Miłosz3ds Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 Czy jest jakiś sposób, żeby zanimować światło? W tym sensie, że np. w 10 klatce zapala się, w 50 gaśnie i w 85 znowu się zapala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 Jeśli nie masz lub nie możesz animować parametru on/off (może się różnie nazywać w różnych softach) aminuj parametr mulipier czy inny odpowiedzialny za intensywność - gdy światło ma być wyłączone, ustaw intensywność na 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 4 Maj 2007 Autor Share Napisano 4 Maj 2007 Jeśli nie masz lub nie możesz animować parametru on/off (może się różnie nazywać w różnych softach) aminuj parametr mulipier czy inny odpowiedzialny za intensywność - gdy światło ma być wyłączone, ustaw intensywność na 0. Dokładnie chodzi mi o maxa 8. Nie mogę właśnie animować tego parametru a przy animowaniu multiplier'a towarzyszy taki efekt wygaszania. A mi chodzi nie o stopniowe wyłączanie, tylko o natychmiastowe. thx za szybką odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 W Curve Editorze możesz określić sposoby interpolacji pomiędzy wartościami tego parametru. Możesz też zrobić tak bardzo nieelegancko: np. by właczyć w 10 klatce światło, wstaw klucz w klatce dziewiątej z wartością 0, a w dziesiątej np. 1 (jako włączone światło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patry Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 W klatce x robisz klucz animacyjny (czy jak tam się to zwie :)) z multiplerem światła y i potem w kluczu x+1 zmieniasz y na 0. I pamiętaj, że auto key musi być cały czas włączony! :) EDIT eh, piotrek wyprzedziłeś mnie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Maj 2007 Share Napisano 4 Maj 2007 1, Robisz klatki zara obok siebie, tj. Frame 9 - mult. 0 Frame 10 - mult 1 Frame 44 - mult1 frame 45 - mult 0 itd itd... Albo wchodzisz do curve editora i ustawiasz klucze na step, dokładnie nazywa się to "Set tangens to Step" ...:::EDIT:::... Kurcze panowie, szybcy jesteście ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 4 Maj 2007 Autor Share Napisano 4 Maj 2007 Tak, o to właśnie mi chodziło... dzięki bardzo panowie:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się