Jacek12 Napisano 14 Listopad 2003 Napisano 14 Listopad 2003 Witam wszystkich może powiecie kilka słow o tym projekciku Pozdrawiam Jacek
blood_brother Napisano 14 Listopad 2003 Napisano 14 Listopad 2003 Po pierwsze zmien temat a po drugie nie za bardzo wiem co jest tematem. Pozdro[piwo]
Batou Napisano 14 Listopad 2003 Napisano 14 Listopad 2003 Wygląda jak makieta. Jeśli taki był Twój zamiar to wyszlo ok. Jeśli jednak ma być to wizualizacja, to brakuje mi tu realizmu.
Bremen Napisano 14 Listopad 2003 Napisano 14 Listopad 2003 Co to wlasciwie jest ?? Mi to wyglada na polaczenie wiezienia z supermarketem :D
Bacry Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 No właśnie. Czy tu zadziałała twoja wyobraźnia, czy masz zrobić tylko wizualizacje. Troszkę brakuje realizmu. Przedewszystkim z powodu widoku, kamera za wysoko.
Jacek12 Napisano 15 Listopad 2003 Autor Napisano 15 Listopad 2003 witam nie to są budynki które otaczają tego plusa
xMark Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 ten Plus to nazwa jakiegos sklepu?? wyglada jak \"biedronka\" tylko ze nie jest żółta :P
Jacek12 Napisano 15 Listopad 2003 Autor Napisano 15 Listopad 2003 Plus to jest nazwa sklepu hyba najgożej to zrobić stary tynk odpadający gdzie przeswitują cegły pozdrawiam Jacek
wiggles Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 hmmm z przodu ma dach ze starego drewna ??;) mi to jakos nie pasuje
Ufooox Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 fajnie kojazy mnie sie z jakas gierka jak na makiete to czadowe
Jacek12 Napisano 15 Listopad 2003 Autor Napisano 15 Listopad 2003 Mam problem ze starym tynkiem odpadającym może byście mi coś podpowiedzieli pozdróko Jacek
kozioo Napisano 16 Listopad 2003 Napisano 16 Listopad 2003 Zrób materiał typu blend. Na górze farba, na dole tynk i dodaj mape przezroczystości, na której zaznaczysz gdzie będzi farba a gdzie tynk. Chyba, że chce ci się robić od razu \"odrapaną\" teksturke. PS: ładnie Ci to wyszło pozdrawiam, kozioo
boowa Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 ja po pierwsze proponuje przeczytać regulamin forum i zmienic nazwę tematu. Po drugie to światło - tu jest duża bolączka bo jest poprostu za ostre a nie jest wypełniające. Nawet latem światło tak nie przepala kolorów. pozdrawiam
Kris_R Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 zaczyna się robić przyjemnie... nie wiem do jakiego poziomu realizmu chcesz dojść i jak ta wizualka ma wyglądać, ale jesli chcesz iść na całość, to jeszcze trochę pracy przed Tobą. Światełko rzeczywiście boli... ale pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest połączenie tekstur z oświetleniem.... jesteś na dobrej drodze.
Jacek12 Napisano 17 Listopad 2003 Autor Napisano 17 Listopad 2003 Mam pytanie chodzi mi o Swiatło głowne jaki kolor powinno mieć i jak go ustawić może byście podpowiedzieli za co z gury dzięki pozdrwiam Jacek
@seba@ Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Ja to bym proponowal, sciagnij demo v-ray\'a, ustaw jedno swiatlo direct, wlacz GI i po klopocie, efekt murowany!
blood_brother Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Jezeli chcesz naturalne swiatlo to zapamietaj jedno, prawie nigdzie nie wystepuje biale swiatlo. Maja lekko zolta barwe. Pozdro[piwo]
soshka.cg Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Proponował bym dać troszkę więcej zieleni. Jakiś kwietnik może jakiś kszaczek troszkę więcej trawnika bo narazie jest za bardzo \"asfaltowo\". Wiesz w dzisiejszych czasach ludzie do marketów chadzają na rodzinne spacery co już jest dołujące więc daj im troche natury :D. pozdrawiam
boowa Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 W Maxie 5 jest cos co się nazywa SkyLight co daje światło wypełniające i powstało właśnie do takich scen. Jest szybkie i daje dobre efekty przy Lightracerze - to wystarczy. V-Ray Ci nie pomoże ani Brazil dlatego, że efekt dużych terenów zewnętrznych nie będzie się różnił od tego co uzyskasz w Lightracerze a komputer bedzie zabity. Spowodowane jest to tym, że GI przelicza drogę fotonów i im więcej obiektów tym więcej odbić a im wiekszy teren tym większa droga do przeliczenia. pozdrawiam
Bacry Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Dokładnie. W takim przypadku naprawdę wystarczy scanline. Ale jeżeli chodzi o czas obliczeń i photony, to akurat nie całkiem prawda. W Vray\'u są irradiance map, w których nie działają photony.
wiggles Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 a mnie dalej denerwuja te desk jak jest napis PLUS... kurcze co oni w stodole zrobili ten sklep ? ja rozumiem ze moga tam byc deski ale takie ????? :):P
leander Napisano 17 Listopad 2003 Napisano 17 Listopad 2003 Tylko daj tam na koniec kupe samochodow i ludzi. Na razie mi to pachnie klimatami westernowymi i napietą atmosferą przed pojedynkiem w samo poludnie.
Jacek12 Napisano 17 Listopad 2003 Autor Napisano 17 Listopad 2003 dziękii za podpowiedzi używam renderu mentalray i niestety nie mogę się znaleść w tych opcjach posiadam maxa6 może tu mi coś podpoiecie pozdrawiam Jacek
Jacek12 Napisano 18 Listopad 2003 Autor Napisano 18 Listopad 2003 Popróbowałem zmieniać opcje w mentalrayu ale straszie wyduża czas twożenia może wie ktoś jak to ustawić pozdrawiam JAcek
Bacry Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 Trochę te znaki są za płaskie. No i jeszcze troszkę więcej zieleni:D
Jacek12 Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 bacry czemu te znaki są za plaski przecież one są olaski Pozdrawiam Jacek
Bacry Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 No nie całkiem przeważnie mają zakrzywione krawędzie:D
Jacek12 Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 bacry czyli pogiąć go trochę tak jaby ktoś go zdeformował kamieniem a jak switło pozdrawiam Jacek
Bacry Napisano 19 Listopad 2003 Napisano 19 Listopad 2003 Nie chodzi mi o deformacje, tylko o zwyczajny kształt. Przeważnie znaki drogowe nie mają ostrych krawędzi (żeby nik się nie skaleczył). Tylko te krawędzie są jakby zaokrąglone, przesunięte do tyłu znaku. Nie wiem czy mnie rozumiesz. Dodatkowo można dać niewielkiego bumpa tak, żeby wyglądało, że to już któraś warstaw farby, itp. Światła nie oceniam, nie bardzo się na tym znam:D
Jacek12 Napisano 19 Listopad 2003 Autor Napisano 19 Listopad 2003 dięki bacery za podpowiedzi teraz wiem o co chodzi pozdrawiam Jacek
wiggles Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 kurcze w tej scenie jest cos ze nie wyglada realistycznie = nie wiem czemu moze oswietlenie
Jacek12 Napisano 21 Listopad 2003 Autor Napisano 21 Listopad 2003 chyba masz rację głowne światło mam z tyłu za kamero mnapewmo brakuje atmosfery w t5um momęcie znikają praktycznie wszystkie cienie pozdrawiam Jacek
Kuciel Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 nio swiatlo ma zdecydowanie za maly zasieg, cienie powinny byc mieksze troszke i daj delikatnego DoFa gdzies na dalekie krance sceny, pozatym fajnie wychodzi ta scenka:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się