Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam :D

 

Temat nowej minibitwy to DRUŻYNA

 

Założenia :

-drużyna, grupa minimum 3 jednostek, przejawiających pewne, jasno widoczne cechy wspólne, pozwalające jednoznacznie określić je jako zespół, całość lub część większej całości.

 

-Jednostka jest w tym przypadku terminem dosyć szeroko pojętym, może być to zarówno postać, jak maszyna, budynek, wszystko co można przedstawić w ramach przyjętych powyżej zasad.

 

Limity zostały ustalone na :

 

do 1,5k trisów na pojedynczy model,

tekstury po 512x512 pixeli na diff, spec , normal i co tam jeszcze chcemy...

 

Termin zakończenia :

 

wstępnie 10 czerwca. Wstępnie bo zwyczajowo może się przesunąć, a jest to termin wzięty tylko z mojej głowy, bez konsultacji i nie wiem czy nie okaże się zbyt "strict"

 

POZDRAWIAM I ZACHĘCAM DO UDZIAŁU !

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Temat super!

Jutro będę rysował koncept na niezwykle "interesujących" lekcjach :D

Napisano

Temat całkiem ciekawy, jeśli chodzi o mnie to postaram sie wystartować w przyszłym tygodniu (mam w głowie maszyny latające z epoki kamienia łupanego) ... a z tym terminem końcowym to proponuje już teraz ustalić "twardy" termin bo będzie tak że dwudziestego bitwa dalej będzie trwać a sonde zrobimy koło 15 lipca, a nikomu takie obsówy nie pasują, bo np. komuś sie temat nie podoba i czeka na następny... a pozatym to ja swojego Mi-24 hind musze kończyć a tutaj te bitwy mi nie pozwalają.. pzdr

Napisano
  • Autor

Witam

 

No termin trzeba dopracować, najlepiej na zasadzie ogólnego consensusu i twardo się go trzymać - imo ta bitwa powinna trwać nieco dłużej albo przynajmniej tyle co poprzednia - wychodzi jakoś koło 20tego czerwca z groszami finał? Jak to widzicie?

Napisano

stawiam na 18 czerwca tj. poniedziałek 2400 i ani sekundy dłużej, boli mnie tylko tak małe zainteresowanie?? ja wystartuje w następnym tygodniu :) a z wami co ludzie olać szkołę i modelować.

Napisano

ja wsumie skończyłem model, ale stwierdzam że za wysoko poprzeczke sobie postawiłem, mudbox mi źle zapisał plik z gotowym highpoly modelem. A wszystko ***** było skończone. tylko nabazgrac teksturkę.

Za tydzień może z nowym pomysłem polece bo tego mi się niechce od nowa.

Napisano

ja z pewnością będę kończył, ale z powodu małego zainteresowania to można zamknąć to moja opinia po co blokować termin i czekać trzy tygodnie:) mam nadzieje że z innym tematem będzie więcej chętnych...

Napisano

i w takich właśnie okolicznościach umarła wizja game artowych mini bitew.... ehhh a miało być tak pięknie - wywiady, autografy.... ;)

Napisano

wierze ze to ejszce nie koniec! co sie dziwic!? Sesja..matury itp!! pozatym i temat dziwny!!

Napisano

Frekwencja ostatnio nie była zbyt wysoka, a to zniechęca innych do przyłączenia się do zabawy. Modele z kreskówki i ze starej gry ( zwłaszcza ta pierwsza bitwa) były bardzo fajne i uczestnicy też dopisali. Może bitwy powinny się odbywać rzadziej - choćby 3-4 razy w roku?

Napisano

Z taką frekwencją jak teraz, czyli przedłużamy 10 krotnie terminy aby ludzie się po podłączali to bitwa 3-4 razy w tym roku się najwyżej odbędzie.

Powrót do modeli 500trisów i tyle. Teraz jest dobrze, a frekwencja wynika z tego że każdy kto chciał brać udział w bitwie, już wziął. Na jednym projekcie bitewnianym zużył miesiąc, nie wygrał. I teraz nie chce mu się drugiego Dużego minibitwowego projektu robić. Aby bitwa ożyła trzeba zrobić wszystko żeby w 2 dni pracka mogła by być gotowa. A temat był chwytliwy, nie trzeba było rozmyślać 3 dni co zrobie.

 

Bitwa była żywa dopóki ludziom się chciało, jeżeli nikomu się nie chce, to koniec minibitwy:/

.

Napisano

Wedlug mnie to te limity raczej ludzi odtracaja, bo ja wiem jak kto niektorzy "nie robia nic jezeli tego nie da sie potem wsadzic do portfolio" a takie modeliki po 500tri to co najwyzej moga siedziec w folderku na dysku, taka prawda niestety. Darowac by se mozna limity, kto bedzie chcial to se zrobi z malej ilosci tri kto inny z duzej(oczywiscie musi byc granica gameartowa czyli zadnych smoothow i innych gupich algorytmow). Wszytsko potem i tak jest oceniane przez ludzi i pewnie nie raz model o malej ilosci poli wygralby z tym o duzej zlozonosci :)

Napisano

dlatego imo dobre rozwiazanie to jest odwzorowywanie konceptu!nawet i bez limitów ....tzn trudno powidziec Bez ....MS na 1 nie daje 5000000 tri a jest wygladzony ladnie! tak wiec troche trudno powiedziec jak to z tymi limitami!

Napisano

tak odwzorowanie konceptu jest dobre. Im mniej wymagające intelektualnie tym więcej osób się zgłosi. Pracki z 500 trisów, można wrzucić do folio. Jeżeli są porządnie zrobione.

 

narazie dobrze że jakaś dyskusja jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności