Dawcio_m Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 Witam. Mam dziwny problemy z aa dlaczego tak sie wali na rowkach, juz tyle ustawień próbowałem i nic obecne to image sampler Adaptive QMC min subdiv 1 max 3 bez filtra (z filtrem jest to samo) jak zrobić łądne gładkie rowki z aa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 adaptive qmc dawaj tylko jak renderujesz za pomocą silnika GI QMC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 ok ale jak daje adaptive subdivision to jest praktycznie bez różnicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadzio Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 filtr Mitchel proponuje. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 tadzio juz dawałem mitchele catlumy itd i niema efektów własnie renderuje na adaptive subdivision gl na qmc i lc bez filtra to sie zobaczy;) EDIT no i nadal to samo:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
cta Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 min subdiv 1 max 3 weź max więcej np. 10 jak będzie źle to jeszcze więcej chociaż myśle, że 10 powinno styknąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadzio Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 i powodzenia z czasem renderingu zycze ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 no właśnie jak dałem 4 to już szlak mnie trafiał, a 10 pomoże? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Touch Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 10!!!??? 0_o Ja mam nadzieję, ze Wy wiecie, że do tego jest mnożnik, i to nie jest wartość rzeczywista;D A spróbuj jeszcze podkręcić może sampling dla lakieru i świateł;) Edit: Ogólnie to dobrze by było, żebyś wrzucił resztę ustawień renderera;) Pozdr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 5, 2007 Author Share Posted April 5, 2007 podiosłem subdivision dla laku i świateł i dalej na rowkach pikselowato Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaGuu Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 A pozaznaczaj w opcjach color mappingu wszystkie ptaszki i zobacz czy pomogło :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 ehh nie pomogło musze chyba całe studio i ustawienie od nowa robić i krok po kroku patrzeć kiedy sie aa zaczyna sypać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Z fixed na 4 powiedzmy, też tak wyglądało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 ok zrobiłem wszystko na nowo i jest dobrze niewiem co tam poprzestawiałem ale teraz jest oki dzięki wszystkim za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
waza Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 To może wytłumacz dla potomności o co chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 6, 2007 Author Share Posted April 6, 2007 waza przecierz pisałem, że niewiem co tam poprzestawiałem co to tłumaczyć EDIT eh zdałem sobie sprawę czemu sie to aa waliło jak by ktoś męczył sie z tymi ustwieniami to niech najpierw sprawdzi czy na model pada chociaż jedno światło bo jak model jest niedoświetlony to potem robi się to co mi się robiło;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robertus Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 ogolnie wartosc 'min' tez jest bardzo wazna , wazniejsza od rodzaju samplingu. przy 'min' - 1 nie bedzie nigdy ladnie. na finalny rendering proponuje ustawienia adaptive QMC 2/4 i powinno byc ok. aha, dodam ze wartosc minimalna jest wlasnie odpowiedzialna za cienkie linie, wlosy itd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 Jest wlasnie tak jak pisze Robertus, wartosc min jest w wielu wypadkach nawet wazniejsza od max w adaptive qmc, na przyklad roznica w czasie renderingu mieczy 2, 4 a 2, 10 nie jest bardzo duza, tych maksymalnych wartosci renderer uzywa tylko czasem. SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted April 21, 2007 Share Posted April 21, 2007 SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego? kiedy renderujesz np na IRR + LC to silnik AA QMC spowalnia, lub odwrodnie - kiedy renderujesz za pomoca GI QMC to Adaptive subdivision również spowalnia. wiem, ze tego nie piszą na spot3d, ale zrób testy a się przekonasz :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 SWRSC: no niezla ciekawostka, faktycznie musze to sprawdzic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dawcio_m Posted April 22, 2007 Author Share Posted April 22, 2007 SWRSC dzięki za ciekawostke;) Robertus i Chalek, a dzięki pobawie się jeszcze tą wartością min:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now