Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Małe pytanko, czy ktoś nie spotkał się z czymś takim? Może jakiś plug-in, bo już widziałem generator bluszczu, do drzewek, no i może ktoś już coś takiego wymyślił, a przydało by się cholernie, bo mam dużo kamieni do zrobienia. Może też ktoś ma jakieś fajne kamienie zrobione i by się podzielił? :) Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Create/hemisphere/convert to edit poly/edit/modifiers list/noise + ffd2x2x2

Następnie copy/paste i tylko zmieniasz wierzchołki oraz losowość noise'a.

Jak zrobisz tak 10 kamieni, potem je skopiujesz i odwrócisz o 180 st do góry nogami, to będziesz miał 20 pozornie róznych kamieni. Rozmnożysz, pomieszasz i nikt sie nie połapie.

Napisano

o model :)

 

shogun dzięki za radę na pewno się przyda tylko, że właśnie chodziło mi o taki gotowiec ;P bo wiesz człowiek coraz bardziej leniwy się staje i szuka udogodnień :D no, ale jeżeli nie ma to trudno trzeba zakasać rękawy i do roboty :]

Napisano

Scatterem można również wygenerować randomowe kamienie z uwzględnieniem noisea, rotacji, skalowania. Potem tylko zdetachować. Oczywiście takie podejście jest na maxa lamerskie i każdy pro modeluje osobno każdy vertex kamyczka ;)

Napisano

No nic, widać muszę sobie parę kamyczków zrobić ręcznie :] a już miałem nadzieję, że ktoś już wymyślił taki generatorek :P dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)

Napisano

O dzięki :) Właśnie o to chodziło, tylko, że przy eksporcie tego kamyczka do maxa robi z siatki straszną kaszankę ;/ przydał by się vue integration, bo pewnie nie ma już takiego problemu jak przy exporcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności