Skocz do zawartości

[mapowanie][3ds max] - unwrap, podstawy


AGmakonts

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Kolejny tutek dla nowych maniaków świata 3d.

Tym razem troche o mapowaniu czyli dlaczego używać unwrapa.

 

W tutorialu pokazałem jak wygląda mapa bez mapowania i po mapowaniu oraz opcje render to texture.

04192007000021rh6.jpg

HI RES ok 5 min, 20 mb

 

http://rapidshare.com/files/26715082/unwrap_agpc.rar.html

 

 

 

9Wiem ze na forum juz był tutek drUg'a ale raz ze nikt nie wie gdzie jest a dwa ze troche sie max od tamtego czasu zmienił)

  • Like 2
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

9Wiem ze na forum juz był tutek drUg'a ale raz ze nikt nie wie gdzie jest a dwa ze troche sie max od tamtego czasu zmienił)

 

Szkoda że nie wykorzystałeś tych głównych zmian w unwrapie, mogłeś pokazać jak to łatwiej zrobić zaznaczając seamy, oszczędziło by to trochę roboty. No i modelowanie mogłeś darować ;)

 

Poza tym spoko, początkującym na pewno się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności