Skocz do zawartości

Teczka 2d: Thanes


Thanes

Rekomendowane odpowiedzi

witam! zalążek prezentowalem w speedpaintingu, ale że jestem bardzo początkujący i łakomy na wszelkie porady i komenty, otwieram swoją teczkę. Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość na noobizm itp. Pozdrawiam!

murzynekik5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

taki wip. uszy i usta nie zrobione, wlosy tez tandeta jak i anatomia. ale lepsze to od moich poprzednich prac, wiec wrzucam i proszę o porady co zrobić z dolna częścią twarzy pozdrawiam

 

edit: poprawiłem dół twarzy. niestety ps utrudnia mi pracę, zamiast normalnego kursora z wielkością pędzla pojawia sie taki celowniczek jak na rysunku. :/ jak to zmienić ?

 

fejsfm5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacząłem dziś robić szkic do rysunku. mam nadzieję, że mi trochę pomożecie od strony technicznej ;)

Na razie nie mam pomysłu na nogi zwierza i otoczenie, ale coś na pewno spłodzę. pozdrowienia!

 

 

szkicwf3.png

 

a tu jeszcze jakieś wstępne kolorki:

szkickoldf9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro łakniesz porad to oto kilka ode mnie :)

nie bierz się za całe scenki, ćwicz pierw anatomie/kompozycje itd itp

Jeśli twierdzisz, że potrafisz narysować poprawnie człowieka to ok :), jeśli nie, to nie próbuj rysować go na zwierzaku, bo jeśli samego człowieka nie narysujesz (czy też namalujesz) to tym bardziej nie dasz rady narysować go na zwierzęciu i dodatkowo nadać temu kolor :)

standardowo polecam Loomisa ;p oraz filmiki BoB'a Kato (to już nie za free niestety)

http://acid.noobgrinder.com/Loomis/

przydatne mogą okazać się jeszcze linki zamieszczone tutaj:

http://www.blogger.com/profile/18234402115820200564

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach