradziłęm sobie. Zacząłem już rozumieć Mentala. Po kilku próbach mam coś takiego: Teraz materiały. Nie mogę znaleźć nigdzie paneli:( ................. Już znalazłem. wstawiłem kilka materiałów, zauważyłem że okna są za małe i jest tyle:
P4VV37 Napisano 26 Kwiecień 2007 Autor Napisano 26 Kwiecień 2007 Niewielki postęp, ale postęp. Nauczyłem się mapowania i używania 3D paint. Maya jest teraz dużo lepsza od maxa, tzn. dalej słabo w niej modeluje ale od tego mam przecierz Wings. Zastanawiam się co powiesić na tej ścianie. Teraz zaajmę się parapetem, oknami i materiałami scian. Czym zastąpić materiał na blacie? chyba jest za mały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się