carlosss Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Małe pytanko, czy ktoś nie spotkał się z czymś takim? Może jakiś plug-in, bo już widziałem generator bluszczu, do drzewek, no i może ktoś już coś takiego wymyślił, a przydało by się cholernie, bo mam dużo kamieni do zrobienia. Może też ktoś ma jakieś fajne kamienie zrobione i by się podzielił? :) Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
Shogun 3D Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Create/hemisphere/convert to edit poly/edit/modifiers list/noise + ffd2x2x2 Następnie copy/paste i tylko zmieniasz wierzchołki oraz losowość noise'a. Jak zrobisz tak 10 kamieni, potem je skopiujesz i odwrócisz o 180 st do góry nogami, to będziesz miał 20 pozornie róznych kamieni. Rozmnożysz, pomieszasz i nikt sie nie połapie.
KLICEK Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 chodzi Ci o model kamienia czy jego powielenie ? jak powielenie zrobionego obiektu + scalowanie itp to wiadomo scatter
carlosss Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 o model :) shogun dzięki za radę na pewno się przyda tylko, że właśnie chodziło mi o taki gotowiec ;P bo wiesz człowiek coraz bardziej leniwy się staje i szuka udogodnień :D no, ale jeżeli nie ma to trudno trzeba zakasać rękawy i do roboty :]
Hynol Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Scatterem można również wygenerować randomowe kamienie z uwzględnieniem noisea, rotacji, skalowania. Potem tylko zdetachować. Oczywiście takie podejście jest na maxa lamerskie i każdy pro modeluje osobno każdy vertex kamyczka ;)
AGmakonts Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 zrób 30 boxów połącz, daj na nie box mapping i displacem pojedź tak z proceduralek co by sie rozlał na wszystkie kamienie, będa inne
carlosss Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 No nic, widać muszę sobie parę kamyczków zrobić ręcznie :] a już miałem nadzieję, że ktoś już wymyślił taki generatorek :P dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)
voyager Napisano 21 Kwiecień 2007 Napisano 21 Kwiecień 2007 Pod maxa, to chyba nie ma, ale może VUE pomoże (jakiś trialik, albo cuś). Ma coś takiego jak "Random Rock Generator" http://www.e-onsoftware.com/products/vue/vue_5_infinite/?page=7
carlosss Napisano 21 Kwiecień 2007 Autor Napisano 21 Kwiecień 2007 O dzięki :) Właśnie o to chodziło, tylko, że przy eksporcie tego kamyczka do maxa robi z siatki straszną kaszankę ;/ przydał by się vue integration, bo pewnie nie ma już takiego problemu jak przy exporcie
BebeN Napisano 18 Kwiecień 2013 Napisano 18 Kwiecień 2013 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/rock-generator http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/stone-placement-tools lepiej późno niż wcale=]
deshu Napisano 18 Kwiecień 2013 Napisano 18 Kwiecień 2013 Wolę nawet nie wiedzieć, jak wpadłeś na temat z przed równo 6 lat.
biszkopte Napisano 28 Maj 2013 Napisano 28 Maj 2013 heh..fajny :) aktualnie szukam jakiegos generatora do kamieni jubilerskich :) może macie coś pod reką ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się