Damienza Napisano 10 Maj 2007 Share Napisano 10 Maj 2007 Mam taki mały problem, otóż na wymodelowane w poly ubranie nakladam "cloth obiect", a na model postaci "collision object". Kiedy biorę "start simulation" to ubranie zaczyna rozciągać się na wszystkie boki, nie opada na postać. Powiedzcie mi co robie źle, może zadaje jakieś głupie pytanie ale ja w clothe jestem zielony :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damienza Napisano 11 Maj 2007 Autor Share Napisano 11 Maj 2007 doszedłem do tego, że to wina modelu, bo jak zakładam ubranie na cube polygon to wszystko działa, może teraz ktoś będzie wiedział co jest źle w tym modelu bo jak dotąd nikt nie odpowiedział :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 11 Maj 2007 Share Napisano 11 Maj 2007 pokaż screeny to stary cloth czy nCloth sprawdź kierunki normalnych w modelu(powinny być na zewnątrz :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damienza Napisano 11 Maj 2007 Autor Share Napisano 11 Maj 2007 a gdzie te kierunki sie sprawdza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 12 Maj 2007 Share Napisano 12 Maj 2007 Zaznacz obiekt i z menu wybierz Display -> Polygons -> Face Normals. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damienza Napisano 12 Maj 2007 Autor Share Napisano 12 Maj 2007 nadal nie działa ;/ tutaj daje screen http://img514.imageshack.us/img514/1176/68702339if4.jpg może teraz ktoś będzie wiedział o co biega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 13 Maj 2007 Share Napisano 13 Maj 2007 Przede wszystkim wazna jest skala solvera - jesli twoja postac ma np. 16cm to powinienes zmienic skale na ok. 10 - w rzeczywistosci ubranie szyte byloby i zachowywalo jak na 160-cio centymetrowym czlowieku. Dodatkowo sprawdz ustawienia w obiekcie kolizyjnym - jesli sa domyslne - offset i depth na 1 to byc moze ubranie jest za blisko (mniej niz 1cm) i maya glupieje. Ustaw obydwa te pola na male wartosci - np 0.1 albo 0.05. Jesli to nie pomoze to moze zmniejsz krok symulacji (time step) albo zwieksz ilosc sampli podczas klatki (frame samples). A w ogole w ktorej mai robisz te ubrania? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damienza Napisano 14 Maj 2007 Autor Share Napisano 14 Maj 2007 Ok juz wszystko jest ok. Zmieniłem jak mówiłeś offset i depth na 0.1. Dzięki bardzo ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się