Napisano 10 Maj 200717 l Mam taki mały problem, otóż na wymodelowane w poly ubranie nakladam "cloth obiect", a na model postaci "collision object". Kiedy biorę "start simulation" to ubranie zaczyna rozciągać się na wszystkie boki, nie opada na postać. Powiedzcie mi co robie źle, może zadaje jakieś głupie pytanie ale ja w clothe jestem zielony :D
Napisano 11 Maj 200717 l Autor doszedłem do tego, że to wina modelu, bo jak zakładam ubranie na cube polygon to wszystko działa, może teraz ktoś będzie wiedział co jest źle w tym modelu bo jak dotąd nikt nie odpowiedział :mad:
Napisano 11 Maj 200717 l pokaż screeny to stary cloth czy nCloth sprawdź kierunki normalnych w modelu(powinny być na zewnątrz :P)
Napisano 12 Maj 200717 l Autor nadal nie działa ;/ tutaj daje screen http://img514.imageshack.us/img514/1176/68702339if4.jpg może teraz ktoś będzie wiedział o co biega
Napisano 13 Maj 200717 l Przede wszystkim wazna jest skala solvera - jesli twoja postac ma np. 16cm to powinienes zmienic skale na ok. 10 - w rzeczywistosci ubranie szyte byloby i zachowywalo jak na 160-cio centymetrowym czlowieku. Dodatkowo sprawdz ustawienia w obiekcie kolizyjnym - jesli sa domyslne - offset i depth na 1 to byc moze ubranie jest za blisko (mniej niz 1cm) i maya glupieje. Ustaw obydwa te pola na male wartosci - np 0.1 albo 0.05. Jesli to nie pomoze to moze zmniejsz krok symulacji (time step) albo zwieksz ilosc sampli podczas klatki (frame samples). A w ogole w ktorej mai robisz te ubrania? Pozdr.
Napisano 14 Maj 200717 l Autor Ok juz wszystko jest ok. Zmieniłem jak mówiłeś offset i depth na 0.1. Dzięki bardzo ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto