Napisano 10 Kwiecień 200717 l Gra doczekala sie demka 1. wreszcie ray-casting co bardzo przyspieszylo gre narobilem sie po lokcie i uzyskalem efekt niemal ten sam co przy poprzedniej realistycnej fizyce 2. wiecej opcji w menu 3. lepsze efekty 4. 3 auta jedna trasa no i wogole jak ktos jest zainteresowany to niech sobie pogra i napisze 2 slowa albo i wiecej mysle, ze warto p.s przydalby sie grafik 3d do projektu, mam zamiar zrobic cala gierke a nie tylko to demko, co do przyszlosci mysle, ze z dobra grafa projekt jest godny wydania http://www.yousendit.com/transfer.php?action=check_download&ufid=CEF8B5212C8B0C1D&key=5699687e0d7cd8ca1f4b2a9971b559a9b921f295
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Podobno ogólnie wyścigi to najlepiej sprzedający się gatunek gier, więc może pomysł nie jest taki zły ;) Pozdrawiam.
Napisano 10 Kwiecień 200717 l sciagnolem, wlaczylem i powiem tak...bugow ma pełno!:) Na moim AMD 3000+ 2Gb ramu i radeon 9550 S.T.A.L.K.E.R na hiress nie cioł tak jak te wyscigi!:) pare razy wpadłem w drewno i nie moglem sie wydostac!:) ale pracuj! bo gralem w gorsze gry juz!:) po wakacjach jestem gotow poswiecic chwilke czasu i ci pomoc cos!:) Mi sie trening przyda!:)
Napisano 10 Kwiecień 200717 l Autor sciagnolem, wlaczylem i powiem tak...bugow ma pełno!:) Na moim AMD 3000+ 2Gb ramu i radeon 9550 S.T.A.L.K.E.R na hiress nie cioł tak jak te wyscigi!:) pare razy wpadłem w drewno i nie moglem sie wydostac!:) ale pracuj! bo gralem w gorsze gry juz!:) po wakacjach jestem gotow poswiecic chwilke czasu i ci pomoc cos!:) Mi sie trening przyda!:) Ja mam o polowe gorszy sprzet AMD 1.35 256mb ramu i Radeon 9250 i nic nie tnie w kazdym razie moze czasami ale niewiele posprawdzaj stery opengla i czy w tle nie miales czegos wlaczonego
Napisano 10 Kwiecień 200717 l hehe. fajna gierka ;) ma potencjał - przyszłość jeśli zrobisz to lepiej. poniżej łap listę rzeczy które wpadły mi w oko po przejechaniu całej trasy: samochodzik zbyt mocno reaguje na polecenia skrętu (jedno kliknięcie strzałką i samochodzik skręca raz o kilka stopni a raz o 90) potrafi jechać kilka sekund po pionowej skale i wdrapywać się na skrzynki czy inne samochody :) trasa nie jest zbyt dobrze oznaczona - strzałka jest ok, ale nigdy nie ufam strzałkom (zawsze się spóźniają). popatrz na inne symulatory: tam trasa oddzielona jest innym kolorem nawierzchni, paskami oddzielającymi publikę od nawierzchni, strzałkami - drogowskazami, snopami siana, skrzynkami etc. u ciebie nieźle można się pogubić co wprawia w furię takiego gracza jak ja :) samochodziki poruszają się "specyficznie" imo lepiej zrobić mały ale twardy skok całego samochodu niż wydłużać mu do dwóch metrów amortyzatory ;) definitywnie też za wysoko skaczą - o jakieś 3/4 skróć skok. samochód potrafi sam skręcić (na nierówności terenu). to jest ok, ale zmniejsz ten skręt bo potrafi zrobić skręt o 90st. mapowanie i materiały samochodów jak i terenu leży. ale podejrzewam, ze dobry grafik sobie z tym poradzi. ogólnie jeśli poprawisz fizykę (twardziej się te auta powinny poruszać) i grafikę wraz z dokładniejszym wytyczeniem trasy to powinno całkiem fajnie Ci to wyjść. Czekam na progress Pozdrawiam
Napisano 11 Kwiecień 200717 l File sender has exceeded his or her download limit :( A jest obsługa kierownicy ? :P
Napisano 11 Kwiecień 200717 l fajne to jak na taki projekt non-profit - gratuluje realizacji i wytrwalosci!
Napisano 13 Kwiecień 200717 l Autor wrzuć na jakiegoś rapidshare bo nadal nie działa ;_( poprawie 1 buga i wrzucam :)
Napisano 14 Kwiecień 200717 l wszystko sam zrobiles? no no pozazdroscic tak obszernych umiejetnosci :] fizyka jak to wyzej wspomnieli - kuleje, naciskam w lewo to auto robi mi tu obrot 180stopni:P w jednym miejscu sie zgubilem - jechalem za strzalka i trafilem na gore;o ale ogolnie wrazenie dobre, powodzenia.
Napisano 14 Kwiecień 200717 l Fajne credits są :D hehehe hmm nie najgorsze jak na prace jednej osoby, chociaż textury leżą
Napisano 15 Kwiecień 200717 l łał wygrałem za pierwszym razem tym razem :P zrób coś z zawieszeniem bo 2 metrowe resory średnio wyglądają. i fajnie by było gdyby samochód mógł wpaść w poślizg...
Napisano 27 Kwiecień 200717 l Autor łał wygrałem za pierwszym razem tym razem :P zrób coś z zawieszeniem bo 2 metrowe resory średnio wyglądają. i fajnie by było gdyby samochód mógł wpaść w poślizg... dodalem system dynamicznych cieni. jednak to faza testow i moze cos chodzic nie tak. w kazdym razie na radeonie i intelu sie sprawdza:) no i zawieszenie inne. http://www.yousendit.com/transfer.php?action=check_download&ufid=D5285D2D4810165A&key=98473aea2637943f746fddffa6fa17671ea2aff7
Napisano 28 Kwiecień 200717 l The person who sent you this file has exceeded their download limit Może http://www.rapidshare.com
Napisano 28 Kwiecień 200717 l Autor pewnego buga poprawilem ale nie wiem czy to to http://www.sharebigfile.com/file/155303/OR-13-exe.html
Napisano 12 Maj 200717 l pracuj pracuj dalej :) jesli potrzebujesz pomocy to napisz do mnie c prawda nie umiem za duzo ale zawsze moge pomoc
Napisano 14 Maj 200717 l Autor oki dzieki, ostatnio pojawil sie moj projekt na newtondynamics http://www.newtondynamics.com/links.html tylko to co tam jest juz jest troche przestarzale :)