Napisano 21 Kwiecień 200717 l Małe pytanko, czy ktoś nie spotkał się z czymś takim? Może jakiś plug-in, bo już widziałem generator bluszczu, do drzewek, no i może ktoś już coś takiego wymyślił, a przydało by się cholernie, bo mam dużo kamieni do zrobienia. Może też ktoś ma jakieś fajne kamienie zrobione i by się podzielił? :) Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Create/hemisphere/convert to edit poly/edit/modifiers list/noise + ffd2x2x2 Następnie copy/paste i tylko zmieniasz wierzchołki oraz losowość noise'a. Jak zrobisz tak 10 kamieni, potem je skopiujesz i odwrócisz o 180 st do góry nogami, to będziesz miał 20 pozornie róznych kamieni. Rozmnożysz, pomieszasz i nikt sie nie połapie.
Napisano 21 Kwiecień 200717 l chodzi Ci o model kamienia czy jego powielenie ? jak powielenie zrobionego obiektu + scalowanie itp to wiadomo scatter
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Autor o model :) shogun dzięki za radę na pewno się przyda tylko, że właśnie chodziło mi o taki gotowiec ;P bo wiesz człowiek coraz bardziej leniwy się staje i szuka udogodnień :D no, ale jeżeli nie ma to trudno trzeba zakasać rękawy i do roboty :]
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Scatterem można również wygenerować randomowe kamienie z uwzględnieniem noisea, rotacji, skalowania. Potem tylko zdetachować. Oczywiście takie podejście jest na maxa lamerskie i każdy pro modeluje osobno każdy vertex kamyczka ;)
Napisano 21 Kwiecień 200717 l zrób 30 boxów połącz, daj na nie box mapping i displacem pojedź tak z proceduralek co by sie rozlał na wszystkie kamienie, będa inne
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Autor No nic, widać muszę sobie parę kamyczków zrobić ręcznie :] a już miałem nadzieję, że ktoś już wymyślił taki generatorek :P dzięki za odpowiedzi pozdrawiam :)
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Pod maxa, to chyba nie ma, ale może VUE pomoże (jakiś trialik, albo cuś). Ma coś takiego jak "Random Rock Generator" http://www.e-onsoftware.com/products/vue/vue_5_infinite/?page=7
Napisano 21 Kwiecień 200717 l Autor O dzięki :) Właśnie o to chodziło, tylko, że przy eksporcie tego kamyczka do maxa robi z siatki straszną kaszankę ;/ przydał by się vue integration, bo pewnie nie ma już takiego problemu jak przy exporcie
Napisano 18 Kwiecień 201311 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/rock-generator http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/stone-placement-tools lepiej późno niż wcale=]
Napisano 28 Maj 201311 l heh..fajny :) aktualnie szukam jakiegos generatora do kamieni jubilerskich :) może macie coś pod reką ??
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto