Jump to content

[mapowanie][3ds max] - unwrap, podstawy


AGmakonts

Recommended Posts

Witam.

 

Kolejny tutek dla nowych maniaków świata 3d.

Tym razem troche o mapowaniu czyli dlaczego używać unwrapa.

 

W tutorialu pokazałem jak wygląda mapa bez mapowania i po mapowaniu oraz opcje render to texture.

04192007000021rh6.jpg

HI RES ok 5 min, 20 mb

 

http://rapidshare.com/files/26715082/unwrap_agpc.rar.html

 

 

 

9Wiem ze na forum juz był tutek drUg'a ale raz ze nikt nie wie gdzie jest a dwa ze troche sie max od tamtego czasu zmienił)

  • Like 2
  • Confused 2
Link to comment
Share on other sites

9Wiem ze na forum juz był tutek drUg'a ale raz ze nikt nie wie gdzie jest a dwa ze troche sie max od tamtego czasu zmienił)

 

Szkoda że nie wykorzystałeś tych głównych zmian w unwrapie, mogłeś pokazać jak to łatwiej zrobić zaznaczając seamy, oszczędziło by to trochę roboty. No i modelowanie mogłeś darować ;)

 

Poza tym spoko, początkującym na pewno się przyda.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy