Jump to content

Featured Replies

Posted

Małe pytanko, czy ktoś nie spotkał się z czymś takim? Może jakiś plug-in, bo już widziałem generator bluszczu, do drzewek, no i może ktoś już coś takiego wymyślił, a przydało by się cholernie, bo mam dużo kamieni do zrobienia. Może też ktoś ma jakieś fajne kamienie zrobione i by się podzielił? :) Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.

  • Replies 12
  • Views 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Create/hemisphere/convert to edit poly/edit/modifiers list/noise + ffd2x2x2

Następnie copy/paste i tylko zmieniasz wierzchołki oraz losowość noise'a.

Jak zrobisz tak 10 kamieni, potem je skopiujesz i odwrócisz o 180 st do góry nogami, to będziesz miał 20 pozornie róznych kamieni. Rozmnożysz, pomieszasz i nikt sie nie połapie.

  • Author

o model :)

 

shogun dzięki za radę na pewno się przyda tylko, że właśnie chodziło mi o taki gotowiec ;P bo wiesz człowiek coraz bardziej leniwy się staje i szuka udogodnień :D no, ale jeżeli nie ma to trudno trzeba zakasać rękawy i do roboty :]

Scatterem można również wygenerować randomowe kamienie z uwzględnieniem noisea, rotacji, skalowania. Potem tylko zdetachować. Oczywiście takie podejście jest na maxa lamerskie i każdy pro modeluje osobno każdy vertex kamyczka ;)

zrób 30 boxów połącz, daj na nie box mapping i displacem pojedź tak z proceduralek co by sie rozlał na wszystkie kamienie, będa inne

  • Author

No nic, widać muszę sobie parę kamyczków zrobić ręcznie :] a już miałem nadzieję, że ktoś już wymyślił taki generatorek :P dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)

  • Author

O dzięki :) Właśnie o to chodziło, tylko, że przy eksporcie tego kamyczka do maxa robi z siatki straszną kaszankę ;/ przydał by się vue integration, bo pewnie nie ma już takiego problemu jak przy exporcie

Wolę nawet nie wiedzieć, jak wpadłeś na temat z przed równo 6 lat.

heh..fajny :) aktualnie szukam jakiegos generatora do kamieni jubilerskich :) może macie coś pod reką ??

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy