Napisano 8 Kwiecień 200717 l Witam, żadnych fajerwerków bo miałem tylko jeden dzień na zrobienie tego czegoś:) jednak mam nadzieje że sie wam spodoba. Soft jak zwykle: Blender i gimp. http://images20.fotosik.pl/210/f3c36fb6c3963b7a.jpg
Napisano 8 Kwiecień 200717 l stworek calusny, model ciekawy/oryginalny, fajowy material, ale tlo do wywalenia- widac ze na szybko. innymi slowy osiagnales chyba swoj cel bo mordka brzydala odrzuca na kilometr ;) pozdr.
Napisano 9 Kwiecień 200717 l ogólnie b.dobre, jedyne co to [jak dla mnie]wygląd tych światłocieni na.. szyji? [Jakieś takie sztuczne] no i jeszcze, że tak się czepne, takie barbarzyńskie ręczne rozmycia, miejscami [na krawędziach potworka]. PS. Pozdrów Supraśl od SchiZz'a [itEst Ja]
Napisano 9 Kwiecień 200717 l Czesc ! bardzo fajny design i wykonanie kreatury. tak jak pisal Tadzio moznaby zmienic tlo , od siebie dodam , ze potwor jest na tyle fajny ze mozna by bylo zdecydowac sie na pionowy kadr i umiescic monstera w samym srodku. model , textura sa swietne i tu bym juz nic nie ruszal. swietna robota :) pozdrawiam
Napisano 9 Kwiecień 200717 l Witam, żadnych fajerwerków bo miałem tylko jeden dzień na zrobienie tego czegoś:) Tez chcialbym kiedys tak zablysnac...:) Dla mnie rewelacja, zwlaszcza ze zrobione w jeden dzien i bez zadnej "licencji" Trzeba bedzie sie zaczac uczyc blenderka, albo innego wingsa... Chyle czola i pozdrawiam!
Napisano 9 Kwiecień 200717 l Autor Tło i kadr to nie mój pomysł:) render będzie wydrukowany w jakimś czeskim piśmie o s-f i właśnie takie tło sobie zażyczyli, fakt że mogłem troche pobalansować kolorami, ale bałem sie że nie zdążę na czas, ofcourse zgadzam się z krytyką wiele tu do poprawy. Co do tekstur, tu jest tylko spec, bump i reflection, kolor to tylko blenderowe procedury+nody. Dzięki za komenty.
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Właśnie przez takie pracki uwierzyłem w Blendera, szkoda, że mi jeszcze tak dużo brakuje do Twojego poziomu, ale może kiedyś... W każdym razie gratki, bo wyszło świetnie(mówię o modelu, bo tło faktycznie bije po oczach). Mam jeszcze pytanka: czy renderowałeś to internalem? i jak zrobiłes taki materiał, że wygląda jak SSS??
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Autor Tak renderowane w internalu.Na z fake'owanie sss jest masa sposobow ja wykorzystałem sposób renderdemona (Giuseppe Canino) czyli shadowmapki połączone z normalnym shaderem w nodach(w dużym skrócie bo trochę to skomplikowane), możesz też wyrenderować warstwy odpowiadające za przedni i tylny scatering i połączyć je z normalnym renderem w gimpie,ps albo blenderowym compositorze. http://makewiki.aleppax.it/pmwiki/pmwiki.php/User/ANewMethodForSssShader
Napisano 10 Kwiecień 200717 l dla mnie bomba! podziwiam cie ze pracujesz na tych softach i dlatego dodatkowy punkt masz ode mnie! model i texturki rewelka a o drugim planie juz zostało napisane ;-) pzdro
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Nom, tło psuje efekt moim zdaniem. Model i tex super! Gratki maqs! Pozdro!
Napisano 12 Kwiecień 200717 l fajna buźka, bardziej jednak pasuje mi jako rzeźba (statuetka etc.) obcego niż prawdziwy żywy obcy
Napisano 12 Kwiecień 200717 l Śliczny jest, popraw go, zmień tło i wrzuć jeszcze raz. Na pulpit w sam raz. Gratulacje. ALe się zrymowało.
Napisano 17 Kwiecień 200717 l biorąc pod uwagę że tylko 1 dzień to naprawde dobra robota, oczy tylko niewyraźne.