Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

stworek calusny, model ciekawy/oryginalny, fajowy material, ale tlo do wywalenia- widac ze na szybko.

innymi slowy osiagnales chyba swoj cel bo mordka brzydala odrzuca na kilometr ;)

pozdr.

Napisano

ogólnie b.dobre, jedyne co to [jak dla mnie]wygląd tych światłocieni na.. szyji? [Jakieś takie sztuczne] no i jeszcze, że tak się czepne, takie barbarzyńskie ręczne rozmycia, miejscami [na krawędziach potworka].

PS. Pozdrów Supraśl od SchiZz'a [itEst Ja]

Napisano

Czesc ! bardzo fajny design i wykonanie kreatury. tak jak pisal Tadzio moznaby zmienic tlo , od siebie dodam , ze potwor jest na tyle fajny ze mozna by bylo zdecydowac sie na pionowy kadr i umiescic monstera w samym srodku. model , textura sa swietne i tu bym juz nic nie ruszal. swietna robota :)

pozdrawiam

Gość George82
Napisano
Witam, żadnych fajerwerków bo miałem tylko jeden dzień na zrobienie tego czegoś:)

 

Tez chcialbym kiedys tak zablysnac...:)

 

Dla mnie rewelacja, zwlaszcza ze zrobione w jeden dzien i bez zadnej "licencji"

Trzeba bedzie sie zaczac uczyc blenderka, albo innego wingsa...

 

Chyle czola i pozdrawiam!

Napisano

Tło i kadr to nie mój pomysł:) render będzie wydrukowany w jakimś czeskim piśmie o s-f i właśnie takie tło sobie zażyczyli, fakt że mogłem troche pobalansować kolorami, ale bałem sie że nie zdążę na czas, ofcourse zgadzam się z krytyką wiele tu do poprawy.

 

Co do tekstur, tu jest tylko spec, bump i reflection, kolor to tylko blenderowe procedury+nody.

 

Dzięki za komenty.

Napisano

Właśnie przez takie pracki uwierzyłem w Blendera, szkoda, że mi jeszcze tak dużo brakuje do Twojego poziomu, ale może kiedyś... W każdym razie gratki, bo wyszło świetnie(mówię o modelu, bo tło faktycznie bije po oczach). Mam jeszcze pytanka: czy renderowałeś to internalem? i jak zrobiłes taki materiał, że wygląda jak SSS??

Napisano

Tak renderowane w internalu.Na z fake'owanie sss jest masa sposobow ja wykorzystałem sposób renderdemona (Giuseppe Canino) czyli shadowmapki połączone z normalnym shaderem w nodach(w dużym skrócie bo trochę to skomplikowane), możesz też wyrenderować warstwy odpowiadające za przedni i tylny scatering i połączyć je z normalnym renderem w gimpie,ps albo blenderowym compositorze.

http://makewiki.aleppax.it/pmwiki/pmwiki.php/User/ANewMethodForSssShader

Gość Raffaello
Napisano

dla mnie bomba! podziwiam cie ze pracujesz na tych softach i dlatego dodatkowy punkt masz ode mnie!

model i texturki rewelka a o drugim planie juz zostało napisane ;-)

pzdro

Napisano

Śliczny jest, popraw go, zmień tło i wrzuć jeszcze raz. Na pulpit w sam raz. Gratulacje. ALe się zrymowało.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności