Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No właśnie. Czy tu zadziałała twoja wyobraźnia, czy masz zrobić tylko wizualizacje. Troszkę brakuje realizmu. Przedewszystkim z powodu widoku, kamera za wysoko.

Napisano

Zrób materiał typu blend. Na górze farba, na dole tynk i dodaj mape przezroczystości, na której zaznaczysz gdzie będzi farba a gdzie tynk. Chyba, że chce ci się robić od razu \"odrapaną\" teksturke.

PS: ładnie Ci to wyszło

pozdrawiam,

kozioo

Napisano

ja po pierwsze proponuje przeczytać regulamin forum i zmienic nazwę tematu.

 

Po drugie to światło - tu jest duża bolączka bo jest poprostu za ostre a nie jest wypełniające. Nawet latem światło tak nie przepala kolorów.

 

pozdrawiam

Napisano

zaczyna się robić przyjemnie... nie wiem do jakiego poziomu realizmu chcesz dojść i jak ta wizualka ma wyglądać, ale jesli chcesz iść na całość, to jeszcze trochę pracy przed Tobą. Światełko rzeczywiście boli... ale pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest połączenie tekstur z oświetleniem.... jesteś na dobrej drodze.

Napisano

Mam pytanie chodzi mi o Swiatło

głowne jaki kolor powinno mieć i

jak go ustawić może byście podpowiedzieli

za co z gury dzięki pozdrwiam Jacek

Napisano

Proponował bym dać troszkę więcej zieleni. Jakiś kwietnik może jakiś kszaczek troszkę więcej trawnika bo narazie jest za bardzo \"asfaltowo\". Wiesz w dzisiejszych czasach ludzie do marketów chadzają na rodzinne spacery co już jest dołujące więc daj im troche natury :D.

pozdrawiam

Napisano

W Maxie 5 jest cos co się nazywa SkyLight co daje światło wypełniające i powstało właśnie do takich scen. Jest szybkie i daje dobre efekty przy Lightracerze - to wystarczy.

 

V-Ray Ci nie pomoże ani Brazil dlatego, że efekt dużych terenów zewnętrznych nie będzie się różnił od tego co uzyskasz w Lightracerze a komputer bedzie zabity. Spowodowane jest to tym, że GI przelicza drogę fotonów i im więcej obiektów tym więcej odbić a im wiekszy teren tym większa droga do przeliczenia.

 

pozdrawiam

Napisano

Dokładnie. W takim przypadku naprawdę wystarczy scanline. Ale jeżeli chodzi o czas obliczeń i photony, to akurat nie całkiem prawda. W Vray\'u są irradiance map, w których nie działają photony.

 

Napisano

dziękii za podpowiedzi używam renderu mentalray i niestety nie mogę się znaleść

w tych opcjach posiadam maxa6 może tu mi coś podpoiecie pozdrawiam Jacek

Napisano

Nie chodzi mi o deformacje, tylko o zwyczajny kształt. Przeważnie znaki drogowe nie mają ostrych krawędzi (żeby nik się nie skaleczył). Tylko te krawędzie są jakby zaokrąglone, przesunięte do tyłu znaku. Nie wiem czy mnie rozumiesz. Dodatkowo można dać niewielkiego bumpa tak, żeby wyglądało, że to już któraś warstaw farby, itp. Światła nie oceniam, nie bardzo się na tym znam:D

Napisano

chyba masz rację głowne światło mam z tyłu za kamero mnapewmo brakuje atmosfery w t5um momęcie znikają praktycznie wszystkie cienie pozdrawiam Jacek

Napisano

nio swiatlo ma zdecydowanie za maly zasieg, cienie powinny byc mieksze troszke i daj delikatnego DoFa gdzies na dalekie krance sceny, pozatym fajnie wychodzi ta scenka:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności