Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robiąc orbba z quaqe zauważyłem że mam braki w modelowaniu więc

zabrałem się za model porcelanowego słonia. Trąbę podniosę później, na razie niech powisi.

 

screenshotoe1.png

 

outpu12an0.jpg

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ahahahahahhahahahahahah...zdjecie sloni po lewej bezcenne !!!!!!!!!!!!!

a co do modelingu...to musisz jeszcze popracowac! unikaj 3katow...bo masz ich sporo! a i przedewszystkim...nawet porcelanowe slonie maja uszy!!

Napisano
  • Autor

Już dorobiłem uszy i usunąłem kilka /\. Wiem że uszy jeszcze do poprawy.

Zaczyna już wyglądać jak słoń. Jeszcze ogon ,detale i poprawki.

screenshotwq1.jpg

Napisano

Zaczyna wyglądać prawie jak słoń. Za szeroko ma nogi rozstawione, jakis taki za pękaty w korpusie jest. Zrób mu łagodniejsze załamania.

Napisano
  • Autor

O.K. Odchudziłem go, trochę złagodziłem kształty i poprawiłem ucho.

screenshotes2.jpg

Napisano
  • Autor

Niewielki update, dodałem ogon. Chciałem wyglądem przybliżyć trochę model do porcelanowej figurki, wyszło jak widać.

screenshotkf4.jpg

screenshotkd2.jpg

screenshotyc0.jpg

Napisano

A ogon to po co mu do tyłka przylepileś?

Trąba jakaś płaska na końcu, nie wierzę, że słonie mają takie:D

 

Pracuj pracuj!

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Ogon taki przyczepiony bo wszystkie porcelanowe słonie tak mają, przynajmniej te które mam. Trąba może rzeczywiście trochę za płaska, poprawie.

 

 

Dlaczego mam taką zabawną miniaturkę?

Napisano
  • Autor

Dobra, chyba przechodze już do mapowania. Detale dodam w texturze, przy okazji podniosę trombę.

screenshotct7.jpg

Napisano

do żywego słonia dużo mu brakuje,

ten jest niby porcelanowy, ale... napewno nie kupił bym go :P

Napisano

Heh, chińska podróbka słonia. On taki cherlawy jest. Ja bym go zaczął od nowa. ;D

 

Pozdr.

Napisano
  • Autor

W takim razie jeszcze nad nim posiedzę. Poprawiłem tył, zmieniłem trochę kształt brzucha Jeszcze przednie łapy i uszy trzeba poprawić. Pozatym widze coś że twarz trochę nie ten teges.

screenshotcn7.jpg

screenshotou8.jpg

Napisano

Kształt pupy jeszcze coś nie gra, za płaska z tyłu, trochę kwadratowy grzbiet, uszy dziwnie połączone z głową , poszerz tego fejsa z którego extrudowałeś ucho. Zresztą, co ja tu będę paplał, masz linka do fotek porcelanowego słonia, pstrykałem sobie kiedyś refki, bo sam musiałem takiego wymodelować, to udostępnię je:

http://www.martagadomska.neostrada.pl/others/slonref.rar

Powodzenia.

Pozdro

Brumugun.

Napisano
  • Autor

Dzięki, zabrałem się już do poprawek, tylko że zniknęło mi ucho:(

Zaznaczyłem ucho, kliknąłem "hide" i nie ma. Jak je przywrócić?

Napisano
  • Autor

To zaczynam poprawki. Nadal nie wiem jak odkryć ukryte poligony.

my.php?image=screenshotji0.jpg

Napisano

Czyli zaznaczyłeś face'y i prawy i z menu wybrałeś hide?

 

Jeśli tak, to aby odkryć te face'y , przełączasz się na tryb selekcji obiektów, , prawy p myszki na słoniu i z menu daj show all , powinno odkryć, mi jak ukrywałem obiekty całe, (nie face'y) to wings ukrywał je na amen, nic nie pomagało, dlatego radze uważać z tym. ;]

Napisano
  • Autor

O.K. Modelowanie kończe.

Trochę poćwiczyłem rendering w mayi i mentalu.

brumugun- dzięki. Całe obiekty odkrywa się i zakrywa w geometry graph.

rendergv5.jpg

 

Teraz myśle już nad renderem i texturami bo chciałbym wreszcie coś ciekawego w mayi

 

to obok słonia to miałbyć wazon:)

Napisano
  • Autor

Myślę że słonikowi należy się jakaś porządna scena. Na razie wygląda jak widać, słoń leży na stole, jak zmapuje to coś w kałamarzu to będzie to piórem, dziwny zwinięty kształt na blacie to kartka a na ścianie wisi obraz. Zmapowałem już wszystko co się dało jednak niektórych obiektów chyba w wingsie się nie da. W czym zmapować szafkę i krzesło (pobrane z http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35934 ale zmienię je þpóźniej na swoje.)? Maya, Blender...?

 

 

screenshotjb8.jpg

Napisano
  • Autor

Wstawiłem do mayi,wg. tego# tutoriala trzeba przestawić Photon Intensity i Exponent ale umnie ani przed zaznaczeniem Emit Photons ani po te opcje nie są aktywne. Uaktywnia mi się tylko Global Ilium photons. W Directional takie opcje są.

Napisano
  • Autor

O.K. Poradziłęm sobie. Zacząłem już rozumieć Mentala. Po kilku próbach mam coś takiego:

 

render1sj7.jpg

 

Teraz materiały. Nie mogę znaleźć nigdzie paneli:(

 

.................

 

 

Już znalazłem. wstawiłem kilka materiałów, zauważyłem że okna są za małe i jest tyle:

render1qd5.jpg

Napisano
  • Autor

Niewielki postęp, ale postęp. Nauczyłem się mapowania i używania 3D paint.

Maya jest teraz dużo lepsza od maxa, tzn. dalej słabo w niej modeluje ale od tego mam przecierz Wings.

loltw0.jpg

render1xm5.jpg

Zastanawiam się co powiesić na tej ścianie.

 

Teraz zaajmę się parapetem, oknami i materiałami scian.

 

Czym zastąpić materiał na blacie? chyba jest za mały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności