Napisano 5 Kwiecień 200718 l Witam. Mam dziwny problemy z aa dlaczego tak sie wali na rowkach, juz tyle ustawień próbowałem i nic obecne to image sampler Adaptive QMC min subdiv 1 max 3 bez filtra (z filtrem jest to samo) jak zrobić łądne gładkie rowki z aa
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Autor ok ale jak daje adaptive subdivision to jest praktycznie bez różnicy
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Autor tadzio juz dawałem mitchele catlumy itd i niema efektów własnie renderuje na adaptive subdivision gl na qmc i lc bez filtra to sie zobaczy;) EDIT no i nadal to samo:(
Napisano 5 Kwiecień 200718 l min subdiv 1 max 3 weź max więcej np. 10 jak będzie źle to jeszcze więcej chociaż myśle, że 10 powinno styknąć
Napisano 5 Kwiecień 200718 l 10!!!??? 0_o Ja mam nadzieję, ze Wy wiecie, że do tego jest mnożnik, i to nie jest wartość rzeczywista;D A spróbuj jeszcze podkręcić może sampling dla lakieru i świateł;) Edit: Ogólnie to dobrze by było, żebyś wrzucił resztę ustawień renderera;) Pozdr!
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Autor podiosłem subdivision dla laku i świateł i dalej na rowkach pikselowato
Napisano 5 Kwiecień 200718 l A pozaznaczaj w opcjach color mappingu wszystkie ptaszki i zobacz czy pomogło :)
Napisano 6 Kwiecień 200718 l Autor ehh nie pomogło musze chyba całe studio i ustawienie od nowa robić i krok po kroku patrzeć kiedy sie aa zaczyna sypać.
Napisano 6 Kwiecień 200718 l Autor ok zrobiłem wszystko na nowo i jest dobrze niewiem co tam poprzestawiałem ale teraz jest oki dzięki wszystkim za pomoc
Napisano 6 Kwiecień 200718 l Autor waza przecierz pisałem, że niewiem co tam poprzestawiałem co to tłumaczyć EDIT eh zdałem sobie sprawę czemu sie to aa waliło jak by ktoś męczył sie z tymi ustwieniami to niech najpierw sprawdzi czy na model pada chociaż jedno światło bo jak model jest niedoświetlony to potem robi się to co mi się robiło;)
Napisano 21 Kwiecień 200717 l ogolnie wartosc 'min' tez jest bardzo wazna , wazniejsza od rodzaju samplingu. przy 'min' - 1 nie bedzie nigdy ladnie. na finalny rendering proponuje ustawienia adaptive QMC 2/4 i powinno byc ok. aha, dodam ze wartosc minimalna jest wlasnie odpowiedzialna za cienkie linie, wlosy itd.
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Jest wlasnie tak jak pisze Robertus, wartosc min jest w wielu wypadkach nawet wazniejsza od max w adaptive qmc, na przyklad roznica w czasie renderingu mieczy 2, 4 a 2, 10 nie jest bardzo duza, tych maksymalnych wartosci renderer uzywa tylko czasem. SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego?
Napisano 21 Kwiecień 200717 l SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego? kiedy renderujesz np na IRR + LC to silnik AA QMC spowalnia, lub odwrodnie - kiedy renderujesz za pomoca GI QMC to Adaptive subdivision również spowalnia. wiem, ze tego nie piszą na spot3d, ale zrób testy a się przekonasz :)
Napisano 22 Kwiecień 200717 l Autor SWRSC dzięki za ciekawostke;) Robertus i Chalek, a dzięki pobawie się jeszcze tą wartością min:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto