Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich może powiecie kilka słow o tym projekciku Pozdrawiam Jacek

 

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda jak makieta. Jeśli taki był Twój zamiar to wyszlo ok. Jeśli jednak ma być to wizualizacja, to brakuje mi tu realizmu.

Napisano

Co to wlasciwie jest ?? Mi to wyglada na polaczenie wiezienia z supermarketem :D

Napisano

No właśnie. Czy tu zadziałała twoja wyobraźnia, czy masz zrobić tylko wizualizacje. Troszkę brakuje realizmu. Przedewszystkim z powodu widoku, kamera za wysoko.

Napisano

ten Plus to nazwa jakiegos sklepu?? wyglada jak \"biedronka\" tylko ze nie jest żółta :P

Napisano
  • Autor

Plus to jest nazwa sklepu hyba najgożej to zrobić stary tynk odpadający gdzie przeswitują cegły pozdrawiam Jacek

Napisano
  • Autor

Mam problem ze starym tynkiem odpadającym może byście mi coś podpowiedzieli pozdróko Jacek

Napisano

Zrób materiał typu blend. Na górze farba, na dole tynk i dodaj mape przezroczystości, na której zaznaczysz gdzie będzi farba a gdzie tynk. Chyba, że chce ci się robić od razu \"odrapaną\" teksturke.

PS: ładnie Ci to wyszło

pozdrawiam,

kozioo

Napisano

ja po pierwsze proponuje przeczytać regulamin forum i zmienic nazwę tematu.

 

Po drugie to światło - tu jest duża bolączka bo jest poprostu za ostre a nie jest wypełniające. Nawet latem światło tak nie przepala kolorów.

 

pozdrawiam

Napisano

zaczyna się robić przyjemnie... nie wiem do jakiego poziomu realizmu chcesz dojść i jak ta wizualka ma wyglądać, ale jesli chcesz iść na całość, to jeszcze trochę pracy przed Tobą. Światełko rzeczywiście boli... ale pamiętaj, że kluczem do sukcesu jest połączenie tekstur z oświetleniem.... jesteś na dobrej drodze.

Napisano
  • Autor

Mam pytanie chodzi mi o Swiatło

głowne jaki kolor powinno mieć i

jak go ustawić może byście podpowiedzieli

za co z gury dzięki pozdrwiam Jacek

Napisano

Ja to bym proponowal, sciagnij demo v-ray\'a, ustaw jedno swiatlo direct, wlacz GI i po klopocie, efekt murowany!

Napisano

Jezeli chcesz naturalne swiatlo to zapamietaj jedno, prawie nigdzie nie wystepuje biale swiatlo. Maja lekko zolta barwe.

 

Pozdro[piwo]

Napisano

Proponował bym dać troszkę więcej zieleni. Jakiś kwietnik może jakiś kszaczek troszkę więcej trawnika bo narazie jest za bardzo \"asfaltowo\". Wiesz w dzisiejszych czasach ludzie do marketów chadzają na rodzinne spacery co już jest dołujące więc daj im troche natury :D.

pozdrawiam

Napisano

W Maxie 5 jest cos co się nazywa SkyLight co daje światło wypełniające i powstało właśnie do takich scen. Jest szybkie i daje dobre efekty przy Lightracerze - to wystarczy.

 

V-Ray Ci nie pomoże ani Brazil dlatego, że efekt dużych terenów zewnętrznych nie będzie się różnił od tego co uzyskasz w Lightracerze a komputer bedzie zabity. Spowodowane jest to tym, że GI przelicza drogę fotonów i im więcej obiektów tym więcej odbić a im wiekszy teren tym większa droga do przeliczenia.

 

pozdrawiam

Napisano

Dokładnie. W takim przypadku naprawdę wystarczy scanline. Ale jeżeli chodzi o czas obliczeń i photony, to akurat nie całkiem prawda. W Vray\'u są irradiance map, w których nie działają photony.

 

Napisano

a mnie dalej denerwuja te desk jak jest napis PLUS... kurcze co oni w stodole zrobili ten sklep ? ja rozumiem ze moga tam byc deski ale takie ????? :):P

Napisano

Tylko daj tam na koniec kupe samochodow i ludzi. Na razie mi to pachnie klimatami westernowymi i napietą atmosferą przed pojedynkiem w samo poludnie.

Napisano
  • Autor

dziękii za podpowiedzi używam renderu mentalray i niestety nie mogę się znaleść

w tych opcjach posiadam maxa6 może tu mi coś podpoiecie pozdrawiam Jacek

Napisano
  • Autor

Popróbowałem zmieniać opcje w mentalrayu ale straszie wyduża czas twożenia może wie ktoś jak to ustawić pozdrawiam JAcek

Napisano
  • Autor

bacry czemu te znaki są za plaski przecież one są olaski Pozdrawiam Jacek

Napisano
  • Autor

bacry czyli pogiąć go trochę tak jaby ktoś go zdeformował kamieniem a jak switło pozdrawiam Jacek

Napisano

Nie chodzi mi o deformacje, tylko o zwyczajny kształt. Przeważnie znaki drogowe nie mają ostrych krawędzi (żeby nik się nie skaleczył). Tylko te krawędzie są jakby zaokrąglone, przesunięte do tyłu znaku. Nie wiem czy mnie rozumiesz. Dodatkowo można dać niewielkiego bumpa tak, żeby wyglądało, że to już któraś warstaw farby, itp. Światła nie oceniam, nie bardzo się na tym znam:D

Napisano

kurcze w tej scenie jest cos ze nie wyglada realistycznie = nie wiem czemu moze oswietlenie

Napisano
  • Autor

chyba masz rację głowne światło mam z tyłu za kamero mnapewmo brakuje atmosfery w t5um momęcie znikają praktycznie wszystkie cienie pozdrawiam Jacek

Napisano

nio swiatlo ma zdecydowanie za maly zasieg, cienie powinny byc mieksze troszke i daj delikatnego DoFa gdzies na dalekie krance sceny, pozatym fajnie wychodzi ta scenka:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności