Dawcio_m Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 Witam. Mam dziwny problemy z aa dlaczego tak sie wali na rowkach, juz tyle ustawień próbowałem i nic obecne to image sampler Adaptive QMC min subdiv 1 max 3 bez filtra (z filtrem jest to samo) jak zrobić łądne gładkie rowki z aa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 adaptive qmc dawaj tylko jak renderujesz za pomocą silnika GI QMC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2007 ok ale jak daje adaptive subdivision to jest praktycznie bez różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 filtr Mitchel proponuje. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2007 tadzio juz dawałem mitchele catlumy itd i niema efektów własnie renderuje na adaptive subdivision gl na qmc i lc bez filtra to sie zobaczy;) EDIT no i nadal to samo:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cta Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 min subdiv 1 max 3 weź max więcej np. 10 jak będzie źle to jeszcze więcej chociaż myśle, że 10 powinno styknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 i powodzenia z czasem renderingu zycze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2007 no właśnie jak dałem 4 to już szlak mnie trafiał, a 10 pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 10!!!??? 0_o Ja mam nadzieję, ze Wy wiecie, że do tego jest mnożnik, i to nie jest wartość rzeczywista;D A spróbuj jeszcze podkręcić może sampling dla lakieru i świateł;) Edit: Ogólnie to dobrze by było, żebyś wrzucił resztę ustawień renderera;) Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 5 Kwiecień 2007 podiosłem subdivision dla laku i świateł i dalej na rowkach pikselowato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 5 Kwiecień 2007 Share Napisano 5 Kwiecień 2007 A pozaznaczaj w opcjach color mappingu wszystkie ptaszki i zobacz czy pomogło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2007 ehh nie pomogło musze chyba całe studio i ustawienie od nowa robić i krok po kroku patrzeć kiedy sie aa zaczyna sypać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 Z fixed na 4 powiedzmy, też tak wyglądało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2007 ok zrobiłem wszystko na nowo i jest dobrze niewiem co tam poprzestawiałem ale teraz jest oki dzięki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waza Napisano 6 Kwiecień 2007 Share Napisano 6 Kwiecień 2007 To może wytłumacz dla potomności o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 6 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2007 waza przecierz pisałem, że niewiem co tam poprzestawiałem co to tłumaczyć EDIT eh zdałem sobie sprawę czemu sie to aa waliło jak by ktoś męczył sie z tymi ustwieniami to niech najpierw sprawdzi czy na model pada chociaż jedno światło bo jak model jest niedoświetlony to potem robi się to co mi się robiło;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 21 Kwiecień 2007 Share Napisano 21 Kwiecień 2007 ogolnie wartosc 'min' tez jest bardzo wazna , wazniejsza od rodzaju samplingu. przy 'min' - 1 nie bedzie nigdy ladnie. na finalny rendering proponuje ustawienia adaptive QMC 2/4 i powinno byc ok. aha, dodam ze wartosc minimalna jest wlasnie odpowiedzialna za cienkie linie, wlosy itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 21 Kwiecień 2007 Share Napisano 21 Kwiecień 2007 Jest wlasnie tak jak pisze Robertus, wartosc min jest w wielu wypadkach nawet wazniejsza od max w adaptive qmc, na przyklad roznica w czasie renderingu mieczy 2, 4 a 2, 10 nie jest bardzo duza, tych maksymalnych wartosci renderer uzywa tylko czasem. SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 21 Kwiecień 2007 Share Napisano 21 Kwiecień 2007 SWRSC: ze co?, ze niby dlaczego? kiedy renderujesz np na IRR + LC to silnik AA QMC spowalnia, lub odwrodnie - kiedy renderujesz za pomoca GI QMC to Adaptive subdivision również spowalnia. wiem, ze tego nie piszą na spot3d, ale zrób testy a się przekonasz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 22 Kwiecień 2007 Share Napisano 22 Kwiecień 2007 SWRSC: no niezla ciekawostka, faktycznie musze to sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawcio_m Napisano 22 Kwiecień 2007 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2007 SWRSC dzięki za ciekawostke;) Robertus i Chalek, a dzięki pobawie się jeszcze tą wartością min:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się