Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam dziwny problemy z aa dlaczego tak sie wali na rowkach, juz tyle ustawień próbowałem i nic obecne to image sampler Adaptive QMC min subdiv 1 max 3 bez filtra (z filtrem jest to samo) jak zrobić łądne gładkie rowki z aa

702080b9b93d8588.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tadzio juz dawałem mitchele catlumy itd i niema efektów własnie renderuje na adaptive subdivision gl na qmc i lc bez filtra to sie zobaczy;) EDIT no i nadal to samo:(

Napisano
min subdiv 1 max 3

 

weź max więcej np. 10 jak będzie źle to jeszcze więcej chociaż myśle, że 10 powinno styknąć

Napisano

10!!!??? 0_o Ja mam nadzieję, ze Wy wiecie, że do tego jest mnożnik, i to nie jest wartość rzeczywista;D A spróbuj jeszcze podkręcić może sampling dla lakieru i świateł;)

 

Edit: Ogólnie to dobrze by było, żebyś wrzucił resztę ustawień renderera;)

Pozdr!

Napisano

A pozaznaczaj w opcjach color mappingu wszystkie ptaszki i zobacz czy pomogło :)

Napisano
  • Autor

ehh nie pomogło musze chyba całe studio i ustawienie od nowa robić i krok po kroku patrzeć kiedy sie aa zaczyna sypać.

Napisano

Z fixed na 4 powiedzmy, też tak wyglądało?

Napisano
  • Autor

ok zrobiłem wszystko na nowo i jest dobrze niewiem co tam poprzestawiałem ale teraz jest oki dzięki wszystkim za pomoc

Napisano
  • Autor

waza przecierz pisałem, że niewiem co tam poprzestawiałem co to tłumaczyć

EDIT eh zdałem sobie sprawę czemu sie to aa waliło jak by ktoś męczył sie z tymi ustwieniami to niech najpierw sprawdzi czy na model pada chociaż jedno światło bo jak model jest niedoświetlony to potem robi się to co mi się robiło;)

Napisano

ogolnie wartosc 'min' tez jest bardzo wazna , wazniejsza od rodzaju samplingu. przy 'min' - 1 nie bedzie nigdy ladnie. na finalny rendering proponuje ustawienia adaptive QMC 2/4 i powinno byc ok.

 

aha, dodam ze wartosc minimalna jest wlasnie odpowiedzialna za cienkie linie, wlosy itd.

Napisano

Jest wlasnie tak jak pisze Robertus, wartosc min jest w wielu wypadkach nawet wazniejsza od max w adaptive qmc, na przyklad roznica w czasie renderingu mieczy 2, 4 a 2, 10 nie jest bardzo duza, tych maksymalnych wartosci renderer uzywa tylko czasem.

 

SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego?

Napisano

SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego?

 

kiedy renderujesz np na IRR + LC to silnik AA QMC spowalnia, lub odwrodnie - kiedy renderujesz za pomoca GI QMC to Adaptive subdivision również spowalnia. wiem, ze tego nie piszą na spot3d, ale zrób testy a się przekonasz :)

Napisano
  • Autor

SWRSC dzięki za ciekawostke;)

Robertus i Chalek, a dzięki pobawie się jeszcze tą wartością min:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności