Samot-nick Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 w wolnych chwilach tak sobie dlubie ....
Bacry Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 Na drugim obrazie śmiesznie wygląda trawa narysowana na ścianie:D Kocie łby za płaskie (przydałby się displace). Ogólnie to troszkę mało do oglądania. Pytanko mam skąd masz tekstury??
Anonymous Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 \"3d total textures cd\" dzieki za podpowiedzi, ta trawka to tak na probe byla ale teraz nad nia popracuje :)
wiggles Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 mi sie wogole podloze nie podoba ;/ do resztyu nie mam zastrzezen
Anonymous Napisano 15 Listopad 2003 Napisano 15 Listopad 2003 HDRI nie ma wcale jest jedno swiatlo ale dosyc mocne tak na probe dalem i bedzie poprawione. Podloze tez mi sie nie podoba :/ i bede cos z nim myslal, zreszta cala scena prawdopodobnie bedzie do poprawki spardzalem tylko kilka tutkow i tekstury i wyszlo cos takiego :)
kozioo Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 No nie najlepiej z tą teksturą:/ Widać, że się powtarza... No i ta trawa na ścianie... To jakies nowoczesne grafiti?? :] Ale poz tym to naprawde super. Tylko przydało by się troche śmieci jakiś...
Bremen Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 Teksturka podloza proponuje poprawic bo teraz przez ta powtarzalnosc co jakies 3 cegielki teksturka jest przesunieta lekko badz to w prawo badz w lewo. Co oznacza ta trawa na scianie ?? Teksturka na dzwiach ladna tylko ze jak popatrzymy na wewnetrzna sciane dzwi, to te teksturki sa lekko przesuniete.
Anonymous Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 ta trawka to miala byc tak niby przy scianie ale chyba ja wywale :)
Paladin Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 No textury to swietne dales, ale na sciny to moze daj jakis mech cos co by pokazalo ze sa stare, przynajmnije tak jak drzwi. No i podloga...... jest zbyt jednolita
Kuciel Napisano 20 Listopad 2003 Napisano 20 Listopad 2003 na ziemie daj displace obowiazkowo, bo plaska jak lodowisko ta uliczka, a trake mogl bys na rogach dodac shag-iem, pozatym ekstra teksturki :D
biglebowsky Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 Nie tyle plaska ta podloga co dajaca zludzenie falowania ja bym doradzal zupelnie zmienic albo mocno sie pobawic w szopie i wyrownac i tez prawda ze za bardzo widac tiling. Trawa jak powiedziano - u ciebie jest zbyt regularna ustawila sie pod sciana jak do odstrzalu. No i swiatlo, jednak na dzisiejsze czasy skylight+plus byle gdzie wsadzony sput albo direct to troszke za malo zeby przyciagnac uwage - pobaw sie w fotografa, pomysl jak ustawic to swiatlo zeby zrobic klimatyczny niepowtarzalny render.
soshka.cg Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 3d total textures cd - kupiłeś tą płytkę (płytki) ?? czy może zciągąłeś do tego emułka bo zanim je kupię to bym chciał zobaczyć czy warte tych $ ;)
Anonymous Napisano 21 Listopad 2003 Napisano 21 Listopad 2003 pociagnolem z mula ale nawet jako kompletna lama mowie ze warto zainwestowac naprawde swietne textury
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się