Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki mały problem, otóż na wymodelowane w poly ubranie nakladam "cloth obiect", a na model postaci "collision object". Kiedy biorę "start simulation" to ubranie zaczyna rozciągać się na wszystkie boki, nie opada na postać. Powiedzcie mi co robie źle, może zadaje jakieś głupie pytanie ale ja w clothe jestem zielony :D

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

doszedłem do tego, że to wina modelu, bo jak zakładam ubranie na cube polygon to wszystko działa, może teraz ktoś będzie wiedział co jest źle w tym modelu bo jak dotąd nikt nie odpowiedział :mad:

Napisano

Przede wszystkim wazna jest skala solvera - jesli twoja postac ma np. 16cm to powinienes zmienic skale na ok. 10 - w rzeczywistosci ubranie szyte byloby i zachowywalo jak na 160-cio centymetrowym czlowieku.

 

Dodatkowo sprawdz ustawienia w obiekcie kolizyjnym - jesli sa domyslne - offset

i depth na 1 to byc moze ubranie jest za blisko (mniej niz 1cm) i maya glupieje.

Ustaw obydwa te pola na male wartosci - np 0.1 albo 0.05.

Jesli to nie pomoze to moze zmniejsz krok symulacji (time step) albo zwieksz ilosc sampli podczas klatki (frame samples).

 

A w ogole w ktorej mai robisz te ubrania?

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności